През България, на път за Европа | webcafe.bg
newscafe

През България, на път за Европа

Webcafe.bg
20.03.2013, 14:09 (обновена 20.03.2013, 14:37)
форум, инвестиции

България е изходна точка за успешен бизнес в Европа, затова инвестицията у нас е бизнес решение с дългосрочна перспектива. Това беше основното предимство, изтъквано при представянето на България пред 200 фирми от Азия в рамките на инвестиционни форуми в Сеул, Токио и Хонконг.

Три кръгли маси - в Сеул (6 март), Токио (12 март) и Хонконг (14 март), както и конференция в Сеул (7 март) бяха организирани съвместно от Българската агенция за инвестиции и световната бизнес медиа "Файненшъл таймс" с финансовата подкрепа на оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007-2013.

Събитията предизвикаха огромен интерес сред потенциални и настоящи инвеститори, като осигуриха директна комуникация с водещи компании от Азия. Фокус на дискусиите бяха приоритетните икономически сектори: Аутсорсинг на бизнес процеси (BPO), Транспортно оборудване и машиностроене, Информационни технологии и комуникации (ICT), Логистика и транспорт, Електроника и електротехника, Здравеопазване и медицински туризъм.

Лекторите представиха основните предимства за чуждестранни инвеститори - развитието на инфраструктурата, географското разположение, квалификацията на работната сила, защитата на интересите на инвеститорите посредством Закона за насърчаване на инвестициите.

В коментарите си лекторите откроиха някои основни предимства на страната ни като бизнес дестинация: "България може да бъде изходна точка за азиатския бизнес в Европа" (Hee-Su Kim, вицепрезидент, дивизия "Публична политика" в KT Corporation), "Ниските данъци са основна предпоставка за развитие на бизнес в страната" (Nelson Wang, основател и управляващ директор на ACN Worldwide), "Разнообразната природа на България е основно предимство за развитието на бизнес с възобновяеми енергийни източници" (Kihachiro Nishura, президент на "Aquafarm"). Според Мария Шишкова, председател на Българския форум на бизнес лидерите, у нас трябва да се инвестира - при това именно сега.

С бизнес форумите в Азия приключиха инвестиционните събития за промоция на България, организирани по проект "Популяризиране на предимствата за инвестиране в България".

В рамките на проекта бяха организирани форуми и в Европа в края на 2012 г. и в САЩ през февруари 2013 г. Тяхната цел е да повишат информираността относно бизнес климата у нас, секторите, които имат потенциал за развитие, подкрепата от страна на правителството и Българската агенция за инвестиции.

Oще: българия  инвеститори  инвестиции  комуникация  пазар  потребление  форуми  фт 


Още от Newscafe

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани