Масови оплаквания от българския all inclusive | webcafe.bg
newscafe

Масови оплаквания от българския all inclusive

Webcafe 17.09.2016, 12:52 (обновена 17.09.2016, 12:59)
Слънчев бряг

Туристите са недоволни, а хотелиерите се оказват изрядни по закон

Министърът на туризма Николина Ангелкова обяви, че голям дял от оплакванията на почиващите в България са насочени срещу all inclusive услугите.

Въпреки масовото недоволството на хората обаче проверките установяват, че хотелиерите всъщност не нарушават задълженията си по закон.

"Голяма част от оплакванията на туристите със сигнали към нас и Комисията за защита на потребителите бяха свързани с ол инлкузива. Навсякъде, където сме правили проверки с Агенцията за безопасност на храните, обаче е установено, че има необходимите сертификати и това, което се предлага, отговаря на всички изисквания и стандарти, както за качество, така и на изискванията от закона", каза Ангелкова в интервю за Дарик.

Тя обяви, че в министерството разполагат с анализи от големите туроператорски фирми, на базата на които ще се създаде нова регламентация за качеството на услугите в този вид туристически оферти.

"Ще анализираме нашите пазари и това какво се търси. Тогава ще можем да преценим кое е правилното решение, за да може България да запази позициите, които си извоюва това лято", каза Ангелкова.

Oще: all inclusive  агенция за безопаност на храните  качество на храните  комисия за защита на потребителите  министерство на туризма  николина ангелкова  ол инклузив  оплаквания на туристи  потребители  права на потребителите  туризъм  туроператори  хотел ол инклузив 


Още от Общество

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани