Купувачът на TV7 се отказва от сделката | webcafe.bg
newscafe

Купувачът на TV7 се отказва от сделката

Webcafe.bg 03.11.2015, 07:37 (обновена 03.11.2015, 08:01)
tv7

Собственик на "Праймедия" е приближеният до председателя на движение "Русофили" Николай Малинов - Асен Асенов

"Праймедия", която през март обяви, че купува телевизионните канали „ТV 7", SUPER 7" и „News" 7, се отказва от сделката. Причината е, че Агенцията по вписвания отказа да впише новите ръководства на „ТВ СЕДЕМ" ЕАД и „ББТ" ЕАД. От "Праймедия" отбелязват, че това се е случило въпреки съдебното решение в нейна полза.

Собственик на "Праймедия" е приближеният до председателя на движение "Русофили" Николай Малинов - Асен Асенов. В позиция до медиите той посочва, че държавата, в лицето на Агенцията по вписванията, лишава компанията му от възможността да управлява своята собственост, съответно - да оздрави и развиетелевизиите.

"А с държавата не възнамеряваме да воюваме. Ще отбележим само, че дори в условията на непризнато право на управление осигурихме изплащането на 8 месечни възнаграждения на повече от 300 души. Благодарение на „Праймедия" ЕООД телевизиите имаха възможност да поддържат дейността си досега. Изпълнявахме отговорно поетия ангажимент за заплащане на текущи разходи. До този момент сме изплатили милиони левове за погасяване на задължения на двете дружества, без реално да ги управляваме. Осигурихме изплащането на част от дълга на „ТВ Седем" ЕАД към КТБ. Тези факто показват сериозните ни намерения да създадем нормални условия за работа на професионалните екипи в трите телевизии", се посочва в съобщението.

"Държа да е ясно следното: с влизането си в проекта ние се присъединихме към усилията на работещите в трите телевизионни канала „ТВ 7" ,SUPER 7" и „News" 7 да защитят своя професионализъм, своето разбиране за медийно и гражданско поведение. Много сериозни сили бяха впрегнати, за да ни попречат. Готовността и търпението да финансираш бизнес, който реално не можеш да управляваш, обаче имат граници. Затова със съжаление признавам, че сме принудени да се оттеглим от този проект. Подчертавам - принудени сме", се казва в съобщението, подписано от Асен Асенов.

Преди седмица седмица стана ясно, че "Праймедия" ЕООД е подала заявление в СЕМ за регистрация на нов политематичен телевизионен канал News TV, който да се излъчва по кабел и сателит.

Oще: news7  tv7  движение русофили  малофеев  медии  медия  николай малонов  праймедия  русофили  тв7  телевизия 


Още от Политика

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.