НАСА ще обяви "ключови научни открития" за Марс | webcafe.bg
newscafe

НАСА ще обяви "ключови научни открития" за Марс

Webcafe.bg 04.11.2015, 17:44 (обновена 04.11.2015, 17:53)
Вода на Марс

В извънредна пресконференция през септември НАСА съобщи, че има солена, течаща вода на Марс

НАСА ще обяви в четвъртък "ключови научни открития" за Марс в 21 ч българско време, съобщиха от централата на агенцията във Вашингтон.

В подобна извънредна пресконференция НАСА съобщи за откриването на подобна на Земята екзопланета, а през септември - че има солена, течаща вода на Червената планета.

В утрешната пресконференция ще участват предимно учени, свързани с космическия кораб "Maven", който е на орбита около Марс и изучава горната атмосфера на планетата.

Космическият кораб носи осем различни сензори на борда си, включително йонен масспектрометър и магнитометър. Целта му е да изучава атмосферата на Марс, климата, течната вода, а и обитаемостта на Червената планета.

Всичко по-интересно от пресконференцията на НАСА очаквайте на www.webcafe.bg!

Oще: maven  екзопланета  космическа агенция  космически кораб  магнитометър  марс  масспектрометър  наса  наука  откритие  пресконференция  течна вода  учени  червената планета

Още от Свят

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани