Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Кой е фаворит преди първия старт 2?

Тимът на Петер Заубер е с най-големи амбиции в средата на колоната Снимка: Getty Images
Тимът на Петер Заубер е с най-големи амбиции в средата на колоната
Пилотите на Toro Rosso демонстрираха добро темпо в дълги серии от обиколки Снимка: Getty Images
Пилотите на Toro Rosso демонстрираха добро темпо в дълги серии от обиколки
Lotus T128 е бърз, но още ненадежден болид Снимка: Getty Images
Lotus T128 е бърз, но още ненадежден болид

Продължаваме прегледа на отборите във Формула 1 спрямо постиженията им в предсезонните тестове тази зима.

Sauber

На тестовете миналата сряда Sauber успя да предизвика сериозна изненада, след като дебютантът на тима Серхио Перес оглави класирането за деня, като изпревари пилотите на Red Bull и Ferrari. Естествено, наивно е да смятаме, че тимът на Петер Заубер е успял да изскочи пред фаворитите, просто демонстрация на скорост. Освен това, силното представяне в тестовете е традиция за Sauber - винаги се правят един-два силни резултата, не само за да се впечатлят спонсорите, но реално отборът си остава в средата на колоната.

Force India

В средата на средата на колоната, най-общо. Би трябвало да очакваме повторение на представянето от 2010, отново със смели пробиви в Топ 10 и оспорвана битка с Toro Rosso, Sauber и може би Williams, а защо не и с Renault?

Toro Rosso

Целта на тима за 2011 е да консолидира позицията си в средата на колоната и да се откъсне далеч пред все по-амбициозните нови отбори. Представянето на тима в тестовете в Барселона подсказва, че това ще се окаже възможна задача, а Хайме Алгерсуари и Себастиен Буеми показаха отлично темпо в дълги серии от обиколки. Определено STR е един от отборите, които ще демонстрират възход през новия сезон.

Lotus

Според Ярно Трули Lotus ще постигне сериозен напредък през новия сезон, а италианецът отличи стабилното поведение на новата кола и отличното сцепление на задницата. Все пак, проблемите с надеждността на Т128 са обезпокоителни, но тимът едва ли ще има проблеми отново да е №1 сред новаците. Което обаче не е достатъчно.

Virgin Racing

Дали отборът ще успее да изпълни целта си за 2011 - спечелването на първата му точка във Формула 1?  Е, добрата новина е, ча за тази година MVR-02 разполага с достатъчно голям резервоар, за да изкара едно състезание от начало до край, така че това е добро начало. Но, най-вероятно тимът ще се сращава отново само с HRT.

Hispania Racing (HRT)

HRT отново поема към неизвестността, след като новата кола F111 не успя да запише нито един тестов километър. Същото стана и миналата година, когато тимът дебютира във Формула 1. Да се надяваме, че колата ще е достатъчно издръжлива, а и пилотите на HRT ще успяват да се справят със завърналото се правило за 107%. Ще им е трудно.

 

Най-четените