Междузвездни войни за фланелката на Юнайтед | sportcafe.bg
Sportcafe logo

Междузвездни войни за фланелката на Юнайтед

Sportcafe
29.01.2014, 10:09 (обновена 31.01.2014, 13:27)

1 от 5 снимки Назад Напред

брайън робсън , стейпълтън - черно-бяла

Емблемата на Adidas e греела на гърдите на невероятни футболисти на Юнайтед. На тази снимка отпреди близо 30 години са Норман Уайтсайд, Брайън Робсън и Франк Стейпълтън.

Adidas влиза в люта битка с Nike да измести емблемата на конкурентите от екипа на Манчестър Юн.

Само няколко дни, след като Puma подписа с Арсенал рекордния за Англия спонсорски договор на стойност 35 млн. паунда на година, Adidas пожела да сложи своя знак върху екипировката на "червените дяволи", а сделката се очаква да достигне космическите 70 млн. паунда на сезон.

В момента Nike облича Юнайтед, а американците наливат ежегодно в клубната каса по 23.5 млн. Договорът между двете страни изтича следващата година и изглеждаше почти сигурно, че ще бъде продължен, но след намесата на Adidas, събитията търпят обрат.

Контрактът за екслузивитет между Манчестър Юн. и Nike приключи на 1-и юли миналата година и ръководството на английския шампион има право да води преговори с други марки.

Представители на Adidas първи пристигнаха в клубните офиси, а презентацията им за планираното предстоящо сътрудничество е отнела почти цял работен ден.

Американците от Warrior, които осигуряват екипировката на вечния враг Ливърпул и плащат по 25 млн. на тима от "Анфийлд", също са отправили своята оферта.

Очаква се и Puma да продължи офанзивата си и след успешната развръзка с Арсенал, да се пробва и с Юнайтед.

Сериозни противоречия по клаузи в новия договор с Nike, отвориха вратите за преговори с други компании, а от Adidas реагираха светкавично. Наддаването тепърва предстои, а победителят е... Манчестър Юн.

Английският гранд ще се обвърже с новия си спонсор за 5 години, а сделката за този период ще осигури на клуба приходи от 350 млн. паунда.

Независимо от колебливия сезон под ръководството на Мойс, "червените дяволи" продължават да са най-конвертируемата футболна марка на Острова.

Още едно доказателсто, че формата е временна, а класата е вечна.

За сравнение - Челси получава по 20 млн. от Adidas, а градският съперник Манчестър С. - 12 млн. от Nike...

Oще: adidas  nike  puma  висша лига  екипи  манчестър юнайтед 


Още от Футбол свят

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.


Видео