Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Ювентус и още 10 ужасни ребрандирания в големия спорт

Вижте в галерията някои от най-ужасните ребрандирания в големия спорт.
Феновете на Арсенал избесняха, когато в клуба взеха решение да сменят емблемата в началото на новото хилядолетие. Никой не се допита до тях и бяха премахнати гербът и латинското мото.
Миналото лято от прочутата емблема на Манчестър Сити остана само корабът, който се превърна в основен мотив. Корабът е заради търговските връзки на Манчестър по вода. Трите окръжности, които ограждат логото символизират реките Ъруел, Медлок и Ърк. Червената роза е от герба на града. 1894 е годината на създаването на клуба.
Отгоре е новата емблема на Откритото първенство на Австралия. Какво и беше на старата?
Анди Мъри избра това за свой знак, след като през 2013 г. стана първият британец, който печели Уимбълдън от 77 години.
Бейл създаде своя бранд, който да олицетворява знаменитата му радост със сърцето. Но повече ни показва, че е фен на "Трансформърс".
Ето ги и минималистите от Ювентус.
Решението на Зенит да смени емблемата също беше доста дискусионно.
В началото на 90-те шефовете на отбора по американски футбол Сан Франциско 49ърс се вкараха във филм на ужасите, опитвайки се да сменят знаменитата емблема на тима (вляво). Шест дни офисите на клуба бяха под обсада от най-крайните фенове и ръководството се отказа.
Трагедията на феновете на Сан Диего Чарджърс беше голяма. Не само заради логото, а и заради фактът, че отборът бе изместен в Лос Анджелис. Това се казва двоен удар под пояса.
Една от прищевките на Винсънт Тан, когато взе Кардиф, бе емблемата да премина от синьо към червено. След един сезон във Висшата лига уелският тим изпадна, а логото отново бе променено.
Новото лого на Английската футболна лига прилича повече на знак на електроснабдителната компания.

Промяната е сред смъртните врагове на спортните фенове. А ако трябва да се смени стадионът или любимата емблема - тогава е най-зле.

Никой не може да намери логично обяснение на новата визия на логото на Ювентус, но явно торинци си харесват "минималистичния" дизайн. Толкова е минималистичен, че чак плаши - едно "J", сянката му и надпис отгоре. Едва ли привържениците на тима са много доволни.

Но тифозите на "старата госпожа" не са единствените, преживели ужаса на ребрандирането.

Миналото лято плакаха феновете на Манчестър Сити, а преди това с промяната се сблъскаха и много други.

Динамиката на времето, в което живеем, както и пазарът, изискват подобни жертви, но това не пречи да не ги одобряваме.

Провеждащият се в момента Australian Open също промени емблемата от тази година, а толкова приятният черен силует на фона на яркото слънце отстъпи мястото си на мегаминимиластичното AO на светлосин фон.

Но това са реалностите.

Вижте в галерията някои от най-ужасните ребрандирания в големия спорт.

 

Най-четените