Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Розберг: Искам Шумахер да остане

Розберг е готов да продължи да кара заедно с Михаел Шумахер Снимка: Getty Images
Розберг е готов да продължи да кара заедно с Михаел Шумахер

Нико Розберг призна, че ще е повече от щастлив, ако 7-кратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер остана и за следващия сезон в тима на Mercedes. Тригодишният договор на Шумахер изтича в края на настоящия сезон и слуховете, че 43-годишният германец окончателно ще се откаже от спорта стават все по-силни.

Нико кара заедно с Михаел в последните три години и сега заяви, че няма проблем с това Шуми да остане като негов съотборник.-

„Мисля, че ще е правилното решение, ако Михаел остане - обясни Розберг през германската агенция DAPD. - Ние се разбираме добре, между нас има конкуренция. Михаел кара на много високо ниво, да се състезаваш с него е сериозно предизвикателство. Двамата дърпаме тима напред и обикновено сме на едно мнение за развитието на колата."

Михаел Шумахер обаче не е единственият пилот във Формула 1, за когото не се знае какво крие близкото бъдеще. Според последните слухове Люис Хамилтън може да заеме мястото му в Mercedes, а Фелипе Маса може да се окаже излишен във Ferrari - договорът му изтича в края на сезона.

„Михаел има много важна роля на пазара на пилоти за следващия сезон - допълни Розберг. - Нищо няма да се случи, докато не стане ясно какво става с тримата основни играча в момента: Михаел, Хамилтън и Маса. Поне един от тях трябва да каже скоро къде ще кара през следващия сезон, за да започне да се нарежда пъзелът."

Оказа се обаче, че Нико няма нищо против да кара и с Люис Хамилтън в един отбор.

„Двамата се познаваме от 15 години - заяви синът на Кеке Розберг. - И с него нямам никакви проблеми. Що се отнася до мен, аз определено оставам в Mercedes. Надявам се, че през следващия сезон ще взема повече победи."

Нико донесе първата победа на Mercedes през 2012, но след това тимът започна да изостава от лидерите в класирането.

 

Най-четените