Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Крещящата реклама на Puma

Снимката с крещящата Кара Делевин, облечена в разкъсано елече, несъмнено ще привлече внимание към рекламата Снимка: Puma
Снимката с крещящата Кара Делевин, облечена в разкъсано елече, несъмнено ще привлече внимание към рекламата
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma Снимка: Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma Снимка: Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma Снимка: Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma Снимка: Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma Снимка: Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma Снимка: Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma Снимка: Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma Снимка: Puma
Кара Делевин в рекламната кампания Do You на Puma

Puma представи новото лице за рекламната си кампания Do You. 24-годишната актриса и модел се появява в разкъсано елече, крещяща и с изписано „мое“ точно под гърдите.

В рекламата се говори за това как трябва да се чувстваме комфортно в телата си, да бъдем себе си, без значение какво мислят или правят околните.

Всеки от нас притежава тяло. Това е един от най-мощните инструменти, които притежаваме. Всеки е несигурен, бъдете откровени, че всеки притежава сила, но е и чувствителен. Не следвайте тълпата, не правете нещо само защото останалите го правят. Приемете кои сте и не се извинявайте за това. Просто бъдете себе си. Ако някой не ви харесва, е свободен да прави, каквото си иска“, казва във видеото Делевин.

„Важното е да приемеш кой си, без значение какви недостатъци имаш. Do You е точно за това – да откриеш истинското си „аз“ и да не го изпускаш. Нещото, заради което мисля, че рекламата е толкова специална, е, че посланието означава различно нещо за всеки. Тя окуражава хората да бъдат себе си“, допълва още Делевин.

В галерията пък може да видите и кадри от заснемането на рекламата.

 

Най-четените