Който бяга, зло не мисли | sportcafe.bg
Sportcafe logo

Който бяга, зло не мисли

Мирослав Спасов
17.11.2014, 14:33 (обновена 21.11.2014, 14:16)

1 от 7 снимки Назад Напред

Гривната Garmin VivoFit

Снимка: © Garmin

Аз бягам с Garmin Vivo Fit
Vivofit мери километрите и брои крачки. Носи се денонощно, водоустойчива е – можете спокойно да плувате с нея, да се къпете, да миете чинии и каквото друго се сетите.

Гривната знае кога спите, кога спортувате, кога се разхождате и най-важното е, че отчита неактивност. Ако прекалено се застоите една тънка червена линия ви подканя да се раздвижите – желателно е на всеки час, а след това и на всеки 15 минути.

Едно от първите неща, които ще забележите в Лондон, ако не броим, разбира се, дъжда, са десетките хора, които бягат по всяко време на деня. Бягат сутрин, бягат вечер, бягат в парковете, по улиците и булевардите, бягат сами, по двойки, в компания.

Като ги види човек - и се изпълва с благородна завист.

Дори и скоро да не сте ходили в Лондон, със сигурност сте гледали някой друг сериал - Джъстин Теру в The Leftovers, Клеър Дейнс в Homeland …

Бягането успешно е изместило пушенето.

Ако се мислите за мързелив, неорганизиран, слабо дисциплиран и с нередовни цикли на силна воля – добре дошли в клуба. Всички, които не си изкарваме парите със спорт сме такива. С други думи - нямате оправдание.

При бягането важното е човек да започне. Веднъж като придобиете навик да бягате, после тялото ви само ще го търси.  Не мислете за бягането като за спорт, възприемайте го като лайфстайл. Бягането не е средство за отслабване, не го обвързвайте с резултата от кантара. Може и да отслабнете, може и да не отслабнете – това зависи не само от километрите, които минавате, но най-вече от храната, която изяждате. Все пак по-вероятно е да отслабнете, отколкото да надебелеете.

Правете го за удоволствие. 2-3-4 километра сутрин със сигурност ще направят деня ви по-щастлив. Спестете си истерията на сутрешните блокове, спестете си 15 минути от съня, не закусвайте – изпийте едно кафе, изяжте един банан и обувайте маратонките.

Поставяйте си цели, но не прекалено амбициозни, не спирайте при първата криза, знайте, че винаги можете още повече. Споделяйте резултатите си в социалните мрежи, има с какво да се гордеете – а именно със себе си, не с резултатите.

Бягането е най-евтиният и неангажиращ спорт, което не означава, че не можете да похарчите известна сума за собствен кеф.

Вижте в галерията и няколко предложения, за които не е необходимо да сте ужасно напреднали бегачи. Гледайте на инвестицията в екипировка като на още една причина да сте постоянни.

Oще: adidas boost  garmin  vivofit  бягане  маратонки  работещи хора  спорт  спортуване  тичане 


Още от Още спорт

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 25.02.2014, 21:26

4 Snow White | 18.11.201412:53

Защо просто не си написаха "платена публикация" след името на автора. Много щастлив
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 10.08.2014, 15:05

3 goni | 18.11.201411:29

На къде да бягам? От кого да избягам?! И до кога ще бягам?! Много щастлив Отговорете си на тези въпроси и започвайте да бягате! Усмивка
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 29.08.2014, 14:22

2 starsucker | 18.11.201410:27

Мощната спекулация е тази гривна. В един азиатски сайт има гривни със същите функции, но струват по 5$. Има ли нужда от коментар, че монотонното тичкане е пълна загуба на време - вижте как изглежда един маратонец, вижте как изглежда един спринтьор. Схванахте ли?
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 08.08.2012, 09:17

1 pixie | 17.11.201419:22

Много хубава идея, но опасно занимание в БГ. В Лондон има много бягащи, защото няма бездомни кучета. Ще кажете, че кучетата, които могат да ви подгонят и ухапят, увеличават по естествен начин мотивацията ви да тичате, но не мисля, че искам точно така да се определя скоростта на тичането ми и хъса ми за заниманието.
   

оценка

+3 -0


Видео