Кампанията „Ти водиш“ е на Мтел | webcafe.bg
Webcafe

Кампанията „Ти водиш“ е на Мтел

Mobilecafe 26.08.2014, 11:42 (обновена 03.09.2014, 11:34)

1 от 4 снимки Назад Напред

ти водиш

Имиджовата кампания представя новото мото на компанията - „Ти водиш".

Въпросът, който от няколко седмици се обсъжда оживено в социалните мрежи и в интернет форумите, намира отговор днес с официалния старт на рекламната кампания на Мтел „Ти водиш".

С нея телелкомът отправя към българите посланието за нов начин на общуване по правилата на клиента.

Имиджовата кампания представя новото мото на компанията - „Ти водиш".

"Чрез него заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват", каза главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас.

Като част от кампанията напоследък в социалните мрежи и интернет форумите се появиха снимки с „Ти водиш" - като надпис на тротоар, като графит на фасадата на Народния театър „Иван Вазов" в София, като късметче към кафето, като татус и много други. Паралелно по телевизиите се завъртя кратък клип, който според очакванията на мнозина анонсирал ново риалити.

Кампанията е дело на новата креативна агенция на Мтел - „The Smarts". Екипът на агенцията спечели конкурса на Мтел именно с идеята за „Ти водиш", тъй като тя изцяло съвпада с действията на телекома за промяна и нов начин на общуване според правилата на клиентите, техните желания кога и с кого да общуват, кога да не са на линия, с кого да се чуят, какво да споделят и какво да запазят за себе си.

Хората владеят технологиите, а не обратното.

Освен към клиентите, кампанията е насочена също към служителите на телекома, които в ежедневната си работа следват обновените ценности на марката Мтел - лидерство, без усилие и честна игра, така че промяната да бъде възможна.

Oще: mtel  кампания  клиенти  мтел  социални мрежи  ти водиш 


Още от Ad блок

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.