Новите маркетинг оръжия | webcafe.bg
Webcafe

Новите маркетинг оръжия

Ad блок 22.03.2016, 09:56 (обновена 23.03.2016, 07:32)

1 от 2 снимки Назад Напред

webit

Първото Webit събитие се състоя в София през октомври 2009 г. Днес събития Webit се провежда освен в София, още в Турция; Дубай, Обединените арабски емирства, Сингапур и Индия.

Попитахме лекторите на предстоящия Webit.festival, които са сред едни от най-изявените маркетинг и рекламни експерти в Европа, как ще изглежда маркетинга след няколко години.

Както може би знаете, най-големият и влиятелен форум за маркетинг и дигитални технологии в България и един от най-големите в Европа е домакин на световни лидери като управляващия Директор BPS, EMEA Google, Президнета и Глобален Бранд Директор, Havas Worldwide, Главения Дигитален Директор на фармацефтичния гигант Bayer, Директор Соушъл Медиа маркетинг, Thomson Reuters, Директора Социални Медии на Saatchi & Saatchi, изпълнителния Директор Дистрибуция, маркетинг и технологии на Deutsche Welle, Директора Дизайн на New York Times, Глобален Дигитален Директор на Acer, Директора мобилни Технологии на MEC Global, Глобалния Директор Иновации на John Lewis, Директора Глобален Маркетинг (Търсене) на LEGO Group и много други.

Преди да ги чуете от сцената на Маркетинг и Иновационния форум в рамките на фестивала Webit на 19-20 април, ето какви са техните очаквания за развитието на маркетинг и рекламната индустрия след 2-3 години:

Виртуална реалност
Социалните медии ще се превърнат в платформа за виртуални преживявания с бранда. Все повече хора, посредством социалните медии и виртуалната реалност ще могат да преживяват даден продукт или услуга преди да платят за тях.

Поколение Z
Новото поколение Z ще промени начина по-който се таргетират групите. Все повече посланията и комуникацията ще бъдат насочвани не по демографски данни, а по ценностна система и разбирания за света. За това голяма роля ще играят Големите Данни.

Big Data
Големите дани (big data) ще помогнат не само да се създаде много по-близка и пълноценна връзка с клиента, но и да се разбере неговото реално преживяване с бранда и да се направи по-силно и вълнуващо. Успешните брандове ще използват данните и анализите им, за да правят всеки досег до продукта или услугата им все по-запомнящи се.

Алгоритми
Все повече алгоритми и аналитикс ще стават част от работата на маркетинг специалистите и сливането на длъжностите Маркетинг и Информационен или технологичесн Директор (зависимост от бранша) ще става все по реално.

Като обобщение, данните ще помагат на брандовете да създават стойност и лично преживяване на потребителя с тях. До няколко години все по-малко ще таргетираме потребители, а ще създаваме ценни връзки и стойност за потребителите. Звучи ли Ви познато? Говорим за приятелства.

Разбира се на предстоящия форум за Маркетинг и Иновации на фестивала Webit ще се говори много за създаване на контекстуално съдържание, за оптимизация за търсещи машини, за programmatic, видео и мобилна реклама и технологии и стратегии на барндовете в бързо променящия се нов дигитален свят.

Про билета Ви дава достъп до всички събития на Webit.Festival. Ако сте стартираща компания, можете да кандидатсвате за специален StartUp билет с отстъпка. Платинения билет дава достъп до официалните събития на Фестивала, в т.ч две официални вечери, два обяда - на Лидерите и на Изпълнителните Директори и достъп до Ложата с Лекторите.

Цените на билетите ще се повишат скоро. Побързайте да закупите своя достъп от www.webit.bg, защото местата вече са ограничени.

 


Още от Ad блок

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.