Каменица напомня: Алкохолът е лош шофьор | webcafe.bg
Webcafe

Каменица напомня: Алкохолът е лош шофьор

webcafeAd блок
01.12.2016, 09:28 (обновена 01.12.2016, 09:58)
45687957

Заедно срещу черната статистика на пътя.

Националното представително проучване на „Каменица" АД, част от тазгодишното издание на кампанията „Алкохолът е лош шофьор", показва навиците и нагласите на българските шофьори.

Шофирането в нетрезво състояние продължава да бъде една от най-често срещаните причини за пътно-транспортни произшествия, сочат данните на отдел "Пътна полиция" към Главна дирекция „Национална полиция".

Само до края на месец октомври през 2016 г. в страната са установени 14 762 водачи, шофиращи автомобила си под въздействието на алкохол, като при близо половината от тях употребеното количество е над 1,2 промила. Това са почти 10% повече от нарушенията за цялата 2015 г.

За девета поредна година „Каменица" АД се включва в борбата с черната статистика на пътя. Тазгодишното издание на социално отговорната кампания „Алкохолът е лош шофьор" беше представено със специална кинопрожекция на филм със заглавие „Петък вечер", който е основен елемент от инициативата.

Кампанията протича под посланието „Петък вечер. Има само едно правило, което важи за всички - не карай пил!", като призовава към разумно поведение и отговорност да не шофираме след употреба на алкохол.

Основен фокус тазгодишната кампания „Алкохолът е лош шофьор" поставя върху отношението на околните към водачите, които се качват в колата след употреба на алкохол .

Близо 80% от българите приемат шофирането в нетрезво състояние за недопустимо, но въпреки това повечето участници в проучването биха запазили известен неутралитет, ако техен познат иска да кара, след като е консумирал алкохол.

Ценностите на кампанията кореспондират и с глобалната политика на Molson Coors Brewing Company - водеща глобална пивоварна компания, включена в Индекса за устойчиво развитие на Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index) и лидер в класацията в сегмента „Напитки” на индекса, част от която е „Каменица” АД.

Инициативата е част от дългосрочната политика за социална отговорност на компанията, насочена към отговорната консумация на алкохол и има за цел създаването на положителна промяна в поведението на пътя и безопасното шофиране.

Oще: алкохол  алкохолът е лош шофьор  водачи  каменица  петък вечер  пиянство  черна статистика на пътя  шофьори 


Още от Ad блок

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.