Spyfie - първото в света селфи от космоса | webcafe.bg
Webcafe

Spyfie - първото в света селфи от космоса

webcafeAd блок
09.11.2015, 11:59 (обновена 19.11.2015, 08:33)

1 от 6 снимки Назад Напред

Spyfie - с тази нова дума от речника се нарича първото в света селфи, заснето от космоса, с което Heineken® отбелязва партньорството си с емблематичния франчайз на Джеймс Бонд.

"Селфито" беше заснето на ексклузивно събитие с повече от 200 присъстващи в Хувър Дам, Невада, САЩ.

За да бъде осъществено то, Heineken® си партнира с иноваторите в създаването на сателитни снимки на Земята - UrtheCast. Те предоставиха своята сателитна камера с висока резолюция, Деймос-2, както и камерата Ирис, която се намира на Международната космическа станция и осъществява заснемането на видео в ултра HD.

Орбитираща 600 км. над Земята, камерата Деймос-2 увеличава мащаба към локацията, заснемайки впечатляваща снимка от птичи поглед.


След това, чрез камерно предаване, гледката от въздуха е използвана за създаване на снимки в близък план на всеки отделен гост.

Това дава възможност на над 200 VIP личности, победители в състезания, партньори и медии от цял свят, да публикуват в социалните медии уникална част от историята.

По думите на Ханс Ерик Туидж - директор глобални спонсорства на Heineken®, целта на кампанията "Спектър" е "да направим света на Бонд достъпен за всички и се гордеем, че осъществихме това".

"От предоставянето на ексклузивно задкулисно съдържание, през рекламата с участието на Даниел Крейг, стартирала най-напред във Facebook, до уникалното по рода си "Spyfie", кампанията "Спектър" вече ще бъде еталон за бъдещите глобални кампании", обобщава Туидж.

Скот Ларсън, главен изпълнителен директор на UrtheCast, добавя:

"Когато по-рано тази година Heineken® се обърна към нас, все още не бяхме опитвали заснемане на селфи от космоса, но бяхме щастливи да услужим с технологичната си експертиза.

"Spyfie" показва възможностите на Деймос-2 по един наистина оригинален начин.

Космическото "селфи" подчертава точно този аспект, който нашата камера и уеб технология осигуряват - инструменти за иновация и творческо сътрудничество".

Филмът "Спектър" е 24-тото кино-приключение на Джеймс Бонд под продуценството на компанията EON на Албърт Р. Броколи, със сътрудничеството на Metro-Goldwyn-Mayer Studios и Sony Pictures Entertainment.

Премиерата на филма беше във Великобритания на 26-ти октомври, а в България агент 007 триумфира по кината от 6-ти ноември.

Филмът вече разби бокс-офис рекордите в почти всяка територия, в която беше излъчен и постави включително нови рекорди - като този за най-голяма премиера на всички времена във Великобритания или за най-високата седемдневна брутна печалба в английската бокс офис история.

Партньорството на Heineken® с франчайза на Джеймс Бонд започва още през 1997 с филма "Винаги ще има утре". "Спектър" е седмият последователен филм, част от това успешно сътрудничество.

Oще: heineken  medium resolution camera  metro-goldwyn-mayer  sony pictures entertainment  агент 007  джеймс бонд  ирис  селфи от космоса  спектър  ултра hd видео камера 


Още от Ad блок

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.