Създаването на продукт, любим на всички, никак не е проста работа | webcafe.bg
Webcafe

Създаването на продукт, любим на всички, никак не е проста работа

AdCafe 06.07.2016, 09:21 (обновена 06.07.2016, 16:41)
краси

За поредна година "Краси" беше избрана за любима майонеза

На теория е просто - разбиваш яйца, подправки, олио и воала! - имаш майонеза. На практика обаче създаването на продукт, любим на всички, никак не е проста работа.

Доказва го това, че за втора поредна година "Краси" е лидер в категория "Майонези и сосове" на националната потребителска класация "Любимите марки", като разликата с втория в надпреварата е повече от 1300 гласа.

Марката печели приза с признанието на над 4200 гласували. Тя се подрежда и на второ място в раздел "Българска марка", в който на първа позиция е Happy Bar&Grill.

Това е поредно признание за най-продаваната марка майонеза у нас и утвърждава позициите й редом с доказани и обичани марки като Кока-Кола, bTV, Infinity, Spetema, Hewlett Packard Enterprise Company.

Над 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца.

Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 24 категории. Инициативата е израз не просто на предпочитанията, но и на истинска емоционална привързаност към на потребителите към конкретни марки.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. Така класацията отразява конкретно предпочитанията на потребителите.

Oще: краси  любима майонеза  майонеза  майонеза краси  майонеза краси пловдив  пловдив  хранене  хранителен продукт  ядене  яйца 


Още от Ad блок

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.