Създаването на продукт, любим на всички, никак не е проста работа | webcafe.bg
Webcafe

Създаването на продукт, любим на всички, никак не е проста работа

AdCafe
06.07.2016, 09:21 (обновена 06.07.2016, 16:41)
краси

За поредна година "Краси" беше избрана за любима майонеза

На теория е просто - разбиваш яйца, подправки, олио и воала! - имаш майонеза. На практика обаче създаването на продукт, любим на всички, никак не е проста работа.

Доказва го това, че за втора поредна година "Краси" е лидер в категория "Майонези и сосове" на националната потребителска класация "Любимите марки", като разликата с втория в надпреварата е повече от 1300 гласа.

Марката печели приза с признанието на над 4200 гласували. Тя се подрежда и на второ място в раздел "Българска марка", в който на първа позиция е Happy Bar&Grill.

Това е поредно признание за най-продаваната марка майонеза у нас и утвърждава позициите й редом с доказани и обичани марки като Кока-Кола, bTV, Infinity, Spetema, Hewlett Packard Enterprise Company.

Над 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца.

Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 24 категории. Инициативата е израз не просто на предпочитанията, но и на истинска емоционална привързаност към на потребителите към конкретни марки.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. Така класацията отразява конкретно предпочитанията на потребителите.

Oще: краси  любима майонеза  майонеза  майонеза краси  майонеза краси пловдив  пловдив  хранене  хранителен продукт  ядене  яйца 


Още от Ad блок

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.