Dare To Wear: Смелостта да бъдеш различна | webcafe.bg
Webcafe

Dare To Wear: Смелостта да бъдеш различна

Мила Янева
09.03.2017, 15:09 (обновена 13.03.2017, 12:38)
Dare to Wear

Дванадесетте оригинални look-а за Global Brands Store са колкото елегантни и шик, толкова ненатрапчиви и „носими" от всяка съвременна жена.

Аз съм тази, дето може да си купи копче и покрай него да се сдобие с балтон. Аз съм тази, която ще се влюби в една дантелена пола и ще й подсигури компания от блуза, чанта, обувки и аксесоари. Аз съм също тази, за която чифт хубави джинси могат да се превърне в център на няколко аутфита. Защото за мен модата е начин на изразяване, а дрехите - инструменти, с които всеки ден да се пресъздавам различна. И понеже знам, че и ти си като мен, няма как да не ти разкажа за играта на Global Brands Store, в която горещо ти препоръчвам да се включиш.

Казано накратко, на популярния вече у нас сайт за онлайн пазаруване на модерни дрехи и аксесоари има нова, творческа рубрика. Казва се Dare To Wear. В нея всеки сезон известни стилисти ще представят свои модерни визии, като по-голямата част от използваните за тях елементи ще можеш да намериш и закупиш директно от сайта.

Има обаче нещо още по-готино - можеш да спечелиш ваучер за 300 лв, с който да пазаруваш от www.globalbrands.com каквото си поискаш. Единственото условие е да си харесаш някой от представените аутфита и да го споделиш от собствения си профил на страницата на Global Brands Store във фейсбук или инстаграм с хаштаг #DareToWear. Толкова!

Първи в рубриката представят визиите си Слав и Хубен - едно изключително дуо в света на българската мода, за което тепърва има да чуваш много и все хубави неща. Хубен Хубенов се занимава с мода повече от осем години. Кариерата му е започнала като visual merchandiser и байер (човекът, който избира какво да се закупи като стока) за български мултибранд магазини.

След това логично се насочва към стайлинга като създава визии за модни сесии, ревюта, музикални клипове и реклами. Работата му е част от международни списания като Grazia, Max, Rolling Stone, Madame Figaro и Vice, както и български издания като Жената Днес, КапиталLight, НЕЯR, Intro и Мениджър. Хубен е бил и моден редактор в екипите на Moda и Gia, а от 2012, заедно със Слав издава онлайн списанието за мода и лайфстайл 12 Magazine, на което е и главен редактор.

Слав Атанасов или просто Слав, както е известен в българските модни среди, стартира кариерата си преди повече от петнадесет години. От 1999 година работи първо като make up артист и професионалният грим, който прави, бързо му осигурява славата на един от най-добрите в бранша.

През това време е работил по множество проекти, модни ревюта, принт и видео реклами, музикални клипове и модни сесии.  В момента, наред с обичайния си кръг от ангажименти, Слав работи като издател и креативен директор на 12 Magazine.

В рубриката Dare To Wear на Global Brands Store Слав и Хубен представят дванадесет различни визии за пролетно-летния сезон. Всяка една от тях е предназначена за различна индивидуалност и характер. Етно стилът е за тези, които обичат чрез дрехите си да пресъздават традицията и да отразяват своето съвремие в нея.

Модерната романтика е глътка свеж, розов въздух в разграфеното бизнес време. Небрежният сексапил се изразява в бял деним с пайети и бяло сако с хлапашки нагънати ръкави, под което „намига" неустоим черен сутиен.

Слав и Хубен са от онези стилисти, които се съобразяват с индивидуалността на жената, която обличат, а не непременно с дрехите и аксесоарите, които харесват. Затова няма как да ви „насадят" елементи, които да стоят като кръпки или да крещят самодоволно за себе си извън общата хармоничност на визията.

Дванадесетте оригинални look-а за Global Brands Store са колкото елегантни и шик, толкова ненатрапчиви и „носими" от всяка съвременна жена.

Точно такива - красиви и удобни за носене, модерни и мултифункционални в същото време - ще са и визиите, които тепърва ще се предлагат в рубриката Dare To Wear.

А ти си само на един клик разстояние от всички тях, при това с потенциалната възможност да ги получиш като подарък в рамките на онзи ваучер за 300 лева. Стига просто да се включиш в играта! Аз вече го направих. Защото онези джинси от началото чакат...


Още от Ad блок

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 08.07.2015, 15:05

1 e-mil | 11.03.201713:31

"Аз съм също тази, за която чифт хубави джинси може да се превърне в център на няколко аутфита."

Ти си тази, която трябва да седне и да понаучи български, защото с куция си език само вредиш на марката. Гледам, че някои думи даже те е срам да ги изпишеш на кирилица. А замяната на вече наложени чуждици, с пресни чуждици е повече от безумна.

Аутфит - ОБЛЕКЛО, ЕКИП, КОМПЛЕКТ.
Байер - СНАБДИТЕЛ, ЗАКУПЧИК.
Стайлинг - СТИЛИЗАЦИЯ (идва от стил, точно както и стилист).
Make up артист - ГРИМЬОР.
Креативен директор - ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР.
Visual merchandiser - какво пречи да напишеш "визуален мърчандайзер"? Понятието вече е наложено с кирилица в професионалния жаргон, макар спокойно можеше да е презентатор, комуникатор и прочие други традиционни чуждици.
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.