Coca-Cola обяви новата си глобална маркетинг стратегия | webcafe.bg
Webcafe

Coca-Cola обяви новата си глобална маркетинг стратегия

Ad блок 25.01.2016, 11:23 (обновена 25.01.2016, 15:12)

1 от 7 снимки Назад Напред

coca cola party

Българската премиера на „Taste The Feeling" събра най-актуалните български звезди, сред които Никол Станкулова, Орлин Павлов, Рафи, Ангел Ковачев, Михаела Маринова, Калин Вельов и много други.

Coca-Cola представи в София новата си глобална маркетинг стратегия „Един бранд".

За първи път компанията обединява всички продукти от семейството на Coca-Cola под един бранд и в една обща глобална кампания под надслов „Taste The Feeling", която започва в цял свят тази година.

Това е и новият слоган на компанията, който ще замести предходния "Отвори път на щастието" от последните 7 години.

Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки може да предпочете своята Coca-Cola, с или без калории, която най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене.

Мащабната комуникационна кампания включва нова визуална идентичност, над 100 вълнуващи визии от световноизвестните модните фотографи Guy Aroch и Nacho Ricci, 10 клипа, нов слоган, интерактивна дигитална платформа, нова оригинална музика.

„Taste The Feeling" е името на новия химн на Coca-Cola, специално разработен от музикалните звезди Conrad Sewell и Avicii.

Българската премиера на „Taste The Feeling" събра най-актуалните български звезди, сред които Никол Станкулова, Орлин Павлов, Рафи, Ангел Ковачев, Михаела Маринова, Калин Вельов и много други.

Coca-Cola не е само продукт за специални моменти, а ни помага да направим повече моменти специални. Това е идеята на кампанията - да преоткрием уникалния вкус на Coca-Cola и удоволствието за всички сетива. Връщаме се обратно към корените си.", каза по време на събитието Камен Алексов, Търговски Директор на Coca-Cola за България и Адриатическия регион.

България е много специална страна за Coca-Cola вече 50 години. В компанията са заети 2 000 души, като тя поддържа още 19 200 работни места в българската икономика. Заедно със своите клиенти и техни доставчици е добавила стойност към българската икономика в размер от над 270 милиона евро или 0.6% от БВП на страната", каза Светослав Атанасов, Изпълнителен директор на Coca-Cola ХБК България.

Oще: coca-cola  taste the feeling  един брад  калории  кока кола  кола  компании  напитки  отвори път на щастието  стратегия  хранене 


Още от Ad блок

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.