Майонеза „Краси" триумфира с две награди на потребителите | webcafe.bg
Webcafe

Майонеза „Краси" триумфира с две награди на потребителите

Ad блок 14.07.2016, 16:35 (обновена 15.07.2016, 17:12)

1 от 5 снимки Назад Напред

 Поздравления от световния шампион Данчо Йовчев за шампионския успех на "Краси" в класацията"Любимите марки"

Поздравления от световния шампион Данчо Йовчев за шампионския успех на "Краси" в класацията"Любимите марки"

На церемония в гранд хотел София бяха раздадени наградите на победителите в единствената потребителска класация у нас „Любимите марки".

В раздел „Майонези и сосове" наградата грабна майонеза „Краси", която е пазарен лидер вече повече от 20 години. Потребителите номинираха „Краси" за участие в цели две категории - „Майонеза и сосове" и „Българска марка". Над 30 000 от тях дадоха своя вот в класацията, като в рамките на два месеца „Краси" успешно премина трите кръга на надпреварата и стана финалист и в двете категории.

Получавайки наградите мениджъра на"Краси"-Даниела Авджиева отбеляза, че е изключително удоволетворение именно потребителите да тe оценят високо и това прави особено ценна самата награда, още повече, че „Краси" я получава за втора поредна година.

Даниела Авджиева с наградата на майонеза "Краси" и Бойка Модева с наградата на "Хисар"

В категория „Минерални води" потребителите определиха за любима марка минерална вода „Хисар" за втора поредна година.

Минерална вода "Хисар" е с отлични трапезни и вкусови качества, които многократно са били високо оценени на форуми у нас и в чужбина. "Хисар" е номинирана от Интер еко - 2000 г. и е носител на голямата награда за качество INTERNATIONAL TROPHY FOR QUALITY, NEW MILLENNIUM AWARD, Rome 2004, Italy, има два златни медала от Международен Пловдивски панаир

Предприятието, в което се бутилира минерална вода "Хисар" от извор №7 е основано през 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минерална вода "Хисар" се използва от преди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе.

По повод наградата от екипа на предприятието споделиха, че емоционалната връзка потребител-марка е тази, която прави брандовете истински силни и "Хисар" продължава да е силна марка повече от половин век.

Класацията „Любимите марки" е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали.

Oще: international trophy for quality  mu love marks  new millennium award  бойка модева  българска марка  даниела авджиева  любима марка  майонеза  майонеза краси  минерална вода  награда  хисар  яйца 


Още от Ad блок

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.