Не го назовавай с думи! | webcafe.bg
Webcafe

Не го назовавай с думи!

Ad блок 15.04.2016, 15:16 (обновена 20.04.2016, 19:34)
Untaggablexhibition

#Untaggablexhibition е експериментален проект на Advertising Artists, в който автомобилната марка Audi работи съвместно с визуални артисти (млади, възрастни, улични и утвърдени художници, графични дизайнери и илюстратори).

Мъж се надува като балон в автобус от градския транспорт и литва към небесата с корем, пълен с газове. Момичета бръснат усърдно гладките си като огледало крака. Нокти, увити в шалове разговарят като английски джентълмени на плажа.

За никого не е тайна - рекламата в България е в криза. И вината за това е споделена. Поради тази причина винаги се радваме, когато на рекламния хоризонт изгрее ново слънце, което съумява да постопли изстудения интерес на публиката към нови марки и продукти.

#Untaggablexhibition е експериментален проект на Advertising Artists, в който автомобилната марка Audi работи съвместно с визуални артисти (млади, възрастни, улични и утвърдени художници, графични дизайнери и илюстратори).

От няколко месеца, скришом от всевиждащото око на медиите и обществото, над 20 творци в рамките на платформата www.advertisingartists.eu  работят върху темата #untaggable: онова, което не може да се опише с думи, за което словото е недостатъчно, което не може да бъде заключено в рамки и облепено с етикети.

Френската писателка Мари Кардинал има един роман, наречен „Назови го с думи". Това, което правят талантите от Advertising artists е точно обратното. Те се занимават с нещата, които не можем да назовем; тези, които се изплъзват от вербалното и могат да бъдат изразени само с похватите на изкуството.

Audi Art Lab e инициатива на Advertising Artists и Audi България. Съвместната работа на автомобилните мислители и непознаващите граници хора на изкуството се води от единната концепция за новия смисъл на марките. Те не целят единствено продажби, а задвижват колелото на творческия потенциал на всеки човек, разрушавайки границите на комерсиалния свят и създавайки едно ново отношение към марките и дизайна.

Марката се разглежда като нещо, което трябва да бъде усетено от артистите, които я представят, и от хората, до които достига. А не като стикер на даден продукт, който обозначава единствено и само продукта и себе си. Което я прави #untaggable.

www.advertisingartists.eu и изцяло новият модел на Audi, който също стои извън рамки и категории ще бъде един от елементите на визуалното изкуство, които ще бъдат представени на изложбата #untaggablexhibition на 19 април, в галерия Академия, НХА.

Повече информация за хората, които имат амбицията да променят света на рекламата - очаквайте в AdCafe в понеделник.

Oще: advertising artists  audi  untaggablexhibition  #untaggablexhibition  автомобили  ауди  коли  реклама  рекламна кампания 


Още от Ad блок

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.