Spyfie - първото в света селфи от космоса | webcafe.bg
Webcafe

Spyfie - първото в света селфи от космоса

лебовскиFilmcafe, Ad блок
09.11.2015, 16:24 (обновена 19.11.2015, 17:15)

1 от 6 снимки Назад Напред

spyfie, спектър

Снимка: © Heieneken

Орбитиращата на 600 км. над Земята камера Деймос-2 засне впечатляваща снимка от птичи поглед за партньорството на Heineken® с емблематичния франчайз на Джеймс Бонд

Spyfie - с тази нова дума от речника се нарича първото в света селфи, заснето от космоса, с което Heineken® отбелязва партньорството си с емблематичния франчайз на Джеймс Бонд.

"Селфито" беше заснето на ексклузивно събитие с повече от 200 присъстващи в Хувър Дам, Невада, САЩ.

За да бъде осъществено то, Heineken® си партнира с иноваторите в създаването на сателитни снимки на Земята - UrtheCast. Те предоставиха своята сателитна камера с висока резолюция, Деймос-2, както и камерата Ирис, която се намира на Международната космическа станция и осъществява заснемането на видео в ултра HD.

Орбитираща 600 км. над Земята, камерата Деймос-2 увеличава мащаба към локацията, заснемайки впечатляваща снимка от птичи поглед.


След това, чрез камерно предаване, гледката от въздуха е използвана за създаване на снимки в близък план на всеки отделен гост.

Това дава възможност на над 200 VIP личности, победители в състезания, партньори и медии от цял свят, да публикуват в социалните медии уникална част от историята.

По думите на Ханс Ерик Туидж - директор глобални спонсорства на Heineken®, целта на кампанията "Спектър" е "да направим света на Бонд достъпен за всички и се гордеем, че осъществихме това".

"От предоставянето на ексклузивно задкулисно съдържание, през рекламата с участието на Даниел Крейг, стартирала най-напред във Facebook, до уникалното по рода си "Spyfie", кампанията "Спектър" вече ще бъде еталон за бъдещите глобални кампании", обобщава Туидж.

Скот Ларсън, главен изпълнителен директор на UrtheCast, добавя:

"Когато по-рано тази година Heineken® се обърна към нас, все още не бяхме опитвали заснемане на селфи от космоса, но бяхме щастливи да услужим с технологичната си експертиза.

"Spyfie" показва възможностите на Деймос-2 по един наистина оригинален начин.

Космическото "селфи" подчертава точно този аспект, който нашата камера и уеб технология осигуряват - инструменти за иновация и творческо сътрудничество".

Филмът "Спектър" е 24-тото кино-приключение на Джеймс Бонд под продуценството на компанията EON на Албърт Р. Броколи, със сътрудничеството на Metro-Goldwyn-Mayer Studios и Sony Pictures Entertainment.

Премиерата на филма беше във Великобритания на 26-ти октомври, а в България агент 007 триумфира по кината от 6-ти ноември.

Филмът вече разби бокс-офис рекордите в почти всяка територия, в която беше излъчен и постави включително нови рекорди - като този за най-голяма премиера на всички времена във Великобритания или за най-високата седемдневна брутна печалба в английската бокс офис история.

Партньорството на Heineken® с франчайза на Джеймс Бонд започва още през 1997 с филма "Винаги ще има утре". "Спектър" е седмият последователен филм, част от това успешно сътрудничество.

Oще: heineken  heineken®  spyfie  джеймс бонд  космос  невада  сащ  селфи от космоса  спекър  хайнекен 


Още от Ad блок

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.