Минерална вода „Хисар” е Любима марка в единствената потребителска класация у нас | webcafe.bg
Webcafe

Минерална вода „Хисар” е Любима марка в единствената потребителска класация у нас

Webcafe
14.07.2017, 05:30 (обновена 17.07.2017, 12:18)
Майонеза краси

Класацията „Любимите марки" е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали.Затова именно потребителите номинират, гласуват и подкрепят брандовете в 3 кръга. За 2017 година  МИНЕРАЛНА ВОДА „ХИСАР" бе номинирана в цели 2 категории БУТИЛИРАНИ ВОДИ и БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.

С наградата „Любима марка" потребителите за трета поредна година отличиха „Хисар" в сектор БУТИЛИРАНИ ВОДИ. „Хисар" си заслужи и класиране в престижната челна тройка и в категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ за газираните напитки и студения чай, който произвежда.

Предприятието, в което се бутилира минерална вода "Хисар" от извор №7 е основано през 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минерална вода «Хисар» се използва от преди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе. Гр. Хисаря е възникнал през 4 век преди новата ера. Наличието на 22 топли минерални извора с лечебни свойства е наложило построяването на града, който е бил защитен с крепостни стени, дълги 2315м и високи 10м.Траки, византийци, славяни и българи предават през вековете на възход и разруха славата на целебната вода...

Днес Минерална вода «Хисар» е добре позната и предпочитана, слабо минерализирана (276 мг/л), с отлични трапезни и вкусови качества, които многократно са били високо оценени на форуми у нас и в чужбина."Хисар" е номинирана от Интер еко - 2000 г. и е носител на голямата награда за качество INTERNATIONAL TROPHY FOR QUALITY, NEW MILLENNIUM AWARD, Italy, има два златни медала от Международен Пловдивски панаир, Любима марка за 2015 и 2016 година.

По повод наградата от  екипа на предприятието отбелязаха, че успешната историята на марката стъпва и върху емоционалната привързаност потребител-марка, която е градена дълго и последователно.Вече повече от половин век «Хисар» се радва на доверието на потребителите и печели нови, което прави бранда все по-силен и успешен.

 

 

Oще: hissar  безалкохолни напитки  бутилирани води  вода  класация  конкурс  любими марки  минерална вода хиса  награда  номиниран  победител  хисар 


Още от Ad блок

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.