Мълчете и излъчвайте тревога за българщината | webcafe.bg
Webcafe

Мълчете и излъчвайте тревога за българщината

webcafeДияна Костова
17.05.2017, 22:01 (обновена 18.05.2017, 18:13)
нацистки поздрав

Снимка: © Facebook / Павел Тенев

Изглежда абсурдно, че не друг, а незнайният строителен инженер отнесе гилотината заради фашистката си манифестация, когато кабинетът Борисов се крепи на подписа на Волен Сидеров

Един безплатен съвет към амбициозни "патриоти": тутакси изтрийте всички следи от съществуването си в интернет. Деактивирайте се във Facebook и Twitter, пишете молба до Google да ви забрави завинаги, изхвърлете "умната" реплика на iPhone 7 и се снабдете с Nokia 3310 на старо.

Така обезпаразитени - извадете всички фотоалбуми със снимки от сватби, кръщенета, абитуриентски вечери, изпращания, казармени спомени, студентски бригади и фамилни екскурзии, внедрете ги в поцинкована кофа на балкона, полейте ги обилно с домашна ракия и им драснете клечката.

Не се знае кога Родината Майка ще ви призове на фронтa. Не се знае кога ще ви мобилизират като депутат, зам.-министър, директор дирекция, началник отдел, звеновод или друг второстепенен бюджетен разпоредител.

При средна продължителност на стажа между 8 часа и три работни дни на втория етаж в кабинета "Борисов 3" - простата математика сочи, че всеки неосъждан пълнолетен български гражданин без психиатрична диагноза ще мине най-малко веднъж през правителството.

И понеже текучеството е в едър мащаб - вече не важно как ще влезете във властта, а колко ще боли, когато неминуемо ви изгонят със скандал.

Затова вземете превантивни мерки. Изличете всички писмени, устни и цифрови доказателства за неравностойното си интелектуално положение. Запазете за себе си дебелашкото си чувство за хумор.

Мълчете и излъчвайте мистична тревога за българщината със сключени вежди и свити юмруци. Направете го, друг път ще ни благодарите.

Няма смисъл да спорим що за умствена оскъдица е провокирала уволнения зам.-министър Павел Тенев, че да се увековечи в горда поза "нацистки салют".

Но не смятате ли, че логиката в този случай дава на късо? Просто изглежда абсурдно, че не друг, а незнайният строителен инженер отнесе гилотината заради фашистката си манифестация, когато кабинетът Борисов се крепи на подписа на Волен Сидеров - автор на серия монографии по антисемитска конспиратология като "Властта на мамона" и "Бумерангът на злото".

Още повече - другите двама лидери на "Патриотите" бяха повишени във вицепремиери, след като си позволиха да тормозят "бабички" на границата с Турция, така че да не им позволят да гласуват.

Или просто обърнете внимание на начина, по който евродепутатът Ангел Джамбазки се държи в Twitter, и после пак си помислете дали сценката от музея на восъчните фигури е най-тежкият грях на ОП.

Впрочем - в България има мобилно приложение за "будни граждани", в което можете да докладвате директно на МВР за неправилно паркирали автомобили, но няма приложение, в което да сигнализирате за надрасканите свастики по улиците - понякога на метри от училищни дворове или на чина на второкласника ви.

Дайте да не се лъжем. В държава, която превърна "Обединени патриоти" в трета политическа сила, не е важно дали сте (в коалиция с) прононсирани фашисти, важното е да не бие на очи. Може и да няма ред, обаче трябва да се спазва.


Още от Да го web@...

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 14.09.2012, 17:17

14 Xaoc | 19.05.201712:07

Дияна, защо не си заврете малоумните разсъжденийца в обществено непопулярната си дупка и не ги изкарвайте на бял свят.

Някакъв човек се снимал еди-как си и настана революция. А какво ще кажете за старците, които развяват руското знаме и носят портрета на Сталин. Той колко хора е избил?
А младежите с тениски на Че Гевара знаят ли, че и той не е бил цвете за мирисане?
БСП-то, не можахте ли да измислите някой по-смислен компромат, защото това е направо смехотворно.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 18.02.2015, 20:26

13 скочубър | 19.05.201700:58

Дедо, само се чудя за кво се хабиш в обяснения с тоя свиневЕда... тоя е куку-ГМО от най-модерен тип, мани го ....аз просто го прескачам, бахти досадния тъпак

Плазмодии като тоя само им дай да се упражняват къф кенеф била България, присмех към Патриотите и секви прогресивности.Некой от тех изобщо дал ли си е сметка какво са преживели българите през последните 100г.?! Може би ако някои хора знаеха по-добре историята на тоя смазан народ след 1913г. до днес, и всичко, дет сме изтърпели, щяха да имат поне една идея повече съчувствие към съдбата му.
Ние и руснаците сме вероятно най-преебаните народи на тоя континент.

Кат гръмне оня лайнян балон оттатък морето, ше ги посрещаме на Враждебна и Връшка чука сичките умници...
   

оценка

+0 -2

Регистриран на: 05.02.2011, 12:23

12 AlahAkbar | 18.05.201722:57

Сидеров бил работник на нивата България...

Ти дъртак счупи глупомера! Много щастлив Много щастлив Много щастлив
   

оценка

+0 -1

Регистриран на: 14.09.2011, 21:56

11 deowin | 18.05.201722:06

>тебе кой те назначи за морален съдник

Никой, точно затова и не съдя според моя морал.

>В 21 век не е морален проблем да спиш с всяка съгласна жена

Напълно съгласен.
Според моите лични морални ценности това би било напълно нормално.

Повтарям обаче отново - моето и твоето лично виждане за морал нямат никакво място в случая, защото не разглеждаме моите или твоите действия, а действията на хора, които от своя страна изрично си казват къде претендират, че им сочи моралният компас.

Тоест, разглеждаме всички тези обстоятелства и факти изцяло и единствено относно моралните ценности, които тези хора сами претендират да отстояват - главно традиционни християнски ценности. А тази ценностна система всички от изброените - Сидеров, Путин, Тръмп - я нарушават и погазват безпардонно, докато същевременно се изживяват и хвалят като нейни пазители.
Точно това е бруталното лицемерие на безпринципни хора без уважение към личното си човешко достойнство, за което говорех през цялото време.

Това, че в моята, твоята или нечия друга ценностна система нямало никакъв проблем да правиш извънбрачни деца е абсолютно нерелевантно - Сидеров изобщо не твърди да е привърженик на тази морална школа. Съвсем напротив - претендира да отстоява традиционни християнски ценности. Е, тях погазва. Ерго, лицемерие.

>Дивашките му изцепки го изместиха на втори план

Толерирането на диваци и дебили, които газят с кални партенки важни за теб морални ценности, просто защото мислиш, че също ти вършат и някаква полезна работа, е компромис с личното ти достойнство.
Докато отлично осъзнавам, че съществуват хора, за които личното достойнство не е важно, то аз не съм от тях, и нямам никакво уважение към такива. Точно затова ги и разобличавам и критикувам - според мен човешкият живот няма никакъв смисъл без пълно и безкомпромисно отстояване на човешкото достойнство. Такива хора не са просто лишени от житейски смисъл (ако беше така щях просто да ги игнорирам), те най-често активно вредят на прогреса на човешката цивилизация.
   

оценка

+1 -1

Регистриран на: 07.04.2014, 19:50

10 dedo adji | 18.05.201721:27

Деосвине, а тебе кой те назначи за морален съдник, и то по нормативите от времето на приснопаметната кралица Виктория? В 21 век не е морален проблем да спиш с всяка съгласна жена, стига да не е жена или гадже на твой приятел. Това, естествено е непостижимо за твоя педерастки манталитет.
Сидеров не е герой. Той е работник на нивата на България. Дивашките му изцепки го изместиха на втори план, но хубав или лош, той направи първия пробив за българския национализъм на национално и европейско ниво, и това никой не може да му отнеме. А за снимките му с някои не особено популярни индивиди, (мен лично ме смущава само радикалния ислямист) не предизвиквай отговора, че и вие биете негрите. (пардон, афроамериканцита)
Между другото, при по-внимателен прочит на статията, прочетох и някои изказвания на Джамбазки, и удивително ми напомниха за твоя стил.
   

оценка

+0 -2

Регистриран на: 05.02.2011, 12:23

9 AlahAkbar | 18.05.201719:26

Че те си бяха дружки дълги години фашистите и комунягите, що се чудите че им е еднакъв акъла...
Добре, че по едно време се сдавиха като мръсни псета, та се отвори възможност за поне малко нормалност в Европа.
За нас не де, ние и останалите източноевропейци изтеглихме късата клечка с това съветско робство.
   

оценка

+0 -1

Регистриран на: 14.09.2011, 21:56

8 deowin | 18.05.201718:25

>Какъв е проблемът

Очевидно за феновете на Сидеров няма проблем, да спиш с бившата на доведения си син, да й правиш дете (извънбрачно), де се сбиваш с произволни хора по самолети, магистрали и университети си е тотално морално, напълно православно и прочие.
Аналогично Путин и руснаците като цяло са чудесен пример за православни ценности, нищо, че страната е челна по нива на разводи и аборти, убийства и битова престъпност.
По точно същия начин зад Тръмп стоят най-религиозно фана.. ъъ.. консервативните християни в САЩ (например евангелистите), нищо че има три брака с модели, нищо че сам се хвали с изневери докато е бил в брак и с грабене на жени между краката, нищо че е самопризнат отявлен сребролюбец и никога не е правил дарения - щом е нашият човек, такова поведение е най-морално и съвместимо с християнските ценности, нали?

Ако все още не успяваш да видиш общата нишка, ще ти я кажа в пряка реч - нарича се лицемерие.
Лицемерието е това, което обединява в едно расисти, хомофоби, сексисти, фашисти, антисемити, патреоти, религиозни фанатици (независимо от религията), и прочие дълбоко консервативна, назадничава, морално недоразвита човешка плява.

И ако не вярваш на думи, току-виж повярваш на собствените си очи.
Ето една снимка, в която можеш да видиш Сидеров в компания изискани представители на гореописаните категории - шефът на ККК, радикалният ислямист Ахмед Рами, антисемитът Ръс Граната и прочие отбрани герои: goo.gl/2jJAnA
Къде, мислиш, може да се съберат в сговорна компания български националист, лидер на ККК, радикален ислямист и видни антисемити? В Москва, естествено. Годината е 2002.

Това е твоят избран за герой Волен Сидеров.
А за един човек може да се каже доста от избора му на герой.
   

оценка

+2 -2

Регистриран на: 07.04.2017, 21:16

7 Mitglied 555 | 18.05.201717:57

"Не се сещам да съм спал и правил дете на бившото гадже на доведения си син.
А това е най-малко морално осъдимото обстоятелство около Сидеров."
--------------------------------------------------------------------------------

Това изобщо не е морално осъдимо обстоятелство. Доведеният син не му е син, а бившето гадже е бивше, т.е. необвързано. Какъв е проблемът да направиш дете на една вече необвързана жена, която преди това е била гадже (а не съпруга) на човек, с когото нямаш никаква кръвна връзка?
   

оценка

+1 -1

Регистриран на: 14.09.2011, 21:56

6 deowin | 18.05.201717:00

>"съедобен" е чист русизъм

Ако от целия ми коментар успя да видиш и разбереш единствено русизма, то интелектуалният ти капацитет е по-.. хм.. впечатляващо уникален, отколкото предполагах.

>На български се казва едлив

Също помага да познаваш езика, ако ще се пънеш да ме коригираш. Правилната българска дума в случая е "ядивен".

>По-гнусен от Сидеров и С-ие си ти

Не се сещам да съм спал и правил дете на бившото гадже на доведения си син.
А това е най-малко морално осъдимото обстоятелство около Сидеров.
   

оценка

+1 -2

Регистриран на: 07.04.2014, 19:50

5 dedo adji | 18.05.201709:24

Извинявам се за грешката. Чак сега видях, че авторката не била златина, а дияна. Не, че едната е по стока от другата, но все пак добре е да се отчитат заслугите поименно и точно. Иначе и Шорош може да се обърка и да прати чека на погрешното НПО.
   

оценка

+0 -1

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.