Общината забрани контрашествието на гейпарада | webcafe.bg
Webcafe

Браво, г-жо Фандъкова!

Webcafe.bg
16.06.2011, 17:26 (обновена 16.06.2011, 17:53)
Йорданка Фандъкова

Снимка: © Sofia Photo Agency

Кметът на София Йорданка Фандъкова се съобрази с гражданския натиск.

Софийска община и лично кметът на София г-жа Фандъкова попариха мераците на провокаторите, които си бяха намислили да се позабавляват, като атакуват гей парада на 18 юни. "Гражданинът" Благовест Асенов поиска дни преди "София Прайд" да организира по същото време и на същото място свое събитие "срещу проникване на чуждите влияния".

Оказа се, че няма да може.

Още когато стана ясно, че Асенов се кани да дублира гей парада с националистическо шествие, от общината съобщиха, че той им е известен с участие в ксенофобски прояви. На всички стана ясно, какво се кани да направи този юнак. И с кои дружи.

От общината първо казаха, че ръцете им са вързани, защото според според закона за митингите, шествията и манифестациите режимът е уведомителен. Който иска да демонстрира, просто съобщава.

Но няколко граждански организации веднага се възпротивиха и обясниха, че според същия този закон едно събитие с уведомителен режим може да се забрани, ако представлява опасност за обществения ред и правата и свободите на други лица.

Г-жа Фандъкова лично съобщи пред БНТ, че няма да позволи да се случат сблъсъци по време на гей парада и секна мераците на гражданина Асенов и неговите съратници, като просто се възползва от горепосочената вратичка в закона.

Браво, госпожо кмет! Много рядко се случва политик да се съобрази с граждански натиск и да постъпи мъдро. Може и да е предизборен ход, но бе добре отигран.

Браво и на гражданските организации, които не позволиха да ги манипулират, както навремето правеха с таксиметровите шофьори. Седнаха, прочетоха закона, разбраха какво трябва да направят и съвсем образовано и културно натиснаха общината.

Ако някой се чуди какво е демокрацията и съществува ли тя у нас - ето това е! Властта никога не дава нищо доброволно. Трябва да имаш достатъчно гражданска култура да си го поискаш цивилизовано. И достатъчно твърдост, за да отстояваш правотата си.

Oще: гейпарад  йорданка фандъкова  община  провокация 


Още от Да го web@...

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 04.10.2010, 20:33

13 Гризли | 18.06.201118:13

Г-н Петковъ,нещо объркано има в думите Ви! Разбира се, че на децата се обяснява, че не е нормално да има убийства и педофилия по телевизията! И наистина смятам, че това може да доведе до промяна в характера на децата! Нима не сте видяли деца, особено момчета, които да подражават на цирка Кеч мания?! Ами то така се почва - първо подражават, а после го приемат за нормално! Затова трябва да им се обяснява, че това не е нормално, затова трябва и да НЕ се налага да им се обяснява, че гей-двойките са нормално явление! А за да не се налага да им се обяснява просто трябва тези двойки да не парадират с ориентацията си!
Никой не ги е спрял да правят каквото си искат, просто нека го правят насаме - това е нещо интимно, доколкото го разбирам аз... Не знам Вие какво смятате по въпроса..
А телевизията отдавна съм я отказал (с изключение на документалните канали) точно поради тъпата пропаганда, с която ни заливат! И то пропаганда на различни теми, включително и сексуална! Същото важи и за Планета - там пък парадирането на разни к**ви и п******си ме нерви още повече! То поне да имаше какво да се чуе там! Но това е една друга тема...

"И моята позиция относно този "парад" - Не, не ми харесва идеята за него."
Ами щом и Вие смятате така за какво изобщо говорим?! Значи сме на едно мнение!... Насилието на хомосексуалистите е предизвикано точно от тези опити за парадиране, точно заради тях е и тази обществена реакция! Нека си се обичат, но насаме, нека само те си знаят!...

А кои точно права трябва да им се дадат?! Нещо не разбрах... Може би им се забранява да работят в България?! Или да живеят тук?! Или им се забранява да гласуват?!
Имат същите права, както и всички други хора! Даже с тези си манифестации нарушават моите права, понеже ме карат да се чувствам дискомфортно на обществено място, в собствената ми държава!...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 27.08.2010, 16:56

12 Пламенъ Петковъ | 18.06.201113:26

Скапаняк, сам си си написал какъв си, просто говори на знамето ми.

Гризли, някой да е спрял хетеросексуалните да си направят парад? - Не, не е. Може да сте първия, който да го организира. Или не, чакайте, сетих се! Гепиме.ком организира май паради на хетеросексуалните по столичните заведения.
Колкото до децата, не използвайте за извинение децата. Децата гледат телевизия, там виждат убийства. Обяснявате ли им, че това не е нормално? Чуват ли за педофили? А за изнасилвачи? Вероятно един ден, щом са видели такива хора или са чули за тях, процентът вероятност да станат такива е по-голям? Не давайте евтини спекулации. С такива всеки ден ни заливат посредствените медии за да има за какво да си говорят посредствените хора.
Колкото до това, че не искате да слушате за парада, ами не гледайте телевизия този ден, или си пуснете "Планета", по този канал със сигурност няма да пуснат нищо за парада.

И моята позиция относно този "парад" - Не, не ми харесва идеята за него. Не съм съгласен разни "кокони" с п*шки да пищят по улиците колко са "гей". Разбирам ги, че искат повече права, но разбирам и хетеросексуалните, че не им е приятно да гледат извънземни. И на мен не ми е.

Мисля, че ако се спре насилието над хомосексуалистите и се дадат някакви поне минимални равни права с останалия "нормален" свят, то картинката би била много по-различна. Това означава толерантност, а не да си затваряме очите, все едно не съществуват.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 10.01.2011, 12:17

11 Скапаняк | 18.06.201107:33

Оставете го този Петковъ, той е знаменосецът на педерастите. Опитва се да ни ограмотява за гнусната му обратна резба...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 04.10.2010, 20:33

10 Гризли | 17.06.201118:34

Г-н Петковъ, разумното действие би било да се забранят и двата парада! Бих искал да Ви питам защо едното действие може да се забрани, а другото не?! Някой привилегирован ли има?!

А за малоумните ви бръщолевения изобщо не трябва да се споменава!!!
"Чета коментарите на хетеросексуалните мъже долу и се чудя, как може "човек" да не иска на него да му е хубаво, ами на другите да им е гадно - типична черта на необразования българин."
Можете ли да ми кажете как точно на мен ще ми стане хубаво, като гледам този цирк по улиците?! И колко ще ми е хубаво да се опитам да обясня на някое дете какви са всичките тези хора, които изглеждат по този начин и минават по улиците?!

"Вместо да сме единни, толерантни един към друг, хора, които въпреки различията си могат да съществуват заедно и да правят нещо за общото благо, то ние се делим на какви ли не групички, партии и прочие.
Жал ми е за всички хора, които таят омраза в сърцата си към друг човек."

Кой е казал, че сме нетолерантни? Има и такива крайни групи, но това не означава, че всички сме така... Но не разбирам защо непременно някой трябва да ми натрапва присъствието си по такъв начин! Задникът си е ваш, правете го каквото искате, но защо аз трябва да знам за това?! Че чак да ви подкрепям или съчувствам?! Правете си гей-паради колкото искате, просто ги правете на място, където няма да пречите на другите! Лично аз не искам да слушам по всички тъпи новини, че имало гей-парад! Не ме интересува и няма да ме накара да се чувствам по-добре, точно обратното!
Така че сме толерантни и не таим омраза към към другите хора, просто не искаме тези други хора да ни навират в очите сексуалната си ориентация! Аз да съм Ви направил шествие, понеже съм хетеросексуален?!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 27.08.2010, 16:56

9 Пламенъ Петковъ | 17.06.201115:55

Браво, г-жо Фандъкова! Едно наистина разумно действие. Когато има желание - има и начин да се направи нещо полезно и за гейовете, и за полицията, и за всички онези "националисти", които щяха да влязат по кафезите, ако не бяхте го забранила.
Чета коментарите на хетеросексуалните мъже долу и се чудя, как може "човек" да не иска на него да му е хубаво, ами на другите да им е гадно - типична черта на необразования българин.
Не казвам това, защото съм гей, просто ми е писнало вече да гледам как всеки прави на някого "сечено", само да не се случат нещата.
Завистта, злобата, простотията, "национализма", неразбирането - това убива народа ни, самоубийството на нацията. Едва ли един парад на гейове е толкова ужасно нещо, което закопава реномето на България и българите...
Вместо да сме единни, толерантни един към друг, хора, които въпреки различията си могат да съществуват заедно и да правят нещо за общото благо, то ние се делим на какви ли не групички, партии и прочие.
Жал ми е за всички хора, които таят омраза в сърцата си към друг човек.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 04.11.2010, 13:42

8 Mile Manolov | 17.06.201114:03

Чушкопеците цвилят от кеф как скараха половин бълхария ^^
Ма то педераси ко да ги правиш. Ни за бой, ни за ебане стаат Усмивка
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 05.01.2011, 12:03

7 solaar | 17.06.201112:16

Защо браво на Фъндъка? Защото си е променила мнението под натиск ли? Вместо да видят, че не става за нищо, защото първоначалното й изказване, че е с вързани ръце беше пълна глупост, те браво. Ей това не разбирам, как тук хората помнят около 3 мин и съвсем не могат да мислят.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 10.01.2011, 12:17

6 Скапаняк | 17.06.201110:02

Вместо да помага на обратните, Фандъкова да подгони кучкарите и кучетата! Няма да гласувам повече за нея. Ако имаше как да се гласува против нея, щях да го направя с удоволствие. Като не може да реши проблемите на столицата, да вземе да дава частни уроци по руски език. Аман от ченгета, комунисти, русофили и техните производни!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 03.04.2011, 14:05

5 vrab | 17.06.201109:33

Така е, щот са педераси.

Проблемът с тия паради трябва да се реши веднъж завинаги. Да се забранят не е добре, но може да им се определи друго място, например по известната пътека между Симеоново и Бистрица. В гората да си протестират (неизвестно срещу какво!) колкото искат, само да не е в събота и в неделя, че много столичани ще искат да се разхождат там.
Мога да предложа и по-централно място - булеварда покрай "Факултета", който води към "Красна поляна", и там е хубаво място за такива изяви.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 29.11.2010, 15:20

4 Хейтър Петър | 17.06.201109:33

Като видях заглавието на статията веднага я отворих. Исках да се запозная с положителните страни на управлението на г-жа Фандъкова, без значение дали става дума за градската инфраструктура, хигиена, образование и тн. Тъй де, някой друг да ме информира, защото аз досега май съм пропуснал да ги отбележа. Но след като я прочетох бях безкрайно шокиран - парадът на задвижващите механизми на велосипеда ли е основния критерий на автора за успешност на даден политик ?!? Нежните момченца ли са факторът, който му пълни хладилника, намира му работа, грижи се за здравните и културните му потребности? Прост народ, слаба държава.
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.