Защо няма да гласувам | webcafe.bg
Webcafe

Защо отново няма да гласувам

Ива Налбантова 11.10.2011, 15:38 (обновена 13.10.2011, 15:24)
Избори

Не искам да съм от това стадо

Ще гласувате ли на предстоящщите избори?

да  
не  

Сега ще кажа защо ОТНОВО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ:

Никой (от политиците - бел.р.) не е в състояние да ме накара да му повярвам, защото за годините, в които осъзнавам сериозния живот, ситуациите ми говорят повече, отколкото думите на т.нар. ни управници.

На всички ни е ясно, че това е поредният парад на "Аз мога", "Аз зная", "Аз съм различен", а в същото време всеки един е наясно защо пълзи по нагорнището, наречено политика.

И в съзнанието ми изниква една мисъл, мисля, че е на Конфуций - че трябва да се дават наставления само на онези, които търсят още знания и са осъзнали своето невежество.

Другото е: "Не видях. Не чух. Не разбрах". Достойната статуетка за всеки един управник в държавата ни. Всеки ме агитира, че ще подобри живота - моя, на детето ми, на родителите ми, на баба ми, на всички нас, които живеем в родна българийка (умишлено изписвам тази дума така!) На всички нас, които се борим с нечовешки сили, за да оцеляваме, оставяйки след себе си само един непълноценен живот, пълен с несгоди и болести.

Защо всички ми обещават, че ще се грижат за бъдещето на децата ни - а в същото време продават живота им. Защо не се чувствам сигурна в нищо от години? Защо, след като уж има правосъдие, аз не мога да разчитам на него и нося бреме от години, за неща, които са ме сполетяли и търсейки правдата, се оказва, че е по-добре "да не ровя там"?!

Защо за децата ни транспортът до училище и храната в стола са платени - а за "малцинствата" всичко това е безплатно?! И защо аз не мога да получавам помощи като безработна, дето работя от 19-годишна - само защото в закона има вратичка, която не ми дава тази възможност. А в същото време хора, които никога не са работили - да получават какви ли не привилегии от държавата...?!

Защо съм без работа за пореден път... И защо унижението е ужасно да си жена в тая страна. Особено жена, която сама иска да докаже, че може да се грижи за себе си и децата си - а в същото време всичко я смачква, показвайки й, че е по-лесно да влезе в коловоза с другите.

И защо никой от тези хора, пъплейки към върха, не се вгледат в нечий живот по-отблизо, и да осъзнаят, че ние тук, долу, имаме наистина нужда от действия, а не от поредните голословия.

Защото на никой не са му нужни само думи. Защото думите няма да ми платят нито тока и данъците, нито ще ми гарантират качество на обслужване, където и да било - ако няма контрол и проституцията (в който и да е смисъл на тази дума) - е навсякъде!

Не е ли това продажност? Не са ли това интереси? Интереси, чиято цел е да се управлява по-лесното? Народът го е казал - гладен човек и сито животно най-лесно се управляват.

Аз не искам да съм от това стадо!

Oще: болести  гласуване  деца  жена  живот  избори  политици  правосъдие  управници 


Още от Общество

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 13.11.2011, 16:42

96 iva nalbantova | 13.11.201117:09

Благодаря на всички ви за ''благите'' думи.

..За пореден път се убедих, прочитайки мненията ,че думата Човек е все по-рядко срещана по родните земи...
Което в случая е най-тъжно и смазващо.
Не изборите, не и политиците и ще намеся ..просто ми е болно как се самоизяждаме......а всички сме в един отбор уж..

Много по-лесно и удобно е да смачкаме някой, изразил мнение,различно от масовката , и с което никой не е длъжен да се съобрази и следва.....Просто едно лично мнение, до което съм стигнала не за час..а мнение,продиктувано от много мисли и ситуации години наред..

Боли когато четеш обидните думи, боли от агресията навсякъде....
Това ли е съществото ни ?
Не би ли било по-човечно да изразим недоволството си от нечии думи,които не съвпадат с личните ни мисли без да обиждаме..? Давате ли си сметка как би се почувствал онзи отсреща..? Не.Нали ?

Съдете ,мачкайте, убивайте дори и със слова.
Слабостта поражда агресията.
И все повече се убеждавам,че няма да отгледам и възпитам детето си тук.
За да го съхраня като Човек.

p.s// Лайнол Мастията - благодаря ти за подкрепата - думите ми ме разплакаха!!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 04.11.2010, 13:42

95 Mile Manolov | 16.10.201100:13

Божидаре пишман родолюбците сте малко по-отвратни от толерастите. Същите пиявици и нищоможещи човеченца. Ай и вие на бунището при мангалите и да се свършва с тая простотия. Нападал ги некой.. оно никой ви не знае, че сте живи па и не му пука. пфу
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 06.10.2011, 20:00

94 Nqkakva | 15.10.201117:28

Аз няма да гласувам !!!!!Просто наблюдавам факта че партия герб харчи страшно много пари за реклама!!!!!Което е просто поредното кощунство с народа
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 29.12.2010, 13:30

93 Божидар Гюлмезов | 15.10.201117:19

greenstreet | 15.10.2011 12:02
Боби, айде стига с тая Атака, че лошо ми става! Смятам се за националист, но тази партия е най-уродливото дете на национализма, което някога може да се роди, и ако някой сбърка да им даде власт - жална ни майка. Един лидер с фашистки виждания, забъркан в хиляди скандали по този повод, и членове, част от които биха били унижение за всяка европейска партия. Гнусна работа.
------------------
Еми спрете вие да я намесвате бе.
Мене ми е ясно че не мога да накарам някой каквото си е решил твърдо, затова обикновено си изказвам мнението, без да агитирам за Атака, ама като почне някой така ни напада, както си го направил ти, нима очакваш да си мълча?

А доколко са ни фашистки вижданията - показаха го хилядите дето излязоха на протест против цар Киро. И там се чуха неща дето са в пъти по "фашистки" и "нацистки" от нашите послания.
Тъй че като гледам май масите са доста по "фашистки" настроени от нас.

Но спирам, за да е "айде стига с тая Атака".
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 26.05.2011, 12:57

92 greenstreet | 15.10.201112:02

Di, да е вяра добре, но това при нас е издигане в култ с много проста причина - примитивизъм. Лошото е не, че сме си останали примитивни като нация, а че деградирахме в такива като резултат от едни дългосрочни процеси. Срам ме е като го пиша, но имам чувството, че до преди Втората световна, сме били с по-модерни и по-освободени виждания.
Боби, айде стига с тая Атака, че лошо ми става! Смятам се за националист, но тази партия е най-уродливото дете на национализма, което някога може да се роди, и ако някой сбърка да им даде власт - жална ни майка. Един лидер с фашистки виждания, забъркан в хиляди скандали по този повод, и членове, част от които биха били унижение за всяка европейска партия. Гнусна работа.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 31.08.2011, 15:43

91 Di | 15.10.201109:58

Да, Боби, разбирам те. По същата причина на парламентарните избори не гласувах за ГЕРБ, а за друга партия, която влезе в парламента, щото знаех кой ще спечели, а исках коалиция...

Лошото е, че това не мога да го обясня на никого. Вярата на този народ в "силните личности" е нещо толкова силно стадно, че нямам думи :х
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 07.02.2011, 12:43

90 D G D | 15.10.201109:29

@ kakao | 13.10.2011 17:23
"Напълно съм съгласна с авторката! Аз също пак няма да гласувам (ще ми е за втори път), защото не виждам за кого. Когато имам избор само между няколко гнили плода предпочитам да остана гладна за известно време."

Сигурно ще останеш гладна за известно време, но освен "глада" ще усещаш и гнилия вкус на "гнил плод", който някой друг ти е напъхал в устата Бесен

Така, че искаш или не искаш - си платила обяда наречен ИЗБОРИ /с твоите или на родителите ти данъци/ и сама решаваш да участваш или не.

Така, че пак искаш или не искаш - ИЗБИРАШ: дали някой да ти го набута в устата /гнилоча/, или да участваш в отстраняването на най-гнилите гнилочи!!!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 29.12.2010, 13:30

89 Божидар Гюлмезов | 15.10.201102:56

Боби, аз само малко не съм съгласна с теб, щото ако беше така щото да не трябва да се гласува за партиите, дето няма да минат бариерата, то и Атака щяха да си седят още в противоконституцинно "мислещата" главичка на некой тъпчо
------------------------
Всъщност Атака си беше ясна че ще влезе в парламента много преди това... Така както през 2005 ни даваха 1-2 %, аз си знаех че ще сме към 8%, и общо взето познах.

Така или иначе не става дума за това - това което исках да кажа е че ако някой умишлено търси партия дето няма да влезе, за да пусне протестен вот и си мисли че ще накърни интереса на големите играчи, просто е много сбъркал.

Сметки се объркват като се гласува за партия дето ще мине 4%, както стана случая с Атака през 2005, и след това на всички стандартни партии им дойдохме като гръм от ясно небе...
Но който следеше настроенията тогава знаеше какво ще се случи, и единствено медийното затъмнение попречи още тогава да се постигне още по-голям успех.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 06.10.2011, 20:00

88 Nqkakva | 14.10.201121:10

Няма да гласувам!!!!Преди час минах по Главната на Пловдив и погледах предизборния "дебат" органириран от тв 7 от Бареков.Много жалки кандидати.Тотев-няма и да коментирам,мисля си Пловдив този древен град този мъж ли намери да го представляваТъженНАВСЯКЪДЕ гербаджийски знамена и явно платени агитки с виковеТъжен(((
Търновалийски-смешен и жалък.Трагедия.....
Славчо-няма го,страхливец.....
Дани Каназирева-луксозна и неубедителна
останалите......може и да са читави,поради липса на пари за рекламата им не се знае нищо за тях....
Пловдив град на 8000 години,без аналог в разграбването,мизерията,упадъка...... Бесен
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 10.12.2010, 06:25

87 Bichkiiata | 14.10.201119:50

Така да започна с това, че искам да гласувам, макар и отвъд океана и ще го направя. Няма при никави условия обаче да гласувам за:
ДПС, ГЕРБ, БСП, СДС, Атака, Съюза за разни права и свободи, Партията за Царе и слуги,... и така дайте ми идея.
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.