Пребориха вируса на СПИН | webcafe.bg
Webcafe

Пребориха вируса на СПИН

Жельо , Не! Новините
02.12.2010, 11:42 (обновена 02.12.2010, 12:18)
кецове, спин

Снимка: © Getty Images

По света няколко забележителни сгради и монументи бяха оцветени в червено в знак на подкрепа в борбата срещу вируса на СПИН, a по-оригиналните активисти просто си сложиха червените кецове.

Вирусът на СПИН бе официално победен вчера - в световния ден за борба с ХИВ. 

Причината се в крие в общите усилия на милионите жители на планетата, които загрижено поставиха червени лентички на дрехите си, както и на снимките си във Фейсбук. Пасивната борба се оказа последен пирон в ковчега на най-популярната в съвременната култура болест.

Оказва се обаче, че именно това е отегчило ХИВ, който се е разпаднал и вече не се разпространява. Вирусът се интересувал само от научната борба срещу него, като се мотивирал от това, че учените не са открили все още начин да го сломят.

След като борбата срещу чумата на 20-ти век обаче прерасла главно в скъпоплатени рекламни кампании, които няма как да достигнат основните цели на вируса, защото са продали телевизорите си, за да си набавят дневната доза, както и в многомилионна съпричастност, вирусът загубил интерес и обявил, че ще се пенсионира и отдаде на градинарство.

Затова е допринесла и последната телевизионна рекламна кампания с надслов "Презерватирай се", заради която много трезвомислещи хора са си пожелали вирусът ебола да се разпръсне своевременно и да заличи цивилизацията, породила този фарс.

Чрез огромната безполезна активност и ирелевантни дейности, светът става все по-добро място. Скоро се очаква и болните от рак да бъдат тотално изцерени, след като около 70% от човечеството попадне сред "онези 3% от приятелите ми, които копират този статус на стената си".

Както е известно, през последните седмици чрез такова поведение много майки се оказаха обичани, поне в рамките на статуси във Фейсбук, тъй като потребителите на социални мрежи сметнаха за по-удачно да изразят обичта си, copy-paste-вайки едно и също безлично послание, вместо да се обадят на родителката си, да я попитат как е и да ѝ изкажат благодарност, че е прежалила половия си орган преди години, за да може да се похвали и с увиснали гърди, безсънни нощи и ходене на родителски срещи.

Международната организация на хора, желаещи да вършат добро, без да стават от компютъра, обяви, че обмисля още мерки за подобрение на човечеството - верижни статуси в подкрепа на борбата с глобалното затопляне, рекламна кампания на стойност 3 млрд. долара за борба с бедността, както и колосално пиротехническо шоу за демонстрация на съпричастността с глухите и слепите.

Oще: вирус  презервативи  рекламна кампания  спин 


Още от Общество

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 30.09.2010, 17:54

5 Scooby Doo | 03.12.201010:57

Браво за статията!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 01.12.2010, 13:29

4 yotzzo | 02.12.201022:09

Така е! Въф фейсбук за всичко се сещат. Копираш стауса и се решава проблема! А природозащитни каузи колко има, а как плачем за бедните животинки, колко групи има за горките бездомни кученца...
Интересно, само за хлебарките никой не се сеща. Те биват унищожавани масово, а природозащитниците мълчат. Няма статуси няма групи...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 04.08.2010, 10:24

3 strawsPulledAtRandom | 02.12.201015:55

поклон поклон поклон ДА!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 05.11.2010, 13:07

2 mimeta | 02.12.201013:39

Много хубава статия, браво!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 01.12.2010, 18:55

1 Гери | 02.12.201012:29

Няма лошо! Колкото повече стоят пред компютъра, толкова по-малко рисков секс без презерватив ще правят! Пак се брои за профилактика. Много щастлив
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.