Дайте престъпниците на глутница кучета! Чиста работа | webcafe.bg
Webcafe

Дайте престъпниците на глутница кучета! Чиста работа

Венци Мицов 18.08.2010, 19:38 (обновена 19.08.2010, 10:06)
Кучета

Снимка: © БГНЕС

Едно време в редакцията на един вестник висеше следната мисъл: "Когато куче ухапе човек, това не е новина. Когато човек ухапе куче - това е новина". Е, новина няма.

Едно време в редакцията на един вестник висеше следната мисъл: "Когато куче ухапе човек, това не е новина. Когато човек ухапе куче - това е новина".
Е, новина няма.

50-годишната учителка Елена Банкова, осъдена на една година затвор за това,че нейните кучета убиват малката Кристиана Маринова, бе комай напълно оневинена, след като българският съд, този орган, който е като апендисита - закърнял и ненужен, замени присъдата с условна.

А, да - и 30000 лева кръвнина. Колкото струва една нова кола от най-нисък клас .
Защо ли? Ами защото жената рекла - тия кучета не са мои, аз само ги хранех.

Къде са сега дружествата за защита на правата на кучетата. Тези организации, съставени от рускини и хора с леки ментални колебания. Да излязат и да говорят за жестокост. За кучето Мима. За това, че не трябвало да се колят прасета, защото децата го възприемали като насилие.

Те са си добре. Кротуват си, защото в момента всичко е наред. Не човек е ухапал куче...станало е обратното.

Знаете ли, скъпи читатели, колко е максималното наказание при казус като този с малката Кристиана...
3 години ефективно. Точка. Сещате ли се колко хубав ноу-хау могат да получат хората от организираната престъпност.

Взима се една глутница от квартал Модерно предградие. Пуска се да изяде някой, нарочен за убиване. И всички са спокойни - най-много 3 години зад решетките.

Като оня тип във филма "Гепи", дето хвърляше труповете на прасетата си. Чиста работа.

А ако кажеш пък, че не са твои и само си ги хранил - даже ще те приемат за почетен член на някоя от организациите за защита правата на кучетата.

Кое е гадното в тая история. Че едно детенце няма да има свое кученце. Никога.
А кое е тревожното - това, че следвайки някакъв модел на нещо като демокрация, отвързахме белезниците от ръцете си и завързахме на тяхно място 30-тонни топузи.

И скоро ще берем плодовете на тази подмяна на ценности и норми.
Няма да можем да уволним гей, защото ще излезе, че е сегрегация. А не защото просто е некадърен и не си върши работата.

Няма да можем да се усмихнем на колежката си, защото ще се окаже, че е сексуален тормоз.
Няма да можем да се защитим от бездомните кучета, защото организациите, които защитават техните права, са повече от организациите, които бранят нашите такива.

И тогава някой от нас ще побеснее и ще започне да хапе кучетата.
И да създава новини.

Сега ви питам: какво мислите вие?
Как бихте процедирали, ако на вас, не дай, боже, се случи нещо такова.

За себе си имам отговор.
И той не е смирен и изпълнен с толерантност.
Но няма да ви занимавам с това.Вече няма смисъл.

Отивам да се обаждам по фондациите, да съберат 30 бона за жертвата на любовта към кучета Елена не знам си коя. Все пак тя е жертвата, нали така?

Oще: жертва  затвор  кучета  права  престъпници  съд 


Още от Общество

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 17.07.2010, 10:31

24 El | 22.09.201020:33

Какви ти приюти, какви ти кастрации за ограничаване на популацията, докато всички помияри остареят и умрат. Това не помага нито на наплашените вече деца и възрастни, нито на родителите, загубили рожбата си, нито пък би възкресило жертвите. Какво пищите вие, пишман-родители, гледали приемно дете. Че какво са две години....Истинският родител гледа децата си много по-дълго време. Някои родители обаче няма да имат щастието да гледат децата си. Заради мили, но леко кръвожадни животинки.
А ако загубиш котката си, вероятно няма да е трудно да разлепиш обяви за изчезнало животно. Хората са любопитни, биха се спрели да прочетат какво е написано.
Категорично поддържам мнението на автора му. И гнева му - също, съвсем оправдан е.
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 31.08.2010, 01:03

23 Radoslav Nenchovski | 09.09.201018:11

Ivan Dukovsky, всички бездомни кучета трябва да бъдат изтребени, а не в приюти, защото от приютите ги връщат обратно на улицата. И въобще не ме еве кой "природозащитник" ще ме "нападне" заради мнението ми. Човекът е на първо място.
Аз ако бях на мястото на родителите на това дете директно щях да отида и да застрелям въпросните помии, пък после нека се пробват да ме съдят. Като знам какви са подкупни съдиите спокойно могат да изкарат кучетата, че са се застреляли сами. Смее се И природозащитниците, които са кой за затвора, кой за лудницата (задето животните били по-важни от хората) ще ме хванат за... Палав
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 30.04.2010, 20:11

22 Данъкоплатец | 29.08.201023:49

Това за рускините хранещи бездомните кучета е вярно - виждал съм го многократно и продължавам да го виждамМоже би си ги хранят щото не хранят и гледат собственните си мъже и семейства.Явно е някакъв комплекс с който не могат да се справят.
Решението на проблема с бездомните кучета е прост - зверски глоби за този който гледа кучета и не ги регистрира,още по зверски за този който пък си изгони кучето на улицата.Повсеместна кастрация на кучетата , и без друго ветеринарите нямат вече кого да лекуват.Отстрелване на всички бездомни кучета които показват признаци на агресия.Собственниците на приюти за бездомни животни да ги стегнат да извършват всичко което сега отчитат за извършено ,но само по документи.
Намаляване на рускините живеещи в България. Много щастлив
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 30.07.2010, 04:02

21 collapse | 25.08.201002:34

Ами аз съм съгласен с повечето от написаното, но както каза една дама по-надолу в коментарите - животните изобщо не трябваше да са на улицата, а в специални приюти. Такива обаче липсват в България или са твърде малко. Но за нея искам да кажа още нещо - животното си остава животно, дори и да го обличаш и да се държиш с него като човек и винаги не знаеш какво можеш да очакваш дори и от най-доброто куче... Не че не е същото и за хората, но все пак. Според мен мисълта на автора беше следната: За кучето МИМА или МИМИ или там както се казваше се орева целият ефир и статии и сайтове и всички, докато това, че едно дете почина от охапване от куче мина някак си незабелязано из тв и нет ефира и все едно , че нищо не се е случило. Това ли е правилният начин питам тебе и всички останали? Трябва да има мерки и за двете неща...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 23.08.2010, 20:28

20 neznae6t | 23.08.201020:32

Чичо Венци, що така с лошо към "рускините"? Това, че разни предавания прокламират идиотизъм, наричайки себе си "реалити шоа", не означава, че наистина са олицетворение на дейтвителността. Не че нещо, но наистина малко повърхностно си го наплякал това си писание, макар с голяма част от него да съм съгласен. Усмивка
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 22.08.2010, 14:53

19 Ivan Dukovsky | 22.08.201014:59

ABE HORA OSUZNAITE SE!!!! KAK MOJE DA PRIRAVNQVATE JIVOTA NA HORATA S TOZI NA JIVOTNITE?!
Tazi tema e noj s 2 ostrieta:

1vo: VSICHKI BEZDOMNI KUCHTA TRQBVA DA SE V PRIUTI, A NE NA ULICATA! (Nqkoi da osporva tova tvurdenie? mislq che ne...)
Sledstvie - trqbva da se predpriemat vsichki merki za ostranqvaneto na kuchetata ot ulicata... puskaite gi po gorata ako sa malko priutite.. da gi qdut mechkite, a ne da gi ubivat horata - nali iskate da e prirodosuobrazno i humanno.
Predpriemaika vsichki neobhodimi deistviq problema shte bude reshen, kato horata ve4e ne 4uvstat zashtiteni.
Stopanite trqbva da nosqt pulna nakazatelna otgovornost za deqniqta na liubimcite si. Kato za svoi deca. Ne moj da si gledash bengalski tigur ili pitbul i ako toi ubie 4ovek (koeto e mn veroqtno) da poluchish uslovna...

2ro: JESTOKOSTTA NAD NEVINNNI JIVOTNI TRQBVA DA BUDE ISKORENENA!
Sledstvie - jestokoto i nehumanno otnoshenie kum jivotni (kato paleneto na kotki, puhaneto na piratki v guza na kucheto i tem podobni neshta dostigashti do ubiistva po osobeno jestok nachin trqbva da budat preslevani i nakazvani. Ne moje da si izlivash psihi4eskata nestabilnost vurhu edno jkivotno.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 20.08.2010, 16:23

18 Vladimir Tzonzarov | 21.08.201023:36

нещо май не ме разбрахте и доста се отклонихте от темата Усмивка
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 20.08.2010, 19:28

17 Vyara Hadzhimoskova | 20.08.201019:35

Владимир по вашата логика следва това: Няма бездомни деца и домове за сираци- няма проблем....Един куршум е по-евтин,отколкото да отгледаш дете...Ами айде да се изтрепят всички деца,които са без дом,за да се отървем от тях и проблемите.За всички има място на тази земя- било то човек или животно, с дом или без дом.....
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 20.08.2010, 17:28

16 Albena Aceva | 20.08.201017:35

Dragi,Vladimire -izob6to ne ste prav-ne znam vie ,kolko pati ste pomagali na dete li6eno ot roditelski griji,no az li4no sam gledala po4ti 2 godini edno takova-den i no6t...hodila sam po domovete i sam pra6tala drehi,rabotila sam s deca s problemi i to bez da polu4avam edin lev....obi4am decata ,no obi4am i jivotnite-pravj sa6toto i za tjh.i prestanete s tezi ploski komentari-4e obi4ame jivotnite ,a ne i decata...njmate pravo.njmate pravo-za6toto vie i hora kato vas,koiot samo plujt-ne si mardat i prasta za jivotnite i decata-a hora kato nas pravjt pove4e ot vazmojnoto za da im pomognat...taka ,4e neznam koi e licemernij v slu4aj....da pomagame na ku4etata-namirame im dom i gi lekuvame-za da ne ne se skitat nemili nedragi,da ne se ozlobjvat ot takiva kato vas i da ne napadat decata ni.....a sa6to i za6totot te sa6to imat pravo na dom i otgovornostta za tova e na6a -na horata.....no vie jvno ste tolkova izostanali s misleneto i izpalneni sas zloba i ot4ajnie ot sobstvenoto si sa6testvuvane ,4e nikoga njma da go razberete.....
p.s-izvinjvam se za latinicata,no laptopa mi nee prigoden za kirilica
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 20.08.2010, 16:23

15 Vladimir Tzonzarov | 20.08.201017:12

Котаракът няма да нападне никого - така че.... Усмивка
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.