... И самите гей паради не вършат работа | webcafe.bg
Webcafe

... И самите гей паради не вършат работа

Зелен Бетон 18.06.2012, 12:09 (обновена 18.06.2012, 15:49)
сянка, силует

Човешката сексуалност е неразривно свързана с механизма за биологично възпроизводство

Напълно съм съгласен, че "стига да не парадирате с това" не върши работа. Веднага добавям обаче: и самите паради не вършат работа. Защото проблемът е в друга плоскост.

Парадите (както и повечето публични действия за обществено легитимиране и равноправие на гей общността) се възприемат не просто като манифестация на различна сексуалност. В тях огромното мнозинство от хората вижда заявка хомосексуалността да се приеме КАТО ЧАСТ ОТ СТАНДАРТА, в ПЪЛНА РАВНОПОСТАВЕНОСТ с хетеросексуалността. Вярно, никъде не съм го чел или чувал заявено открито - но имплицитно е точно така. 

Това няма как да стане. Човешката сексуалност е неразривно свързана с механизма за биологично възпроизводство: следователно стандартът е - и винаги ще остане - тази сексуалност, при която се осъществява зачатие. В този смисъл хомосексуалността е отклонение, и няма как да не бъде такова. Отклонение, което нито е опасно, нито вредно, нито укоримо - но НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ СТАНДАРТ.

Точно както на секса отдавна вече не се гледа само като на инстинктивен механизъм за продължаване на рода, а се практикува съзнателно като средство за доставяне на удоволствие - но стандартът, традиционното, "класиката" е сексът, чрез който се възпроизвежда биологичният вид. Точно както съществуват различни форми на секс, но стандартът е вагиналният - което ни най-малко не означава, че другите способи за доставяне на сексуално удоволствие са нещо нередно, ненормално или престъпно. 

Или, да излезем от сексуалния контекст: точно както отдавна вече никому не прави впечатление, че някой е леворък - но стандартът е и си остава да пишеш и да работиш с дясната ръка, и огромното мнозинство ръчни инструменти, пособия и интерфейси за управление се проектират и произвеждат по правило за дясна ръка.

Според Гугъл хората с хомосексуална ориентация по света са 10-15%, горе-долу същият е процентът на леворъките. Би било съвсем нормално (и не би трябвало да е проблем) отношението на мнозинството към първата категория да стане такова, каквото е към втората. И двете категории са отклонения, които не застрашават с нищо придържащите се към стандарта. 

За да стане това обаче, самата гей общност трябва да се погрижи да заяви ясно, че НЕ СИ ПОСТАВЯ ЗА ЦЕЛ да превърне своя тип сексуалност в стандарт. Това ще премахне опасенията от агресивност и ще успокои страстите; дори въпросите за гей браковете и отглеждането на деца от гей двойки биха се разглеждали с по-малко предубеденост. А парадите правят точно обратното, ефективно (и твърде ефикасно) подклаждайки хомофобията.

Предполагам, че в началото те са имали положителния ефект да охрабрят хората с хомосексуална ориентация да престанат да я крият. Признавам, че по темата съм само страничен наблюдател - но ми се струва, че този етап е преминат: на всички вече е ясно, че гей общност съществува и че хомосексуалността не е нещо заразно или подсъдно. Следователно усилията на тази общност би следвало вече да са фокусирани върху безконфликтното й приемане в обществото. Подчертавам: БЕЗКОНФЛИКТНОТО. А това с "набиване на канчетата" и "ние пак сме тук" няма как да стане.

Oще: гей парад  сексуалност  стандарт  хомофобия 


Още от Оня, дето не Го трият

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 15.07.2011, 03:12

11 djeisanborn | 19.06.201213:56

Здравейте,
нямам нищо против гейовете, но ми е адски противна педерастията (извинявам се за грозното изказване). Не ме интересува кой какво харесва и какви сексуални предпочитания има, но този Гей Парад е показността. Съжалявам, но за мен това е педерастия. Не искам по всички медии един месец преди и един месец след парада да се говори за Педерасти. Да някой ще ми каже "Ами не го гледай". ОК Аз не искам да го гледам, но този позор е навсякаде. Всеки един вестник и телевизия го споменават и даже и в интернет.
Съгласен съм, че има хора които имат различна сексуална наклонност поради една или друга причина, който също така са и много еродирани, знаещи, можещи, но също така тези хора не парадират с това което са и каква е сексуалната им наклонност.
Хората, които след няколко дни ще се кълчат по улиците и ще показват и провокират (защото това за мен е и провокация) са си педерасти и то от тези които мислят със задника си.
   

оценка

+0 -1

Регистриран на: 04.11.2010, 13:42

10 Mile Manolov | 19.06.201208:15

аз за една астика ше се продам... в пластмаса.. двулитрова muhihihihi
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 02.09.2010, 23:02

9 fALLEN | 18.06.201222:47

аре бе, от мене да мине, всеки педал да донесе по 200 бона, може и в лева, па да си крещи, пищи, цвили и квото муй кеф на прайда... Много щастлив
   

оценка

+1 -2

Регистриран на: 13.02.2011, 15:06

8 Bird With Teeth | 18.06.201221:47

Ей, от кога толерантността стана лоша дума? Не е мъжествено да се съобразяваш с другите ли. Виждал съм гейове дето биха могли да ви вържат на фльонга, но са прекалено добре възпитани, за да се занимават с такива глупости. Освен това пустите му педали за разлика от вас са толерантни. Все пак се чудя, ако изведнъж ви изпадне възможност за страхотна сделка със Сър Елтън Джон, дали няма да ви омекнат малко възгледите. Временно, разбира се, колкото да прецакате скапания гей. След това ще си същите неандерталци както и сега.

п.п. Лесно е тук да се дерете, как такива няма да ви минат. На живо като видите 200 хил. евро сигурно ще е друго, а? ;)
   

оценка

+2 -3

Регистриран на: 31.10.2010, 20:02

7 азът | 18.06.201221:31

Писна ми от педераси и изтъркани слова Много щастлив Много щастлив
   

оценка

+1 -2

Регистриран на: 02.01.2011, 16:36

6 Valeri Marinov | 18.06.201218:39

ако-о, коректната! я разрови интернета и виж, че има много по-яки протести срещу геищата и техните паради и на запад, и на изток! стига с тая мантра "ама на запад така става..." ! става, чушки! аман от толерасти! бой
   

оценка

+2 -3

Регистриран на: 24.04.2011, 14:41

5 Чинчифон | 18.06.201215:58

До етапа,до който днес е стигнала човешката еволюция,не е известен дори
и един пример,според който човек е променил или дори видоизменил природен закон.Включително и природната дискриминация на гейовете.В този смисъл всички "различни" следва да се стараят да живеят както останалите хора.И ако човешкият вид някога деградира до модела на охлювите,тогава обратните ще са нормални.А гей парадите просто доказват,че непълноценните хора страдат болезнено от липса на внимание и за това се правят на карикатури,като Азис.
   

оценка

+6 -4

Регистриран на: 18.06.2012, 15:02

4 Svetoslav Grigorov | 18.06.201215:19

По логиката на списващия, щом репродуктивния секс е само хетеросексуалния трябва да забраним всякакъв друг секс, но ако аз репликирам и кажа : алоо, там, хетеросексуалните,защо правите секс без репродукция,чшшшшш...алооо, не може така? Трябва само с репродукция иначе ннннеееее.!!!!Разбирате ли колко абсурдно е по начало това с репродукцията и как човешката сексуалност трябва да се затвори само в пишко-вагиналния контакт. Ми върнете се в средновековието по тази логика, пък ако нямате машина на времето си лейте куршум да не ви споходи хомосексуален или ходете на кални бани да се отървете от лоши помисли.
   

оценка

+4 -4

Регистриран на: 10.08.2010, 16:05

3 Svetla Encheva | 18.06.201214:51

С цялото ми уважение към Зелен Бетон, не съм съгласна с някои от тезите му.

Първо, хората с различна сексуална ориентация да искат ориентацията им да се превърне "в стандарт" ще рече, че искат всички да станат с различна сексуална ориентация. Няма такова нещо! Пък и е нонсенс, тъй като има много видове различни сексуалности - коя от тях би била "стандартът" :-)?

Второ, иде реч не за "стандарт", а за равни права. Ако използвам и аз примера с леворъките, в България (в близкото минало, нямам впечатления как е понастоящем) те бяха подлагани на голяма принуда в училище да пишат с дясната ръка. А никой не губи, ако те си пишат с лявата ръка - просто им се спестяват стресът и неврозите, предизвикани от усилията да бъдат вкарани в "стандарта". Смятам, че хората, за които е по-естествено да пишат с лявата ръка, имат правото да продължат да го правят.

По същия начин смятам, че хората с различна сексуална ориентация имат правото да бъдат такива, каквито са. Не би имало нужда от паради, ако тези хора не бяха подлагани на системен тормоз, вкл. физическо насилие, и ако имаха достъп до редица права, които хетеросексуалните имат, най-малкото - да идат на свиждане на партньора си, ако е в болница.

За това става дума :-).
   

оценка

+5 -3

Регистриран на: 26.11.2010, 16:56

2 edin slep | 18.06.201213:44

Има резон в написаното, битката на педерастите прилича на феминисткото движение. Постигнало всичко вече се занимава с щуротии - четох, че в САЩ група феминистки се бори за равен брой членове мъже-жени в голф клубовете в конкретния щат. Педерастията не е харесваме, но приемаме че я има, някак живеем с тези хора, но това не стига на педерастите, те искат и да ги харесваме, който не ги харесва е "хомофоб", което е смешно, а самата дума е логически нон сенс.
   

оценка

+5 -7

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.