Кажете кои "бедняци" ще спасяваме | webcafe.bg
Webcafe

Кажете кои "бедняци" ще спасяваме

Владимир Каролев, Facebook 12.07.2014, 09:05 (обновена 12.07.2014, 09:20)
Владимир Каролев

Снимка: © Сайт на НДСВ

Кризата с КТБ ще я плащат данъкоплатците

Чувам, че имало идея да "спасяват" с пари от данъците ни всички депозити в КТБ. Дано не се стигне до гарантиране на всички депозити в КТБ, тоест над 100 000 евро на граждани и на фирмите.

Но ако тази анти-пазарна мярка бъде все пак гласувана от парламента, нека да публикуват кои физически лица имат депозити над 100 000 евро в КТБ. И кои фирми.

Че да знам на кои "бедняци" са помогнали депутатите. Че засега само Вежди Рашидов е дал заявка.

 

Oще: facebook  банки  бнб  владимир каролев  депозити  ктб  фалит 


Още от Оня, дето не Го трият

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 17.09.2012, 18:44

39 Хръсате Дуло | 22.07.201414:59

Пак ще ви го набутат, и вие пак ще гласувате за тях.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 13.01.2011, 14:17

38 lele male | 14.07.201417:03

http://offnews.bg/news/%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5_68/%D0%92-%D0%9A%D0%A2%D0%91-%D0%BB%D0%B8-%D1%81%D0%B0-%D1%81%D1%83%D0%B1%D1%81%D0%B8%D0%B4%D0%B8%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B8%D1%82%D0%B5_363150.html
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 13.01.2011, 14:17

37 lele male | 14.07.201416:52

ЕкскюзЕ муа, мосю Анри, ме се ла ви... пур муа не сте Анри.. Смее се на бира
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 24.04.2014, 09:36

36 Henry Lamotte | 14.07.201416:47

Анри, мон шери, просто Анри...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 25.01.2012, 18:03

35 паяка | 14.07.201416:00

Бойчо се чуди защо никой не бил казал кой е одитирал КТБ.
Ей ги, бе Бойчо- кейпиемджи и миналата и тази година са все те.

http://www.corpbank.bg/investor_news_613.html
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 03.11.2011, 16:10

34 NannyOgg | 14.07.201415:53

По статията - г-н Каролев, ако определени институции в Република България действат антипазарно, това не означава, че следва да им предлагаме да действат и незаконно /в България има банкова тайна, справка ЗКИ/. А банкова тайна се разкрива при определени предпоставки, чрез нарочна процедура.

Всъщност, ако някой в тази територия все пак реши да спазва съществуващите закони, и се тръгне към процедура на обявяване на КТБ в несъстоятелност, ако има такива предпоставки /нека за яснота кажем, че не е неуважаваният от мен г-н Искров, нито УС на БНБ този, който трябва да се произнася налице ли са предпоставки за обявяване или не, това е работа на съда по седалището на банката/, имената ще станат известни - като при всяка несъстоятелност и тук има списък на кредиторите на банката, който се представя от синдика.

@ VK Някой прави ли разлика м/у "Конституция на РБ" и "Закон за едрия рогат добитък"?

Принципно правя разлика между действието на Конституцията и отделните закони. Да Ви обясня накратко правата Ви, тъй като Вие не правите разлика:

1. Ако сте недоволен от действията на държавата, в лицето на нейните органи - сезирате българския съд по реда на Закон за отговорността на държавата и общините за вреди, не по реда на Конституцията /добре, може в основанието да сложите чл. 7 К/, доказвате вредата /имуществена, неимуществена/ и че тя е последица на действие/бездействие на държавен/общински орган, излиза решение, влиза в сила, събирате си парите /да, леле мале, И по този закон пострадалите в Аспарухово могат да търсят обезщетение, само трябва да докажат, че е налична вреда и тя е последица от действие/бездействие на държавен и/или общински орган/.

2. Ако сте претърпял вреда от юридическо лице - ще си търсите правата по общия ред на ГПК, на основание чл. 45-49 ЗЗД - т.нар. деликтна отговорност;

3. Ако сте акционер в конкретно дружество, в това число банка и сте претърпели вреди от ръководството и - отново по общия ред, на основание Търговския закон /примерно по силата на чл. 240а - т.нар. деривативен иск/ или по чл. 45 /а може и 49/ ЗЗД

4. Ако сте вложител в КТБ и смятате, че аз или който и да е, следва да гарантира вашите средства над вложенията от 196 000 лева, следва да ми обясните на какво основание това трябва да се случи. Има си Закон за банковата несъстоятелност, предявявате си вземането по реда му /пак в случай, че някой реши да спазва законите, да повторя/ и си чакате парите.

Освен всичко друго, бихте ли ми отговорили и на въпроса, дали сте съгласен да сте солидарен с мен, като ми предоставите част от спечеленото от Вас чрез лихвите, които сте получил/бихте получил? А също съгласен ли сте която и да е банкова или друга институция да се превръща в средство за изнудване на данъкоплатеца, под предлог, че се спасяват предприятия с държавно участие, понеже същите имали сметки в същата тази банка? Тези предприятия управителни органи имат ли и отговорност може ли да им се търси? Или ще ги спасявам аз, понеже някой умишлено и/или от глупост не си е управлявал активите както трябва?

Откровено казано, като слушам всякакви глупости - особено светъл пример в това отношение е изявлението на УС на БНБ, качено на сайта им, вече не се учудвам, защо едно лице /гост на семейство Григориеви в тел. им предаване/, рече, че трябвало Главния прокурор да предупреди управителя на БНБ, преди да повдига обвинение на мажоритарния собственик на КТБ, в лицето на Цветан Василев. Реве или много тъжен
Пък една друга госпожа, не и запомних името, в същото това предаване, не спря да брътви, че банката била фалирала - няма кой да и каже явно, че банкрутът е престъпление в Република България и че дали едно дружество е свръхзадлъжняло и/или неплатежоспособно все още определя съдът, не журналистите.
Реве или много тъжен
   

оценка

+4 -0

Регистриран на: 13.01.2011, 14:17

33 lele male | 14.07.201415:37

Хенри, не знам дали към мен си се обърнал?!
Ако е към мен, моето мнение е следното:
Някой си лаком гъС е поел риск да вложи в съмнителна банка суми над гарантираните 100 хил. евро, подмамен от нереално висока лихва... На това аз му викам алчност или недобре преценен риск... Изцяло съм против да възстановявам парите над законовите 100 хил. евро на някой такъв! Но ако, все пак, възлюбените ни избранници решат да възстановят изцяло сумите по сметките на КТБ, то тогава би трябвало да възстановят и къщите на пострадалите при бедствията... Все пак и държавата има частична вина за наводненията... Може да звучи нелогично, бойкотиквенски или както там искаш го наречи, но това е моето мнение...
   

оценка

+3 -0

Регистриран на: 24.04.2014, 09:36

32 Henry Lamotte | 14.07.201413:14

Леле,
От коментара ти лъха бойкобоковизъм (батебабуинизъм)...

Теза: още при сключване на договора за депозит вложителите са били наясно със закона и са знаели, че депозитите им са защитени само до 100 000 евро. Лихвата, която са получавали от КТБ е значително по-висока от пазарната, което беше потвърдено и от БНБ и коригирано. В икономиката е наложително да има по-добра възвращаемост, за поет по-голям риск. В противен случай системата излиза от равновесие. В тази логика очевидна е връзката между лихвата и риска при КТБ. Отново се стига до въпроса за приватизирането на печалбите (лихвите) и социализирането на разходите (загубите). Както стана ясно, социализирането ще стане през държавния бюджет, чрез заем, и ние всички ще плащаме за личните рискове в едно с огромните лихви на шепа хора, политици и хора на изкуството! Това трябва да се дискутира!
   

оценка

+2 -0

Регистриран на: 24.05.2011, 21:39

31 John Smith | 14.07.201412:49

Чл. 44. (Изм. – ДВ, бр. 10 от 2005 г.) При упражняване на правомощията и
изпълнение на задълженията си по този закон Българската народна банка, уп-
равителят и членовете на управителния съвет са независими и нямат право да
искат или да приемат указания на Министерския съвет и на други органи и ин-
ституции. Министерският съвет и другите органи и институции нямат право да
дават указания на Българската народна банка, на управителя или членовете на
управителния съвет.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 18.01.2013, 13:32

30 Мъц | 14.07.201412:37

През 2008 Хенри Полсън предложи да бъдат отпуснати 700 милиарда на банките и застрахователните компании за да бъдат "спасени". Заплаши конгреса че ако не отпуснат парите, ги чака икономическа криза и втора "Голяма депресия". След първоначален отказ, парите бяха отпуснати . Парите на данъкоплатците т.е. парите на народа. Парите изчезнаха. Това се случи месец преди изборите им за президент. Сами си търсете аналогиите и сами си правете изводите.
   

оценка

+1 -0

Webcafe търси асистент-реклама

Wecafe

Екипът на WEBCAFE.bg се разширява.

Търсим асистент-реклама. Задълженията включват грижа за успешното протичане и отчитане на кампаниите, комуникация по текущите проекти с рекламни агенции и рекламодатели.

Ако имате интерес към позицията, изпратете CV на мейл: dani@webcafe.bg

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.