Да си бръкнеш в джоба за БДЖ | webcafe.bg
Webcafe

Да си бръкнеш в джоба за БДЖ

Владимир Каролев, Facebook 18.01.2015, 10:46 (обновена 18.01.2015, 11:02)
Влак

Снимка: © Sofia Photo Agency

Накрая всеки работещ българин ще дава ежегодно по половин саниране на апартамента си, за да може някой да пилее и краде

Ако бях народен представител, щях да питам транспортния министър нещо много просто: какъв е лимитът на годишната сума, която всеки работещ човек ще плаща от данъците си на ЖП сектора, без значение дали ползва услугите му или не, и с пълното съзнание, че съществена част от тази сума ще се разпилее и открадне, преди нещо да се направи в сферата?

В момента тази сума е около 250 лева годишно (т.е. повече от половин минимална работна заплата). С този темп, до 10 години ще стане 500 лева.

Накрая всеки работещ българин ще дава ежегодно по половин саниране на апартамента си, за да може някой да пилее и краде.

Между другото, не е за бой министърът, че се плаши за рейтинга си, когато тръгне да съкращава влакове или да предлага приватизация/концесиониране (то БДЖ няма кой да го приватизира вече).

За бой са повечето работещи българи, че си мълчат и дават безропотно 250 лева от джоба си ежегодно.

Oще: бдж  владимир каролев  влак  влакове  данъци  корупция  саниране 


Още от Оня, дето не Го трият

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 02.03.2012, 22:53

10 Galina Aleksandrova | 20.01.201509:29

http://www.mediapool.bg/rehavi-protesti-za-spasyavaneto-na-zheleznitsata-news229440.html

Само слагам линкче кой протестира и с какви лозунги. Предполагам не е тайна, че протестите са инициирани от работещите в БДЖ, а не от ощетени граждани. За който не разбира - БДЖ-работникът протестира, защото, остане ли без работа, ще му се наложи да търси такава и ще лъсне кой колко умее, знае и се труди.

Когато хора от държавно/общинско предприятие, институция и офис излязат на протест, трябва да ви е ясно, че това не е, защото се ощетявал българският гражданин. Причината е, че има една солидна бройка пиленца на държавната хранилка, които се страхуват да не ги изритат от удобното гнезденце.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 19.02.2013, 00:46

9 Ролинс | 19.01.201517:34

Harry | 19.01.201511:33

И как точно е важно за националната сигурност?!?!?!

Пенсионерите и малцинствата ползват БДЖ, да. За пенсионерите е ясно, не са дочакали за кола по комунистическо време и не са взели книжка. Малцинствата нямат пари да плащат данъци за кола.

Добре, това ли ти е аргумента, за да не се променя структурата на БДЖ? НЕ може ли ползващите БДЖ, за да стигнат на работа, да получават някакви субсидии от държавата, а самото ЕАД да се приватизира и след това да се модернизира по пример на Deutche-Bahn, SNCF, Amtrak... Така всички биха спечелили.
   

оценка

+1 -1

Регистриран на: 19.02.2013, 00:46

8 Ролинс | 19.01.201517:22

The Dude | 19.01.201510:50
Отново неразбиране на ролята на транспортната услуга за икономиката и развитието на обществото. ЖП транспортът се дотира от държавата дори и САЩ. БДЖ НЕ Е само търговско дружество, но НЕ трябва да е и дружество, което осигурява заетост.

-------------------------------------------------------------------------

Чети

http://en.wikipedia.org/wiki/Amtrak

The National Railroad Passenger Corporation, doing business as Amtrak, is a publicly funded railroad service operated and managed as a for-profit corporation.

Разбра ли, "corporation"?

Влаковете им са на светлинни години пред недоразумението БДЖ. Возил съм се и знам.
   

оценка

+1 -1

Регистриран на: 22.03.2012, 15:57

7 Шебек Хасан | 19.01.201512:11

Откакто го закъса с парите Каролев доста се е поизнервил, а мераците му да "консултира" някоя и друга сделка за приватизация са нараснали неимоверно. То не бяха дрънкане на простотии по всички сутрешни блокове, то не бяха побоища с опоненти, то не беше чудо. Сега, от както се вреди в правителството като някакъв си "съветник" на недоразумението Лукарски, направо е пощръклял от евентуалната възможност да се продаде за жълти стинки и тлъсти подкупи и комисионни "Товарни превози" към БДЖ. Дано накрая Каролев си бръкне между седалищните мускули, че ако това което са замислили успее, за пореден път ще ни бръкне на нас, и то не само в джобовете. Намига
   

оценка

+3 -1

Регистриран на: 18.07.2010, 15:13

6 Harry | 19.01.201511:33

Г-н Каролев, а защо не питате нещо много просто: какъв е лимитът на годишната сума, която всеки работещ човек ще плаща от данъците си на метрото на София, без значение дали ползва услугите му или не, и с пълното съзнание, че съществена част от тази сума ще се разпилее и открадне, преди нещо да се направи в сферата?
Много щастлив Много щастлив Много щастлив
Но няма да го направите. А БДЖ е много важна система за оцеляването на регионите на България, възпираща обезлюдяването демографския срив, и гарантираща минимум живот на територията извън столицата, в този смисъл е важен елемент от националната сигурност. Каквито и пари да плащаме, са нищо в сравнение с евентуалните загуби.

Но какво говоря, това е целта, ликвидиране на България, нали г-н Каролев.
   

оценка

+4 -2

Регистриран на: 19.01.2015, 10:46

5 The Dude | 19.01.201510:50

Отново неразбиране на ролята на транспортната услуга за икономиката и развитието на обществото. ЖП транспортът се дотира от държавата дори и САЩ. БДЖ НЕ Е само търговско дружество, но НЕ трябва да е и дружество, което осигурява заетост.
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 27.06.2012, 11:35

4 Сърце Червено | 19.01.201508:47

Веднъж в живота си Каролев да каже нещо умно. Смее се Кул
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 13.10.2011, 07:32

3 pepe | 19.01.201508:44

Според мен в случая Каролев е по-скоро прав.
От икономическа гледна точка може би е по-добре на някой хора просто да се дават помощи, отколкото да им се създава изкуствена заетост, осигурявана в губещи предприятия - твърде вероятно е да е по-евтино - поне въпросните пари ще отиват само за самите хора, с малки допълнителни разходи, второ - това ще помогне за изясняване на реалната картина на икономиката и колко хора са заети със създаването на нещо, което действително има стойност, трето - ще подтикне поне част от тези хора да потърсят възможност да се заемат с нещо наистина обществено полезно или поне ненатоварващо обществото с повече разходи отколкото ползи.
Разбира се трябва да се отчетат и други фактори, например дали тези губещи влакове не осигуряват единствен транспорт до някой населени места, но отчитайки всички преки и косвени разходи трябва да се обмисли възможността за осигуряване на друг по-евтин и съответстващ на количеството на потреблението транспорт - бил той железопътен или шосеен, дори и ако трябва държавата да го осигури - чрез общините даречем...
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 04.11.2013, 11:46

2 opetkov | 19.01.201508:21

Каролев във случая е абсолютно прав. Но умните българи продължават да наливат вода в бездънната каца БДЖ. Обяснението е: мазохизъм, съчетан с глупост.
   

оценка

+1 -3

Регистриран на: 31.08.2014, 21:04

1 pazzo | 18.01.201521:30

Каролев, да ме прощаваш , но защо не ни спестяваш продуктите на твоята мисловна перисталтика? Умник!
   

оценка

+5 -1

Webcafe търси асистент-реклама

Wecafe

Екипът на WEBCAFE.bg се разширява.

Търсим асистент-реклама. Задълженията включват грижа за успешното протичане и отчитане на кампаниите, комуникация по текущите проекти с рекламни агенции и рекламодатели.

Ако имате интерес към позицията, изпратете CV на мейл: dani@webcafe.bg

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.