Европа е лоша | webcafe.bg
Webcafe

Европа е лоша

Сър Айвън
23.04.2014, 17:19 (обновена 23.04.2014, 17:58)
фарадж

Отричането на ЕС е опорна точка и за британските националисти

"Не ЕС ни освободи от турско иго, а Русия". Това скандираха преди месец депутати от „Атака" пред президентството. И ако отричането на ЕС от нашенските русофили звучи напълно в реда на нещата, то въпросът е защо подобна опорна точка имат и националистите на Запад. За европейските избори Британската партия на независимостта (UKIP) на Найджъл Фараж също ползва призиви срещу евросъюза.

За какво иде реч -  основен враг на британците са европейците, те ще наводнят Острова, ще отнемат работните места на синьокръвните кореняци и ще им източат социалните помощи. Това е всичко, което европейската политика прави - вкарва евтина работна ръка на елитната британска земя. Ако Фараж беше крайно против българите и румънците преди Нова година, то преди евровота отношението му срещу източноевропейските имигранти е дори по-крайно.

Парадоксално в България референтът е същият - европейците са лоши, искат да ни направят бедни, да ни заробят. Ето я разликата - европейските искат да ни разделят от майка Русия.

Британците такава "майка" нямат, те са се пръкнали и си живеят напълно самодостатъчно на оня мъглив Албион. В България бежанците и малцинствата са онези пиявици, които изсмукват данъчната кръв от благородните вени, за Великобритания това сме ние - българите, румънците и изобщо всякакви дръзнали да кацнат под прозорците на кралицата.

И на Острова мненията варира от - „трябва да излезем от ЕС" до „Само с ЕС имаме шансове за бъдеще". Една контра - британската либералдемократическата партия разпространи изображение, в което отхвърля начертаните от партията на Фараж заплахи за британската икономика и утвърждава необходимостта на Великобритания от ЕС.

„Светът се променя, независимо кой е на власт, в наш интерес е да сме част от ЕС. Без ЕС голяма част от нас ще загубят правата си и работните си места. Без ЕС ще имаме по-високи сметки и по-малко пари в джобовете. ЕС е бъдещето", коментира потребител под изображението.

„Британските работни места са под заплаха в дългосрочен план заради членството в ЕС. ЕС има непрекъснат спад в икономиката и ще продължи в същия дух. Погледнете Испания и Гърция", отговаря друг.

"Никой във Великобритания не знае нищо за ЕС, освен че има избори, в които може да се гласува", коментира трети.

В крайна сметка преди избори всеки подема своята кампания. Щом са европейски, посоките са две - за или против Европейския съюз. И във Франция, и в Гърция ... Истината е, че всички националистическите партии имат една цел - отричайки ЕС, да се озоват в Европейския парламент. Там предстои, както очакват анализаторите, да се играе голямата драма с дилемата Съединени европейски щати или разпад.

Европа може да е лоша, но за момента нищо по-добре не е измислено.

Oще: великобритания  европейски избори  избори  имигранти  найджъл фарадж  фарадж 


Още от Оня, дето не Го трият

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 07.04.2014, 19:50

26 dedo adji | 26.04.201410:11

Стояне, благодаря за поправката и мъдрия съвет. Кой каквото търсил това намерил.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 28.04.2013, 10:10

25 Stoyan Ivanov | 26.04.201407:04

Няма да се гмурвам в необятните глъбини на диспута ви с дедото, но, дедче, думиúата "вулгарен" НЕ произхожда от българин, както някой те е заблудил. И не идва от гръцки ами от латински (от старолатинското vulgus = паплач, тълпа, сган)л Тъй че, дедче, чети повече книжки и по-малко слушай опорни точки. Но сериозни книжки! Чети, то сляпото окато прави!
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 07.04.2014, 19:50

24 dedo adji | 26.04.201402:50

Пепе, отказвам се повече да ти отварям очите колко струват т. нар, европейски ценности. Твоите приятели европейците ще ти ги отворят. Само дано не изскочат.(очите)
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 13.10.2011, 07:32

23 pepe | 26.04.201401:18

Аа, не така "дедо".
До сега те слушахме колко бил страхотен Путин и колко били лоши европейците, американците, "демократите"...
Ако за теб наистина няма такова нещо като "европейски ценности", това си е твой проблем. Според мен има и даже те може би заслужават някакво малко усилие от моя страна. Лично мнение както се казва.
Но дни, не - седмици наред публично да се възхищаваш на Путин и да плюеш Европа, "демократите"... а след това просто да кажеш, че нямало такова нещо...
Така ми се е счуло, така ли?
Скърцане на биберонки ми се е счуло сигурно... при всичките ти комсомолски събрания.
Ох, и аз не съм те разбрал? Не съм успял да вникна в нежната ди душа? Усмивка
Не си против "Европата" значи, е хубаво е и аз и всички останали да го знаем оттук насетне, пък ако ти случайно го забравиш може и да ти го напомним. Усмивка
   

оценка

+1 -1

Регистриран на: 07.04.2014, 19:50

22 dedo adji | 26.04.201400:26

Пепе, баш европеецо, пак си минал по тъча.
Кога съм казал, че мразя англичаните и немците? Не ги мразя, но нямам и основания да ги обичам. Девет години ми отидоха, докато ги накарам да се съобразяваят с мен. Не като българин а като работник. Като човек не ме интересува, имам няколко приятели и те ми стигат. Питай Красимир как се постига.
Виж, гърците ги мразя исторически. Те са врагове на България и българщината от 1500 год., откак българите са дошли по тези места. Чувал ли си думата "вулгарен" и знаеш ли откъде произлиза? В гръцкия език няма звуци "Б" и "Ъ", и на гръцки българин е "вулгарис". Пак файда, че по света също не са запознати с особеностите на съвременния гръцки език, и не го свързват. Пък и гърците са същите ориенталци като нас, но в европейските колежи ги учат, че древните гърци са били върхът на сладоледа.
Привилегиите за педерасите, слава Богу, още не са наложени у нас, но в Европа и Америка пищят, само въпрос на време е и нашите управници гъзоблизци да приложат челния цивилизационен опит.
За твое сведение, съм живял 39 год. под упраявлението на братския съветски съюз. Тогава нямаше интернет, но в далечната 1968 год. участвах в комсомолско събрание (ако не знаеш що е то, питай баща си) на което 2/3 подкрепихме тезата, че навлизането на съветски войски в Чехословакия е равностойно на американските войски във Виетнам. И никой не отиде в лагер. В 1968 вече не пращаха в лагери а в 3-та глуха. И там съм бил.
Последно не си схванал, че аз не съм против Европа. Просто не се захласвам по евро-атлантическите ценности, защото такива НЯМА. От две злини избирам по-малката. Ако не сме в Европа отиваме в Азия.
И за моя първи излишен приятел Путин, ако изборът е между съветска република или турски вилает аз избирам съветската република. А ти направи своя избор.
   

оценка

+3 -0

Регистриран на: 25.03.2014, 20:07

21 Yovka Dimitrova | 25.04.201423:19

Какво лошо има в кривите краставици Въпрос Например мойта жена всяка вечер се опитва да я изправи Смее се ,за сега без успех .Хубав си е европейския съюз,въпросът е кой ,какво търси в него.На един му пречи Русия,на друг Америка а на трети вълната в гащите Смее се
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 13.10.2011, 07:32

20 pepe | 25.04.201420:13

Дедо Аджи, кат ти стига заплатата да ядеш ягоди през януари какъв ти е проблема тогава с правите краставици бе душа? Просто не харесваш прави краставици ли? Или си милиш, че са удобен довод да оправдаваш тъпите си идеи?
Кат си получаваш заплатата от англичани и немци и гърци, що толкова ги мразиш? Може би трябваше да си получаваш заплатата от руснаци та така да "заобичаш" и тях. Само дето разбира се англичаните плащат по-добре от руснаците, нъл тъй бе "дедо"? Усмивка Що не се пробваш да поработиш за любимия ти Путин, ами работиш за омразните ти английски капиталисти? Усмивка
Какви са точно тези "привилегии на гейовете" от които се възмущава нежната ти душа? Би ли изброил?
Кога точно Брюксел, хеле па Вашингтон ти е определял симпатиите? Гледам тъпотиите дето ги пишеш и виждам колко са определени от Брюксел или Вашингтон.
Май проблема е, че нито Брюксел, нито Вашингтон са се опитвали да те възпрепятстват да разпространяваш тъпите си идеи. Също истина е, че макар да се пишеш "дедо" очевидно не си достатъчно възрастен зада си видял дали е било така по времето когато "братския" Съветски съюз контролираше България.
Не му било удобно Вашингтон и Брюксел да му определят мнението - смешко Усмивка, че кога пък твоето мнение стана толкова важно, че на някой въобще във Вашингтон или Брюксел да му пука за него?
Май си като детенце, което се "бунтува" срещу родителите си, "дедо". Усмивка
   

оценка

+0 -1

Регистриран на: 04.12.2011, 12:25

19 Krasimir Petrov | 25.04.201419:33

И аз се надявам да отмине скоро този период на непознаване и неприемане. Още повече, доста е трудно да се спечели някакво доверие и ни мислят, едва ли не, за народ от престъпници. Примерно, често съм се сблъсквал с нежеланието да се отдава квартира под наем на чужденец, дори в самата обява си го пише 'не работим'/'не взимаме чужденци'.
Няма значение, че си с намерение да си плащаш и подписваш договор. Отделно административни пречки - легализация на документи, което отнема време и пари и пак не е гаранция за успех Много щастлив

Колкото до Украйна,сигурно си наясно, че самият Хрушчов 20-те години на миналия век е воювал там - водила се е гражданска война между отделните украински държави и в крайна сметка съветската подкрепа изиграва своята роля, като Хрушчов се прочува със зверства. Надявам се страната да остане цяла и получи възможността за включване в ЕС.

Доста украинци съм слушал да разправят за униженията при влизане на работа в Русия - все пак всичко в РФ е политически мотивирано. Едно-единствено нещо повтарят - 'Мафия', мафия по съветски модел, страх, беззаконие, незнаеш дори на полицая кой плаща, а накрая излиза Путин и твърди, че ти си нарушил правилата Много щастлив

От тази гледна точка, харесвам Русия, но не се заблуждавам относно реалността. Много щастлив
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 07.04.2014, 19:50

18 dedo adji | 25.04.201419:17

Пепе, гълъбо, криво си разбрал дядя си хаджия. На мене заплатата ми стига да ям ягоди през януари. И я получавам от европейци - англичани, немци, гърци. И не от добро сърце и не за черни очи.
Аз искам да си купувам краставици от бай Ганчо от наше село и не съм съгласен брюкселски чиновници да му задават абсурдни стандарти и да му дават половината или четвъртината от субсидиите на френския фермер.
Не съм против гейовете а против гей-парадите и против привилегиите за тях.
Изпитал съм това, за което пише Красимир и се възхищавам от принера с капките.
И накрая, не съм съгласен от Брюксел и Вашингтон да ми определят симпатиите и антипатиите към този или онзи. Ако те имат проблеми с Русия да си ги решават те. Ако искаш иди им помагай. Преди 10 години един чичко се пенеше по една кабеларка и искаше да помага на чеченците против руската империя. Предложих да му платя пътните до Чечня (само дотам, без обратно) Не дойде да си иска парите. На тебе няма да предлагам. Да те изпрати ЕС ако му трябва българско пушечно месо.
Преди 40 години ме караха да уча едно стихотворение от (естествено) прогресивен американски негърски поет. Цитирам неточно, по памет.
.......те ме изпращат в кухнята когато дойдат гости
но аз се смея и ям
и силата ми расте
един прекрасен ден ще седна на масата когато дойдат гости
и никой няма да посмее да ме прати в кухнята
Американски негър (полу) вече седна в белия дом. Нас още ни държат пред служебния вход на кухнята. Задачата ни е да влезем в кухнята и да се охраним, докато силата ни порастне, че да можем да влезем в хола и да ударим по масата.
   

оценка

+2 -0

Регистриран на: 13.10.2011, 07:32

17 pepe | 25.04.201418:58

Комунизма като утопично учение за мен не е толкова страшен, дори и като икономическа утопия не е. Виж болшевизма е съвсем друга работа, тъй като той е диктатура. Та като говориш за комунизма, по който се увличали британските младежи от елитни училища - как приемат същите тези младежи концепцията за диктатурата на пролетариата? А за въоръженото и насилствено налагане на тази диктатура? Усмивка

Това с учудването ще отмине, трябва му обаче известно време - продължителността на периода е обратно пропорционална на скоростта с която самите ние показваме, че сме се научили как да бъдем европейци. Ние просто сме нови в Европа и твърде малко познати, защото сме живели сравнително изолирани от нея.

И аз се възмущавам от подклаждането на напрежение в Украйна - затова се въздържах от коментари. Самоче там има две страни, които не са готовида се примирят една с друга и положението само върви към по-лошо, така че изглежда с "неподклаждане" нещата няма да се оправят.
   

оценка

+1 -0

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.