Милиционерската Идейна Липса Е Велика | webcafe.bg
Webcafe

Милиционерската Идейна Липса Е Велика

Цветана Георгиева 18.01.2013, 16:58 (обновена 20.01.2013, 18:18)
Цветан Цветанов

Колко ли време е мислил Цветан Цветанов името на акцията?

Милиционерската Идейна Липса Е Велика. М.И.Л.Е.В.

Напоследък позамлъкнала, родната полиция се завърна на сцената с гръмка и показна акция. Нали обича да вдига шум в разгара на малки и големи скандали, подклаждани от срасналата се с политическата класа на прехода организирана престъпност. (Да се брои като клише № еди-кой-си...)

Този път не се получи. Обектът се оказа не опасно ОПГ (организирана престъпна група) от недрата на подземния свят или крупен ДДС-измамник, а вълк-единак с проблемно детство и системно присъствие в полицейските сводки.

И така, акцията за задържане на 25-годишен рецидивист от Велико Търново бе кръстена "Мастит Измамник Лицемер Е Вреден". Накратко М.И.Л.Е.В. Творческо хрумване за сплашване. Това е то силата на словото.

Не задържаният има такава фамилия, а съдията, който го е пуснал под домашен арест - магистратът Теодор Милев от Окръжен съд-Велико Търново.

С така "кодираното" име, акцията веднага бе определена от Съюза на съдиите като "опит за сплашване" на тези, които не се съобразяват с изискванията на министър Цветан Цветанов.

Арестуваният Звезделин Методиев има 19 присъди за взломяване и кражби на автомобили. Само дето хроничният разбивач на автомобилни ключалки е с епилепсия и това не му позволява да стои зад решетките. Удостоверено от лекар.

Какво ли ще си помисли съдията М.И.Л.Е.В, когато отново му се наложи да решава дали Методиев трябва да лежи в ареста? А това няма да е особено далеч във времето.

За три дни Методиев върши 11 престъпления, сред които 6 откраднати автомобила и кражба на 100 лева от портмоне от частен дом.

Интересно как го прави, след като би трябвало да бъде ... под домашен арест, който пък се контролира ... от МВР. Още по-любопитното е, че рецидивистът се оказал без постоянен адрес.

Крадецът с афинитет към "Фолксваген" (Das Auto!) явно е много опасен, след като по подновена традиция арестът му бе разгласен от Цветанов.

А съобщението от пресцентъра на МВР гласи: "25-годишният рецидивист предпочитал отключени автомобили или коли, оставени с ключове на контактното табло, предимно стари. Целият състав на ОДМВР - Велико Търново беше мобилизиран в установяването и задържането му".

"Дупета", "Лапачите", "Сладурите", "Тузари", "Факирите"... "М.И.Л.Е.В.". Творческото вдъхновение започва да издиша и МВР вече трудно респектира със силата на словото.

Най-добре да си наемат професионален копирайтър. Последното посещение на Цветан Цветанов в САЩ продължи толкова дълго, че спокойно можеше да изкара и обучение по копирайт при най-добрите.

Защото властта е кратка, а изкуството вечно (по Вежди Рашидов).

Oще: акция  велико търново  мвр  милев  м.и.л.е.в  съдия  цветан цветанов 


Още от Политика

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 08.09.2010, 14:12

14 Белка Стрелка | 22.01.201306:14

Вятър и мъгла, съдиите за много нагли същества , непрекъснато говорят за върховенство на закона и т.н. и сега пищят като ощипани моми. Господа и дами, ако смятате, че МВР по някакъв начин нарушава закона с имената на акциите си , моля , съдете ги, другото си е чешене на езика. Освен това, ако тези имена бяха толкова безумни, рано или късно хората щяха да започнат да им се смеят ( отхвърлят ). Този пичага интересно как веднъж не го приплеска епилепсията докато краде автомобил, и какво като има епилепсия да го оставим да прави каквото си иска ли ? Всички знаем как се определят леките мерки за неотклонение, с повече пари - за адвокат , за лекар , за съдия и т.н.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 15.02.2011, 13:48

13 Стефка Преждарова | 21.01.201323:24

Хи хи хи, значи не само аз съм получила такова писмо "Няма данни за извършено престъпление" Усмивка От тогава и не търся родната милиция - 10 дни разкарване за удостоверение, че са ме ограбили?!? По-добре да бях платила глоба за изгубена лична карта - по-евтино щеше да ми излезе!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 26.07.2011, 20:01

12 Елисавета Домовчийска | 20.01.201315:30

Съгласна съм Макалистър, но ти много бъркаш, като ме обвиняваш, че не ги разбирам нещата. Разбира се, че предложението ми за промяна на НК е към законодателната власт, това ще повлече след себе си нужда от повече затвори, това пък е работа на изпълнителната власт, справянето с корупцията е също тяхна работа, както и на съдебната система. /в скоби казвам, че никъде не съм казала че в конкретния случай става дума за корупция, а че има много корупция в съдебната система/. Мисля, че говорите прекалено абстрактно, от птичи поглед, а аз онагледих как в действителност действат нещата на практика. И крайно време е да се отърсим от схващането за борбата с престъпността като раздаване на справедливост, превенция или поправяне на престъпника. Това е на субективно ниво, нивото на отделния осъден. В своята цялост, престъпността се има склонността да се самовъзпроизвежда и то толкова повече, колкото повече са финансовите стимули за нея. Спирането на финансовия стимул ограничава и престъпността. Това е логическата връзка - да направим така, че за много кражби, да се лежи много, за всяка отделна кражба - отделна присъда. Така няма да има стимул/финансов/, някой да направи няколко тлъсти измами и кражби, да си излежи кратката присъда и после да е три пъти по-богат от някой пенсионер, дето цял живот е бачкал честно. А и ще спрат престъпниците да признават престъпления, за които не са виновни, да поемат чужда вина, докарвайки си още доходи от онези, които остават безнаказани /престъпниците са истинска мрежа помежду си/. И разбира се, корупцията на съдебната система се случва на фона на това, и още повече подсилва уродливия образ на правораздаването въобще. Показнастта на МВР е много по-малък проблем от посочените. Трябва обаче политическа воля, за да се изкорени проблема в корена му, не да се кастрят отделни филизчета. Относно това, че ГЕРБ, които имат законодателната власт не са го направили - подозирам, че нямат визия за нещата, и просто не им достига капацитета да се сетят.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 20.01.2013, 12:46

11 motiviraniq | 20.01.201313:08

MacAllister види се познаваш нещата от близо. Никой не отрича върховенството на закона но ако оставиш бандита в ареста и не го пуснеш под домашен арест за да може да вършее тръни на главите на хората за което и са го затворили първоначално, дали ще е нарушение на закона... м? Едва ли. Мисля даже съдията ще спечели уважението на хората, че освен спазвайки върховенството на закона е действал и логично... въпреки, че понякога правното тълкуване няма нищо общо с логичното разсъждение. И все пак, да пуснеш под домашен арест човек който няма постоянна регистрация /адрес/ си е меко казано "абсолютно безобразие". Какви ли мотиви е имал съдията Милев да го направи, пък какви ли доводи е "изтъкнала" защитата на измекяра? Определено има и читави съдии ама да задържиш собственик на автомобил с 25кг марихуана в багажника на автомобила му до като го управлява и след това съдията да го пусне поради липса на доказателства. Можело да му е подхвърлена марихуаната. Абе ееейййй айланкоолу, ако някой иска да го топи няма да му подхвърли 25кг а ще е максимум 100гр. И в случая какво остава за служителите на МВР, освен да му съставят акт по ЗДП, че преди да потегли с автомобила си не е проверил неговата изправност и окомплектовка както го пише в ЗДП Смее се
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 07.05.2010, 04:54

10 MacAllister | 20.01.201311:16

Елисавета, очевидно е, че си абсолютно непригодна да живееш в страна, в която върховенство има закона. Не го приемай като обида, защото важи за мнозинството българи, а причината е постоянната индоктринация, на която сме подложени. Всеки човек се корумпира, ако не за лична изгода, то в името на маниите или просто мечтите си (което пак е лична изгода погледнато по-широко). Всяка власт произлизаща от човека наследява неговите качества и затуй по-мъдрите хора са почнали да търсят изход в закона и хартията, на която е написан.

Защо го казвам? Защото и ти и ония, които ползват тия акцийки за пропаганда ни предлагате само частично, само предубедено тълкуване на закона - откъслечни впечатления от тук и там и перманентна липса на разбиране поне на системата, която трябва да го произвежда и предлага. Последното не може да се оправдае и с липса на четене, защото не е кой знае каква философия. И ти и заинтересование МИЛИЦИОНЕРИ предпочитате да игнорирате правилата, по които трябва да работят съдиите, да забравите смисъла на тая превръзка на очите на Темида. Има корумпирани съдии и то доста, но с тоя ваш подход вие класифицирате като корупция и спазването на закона обърквайки законодател, изпълнител и съдник в една каша, в която хвърляте всичката помия върху модерния виновник на деня. Моля те не се обиждай от директния ми подход, говоря това за наше общо добро.

7 милиона души са огромен организъм, който не може да се ръководи стабилно от персонални хрумвания и масовизирани настроения, които да имат превес над лостовете за стабилност - сравнително консервативни, познаваеми за мнозинството и валидни достатъчно дълго закони. Вие роптаете срещу недъзи на закон и обвинявате съдиите - нима те са отговорни за това? Роптаете, че съдия е пуснал някого под домашен арест след като закона го задължава да се съобрази с медицинските експертизи? Давате ли си сметка, че именно това е длъжен да направи тоя съдия и че обвинявайки го в подкупност заради прилежността му Вие стимулирате именно корумпираните съдии и милиционери.

Другият въпрос от знаение е това, че милиционерите прекалено много говорят за неща, които не са техен преоргатив. Вие явно приемате това - че изпълнителят може свободно да хвърля обвинения, при това нелогични. ГЕРБ няма никакво намерение да оправя нищо, при законодателната си тежест, ако искаха и можеха да коригират баланса щяха да са го направили или поне започнали и напреднали по пътя. Напротив - те създадоха или продължиха батака. А знаете ли че всеки неизпълним закон, че всеки закон, който оставя изпълнителната власт да го тълкува безконтролно подрива законността въобще? Знаете ли колко такива закона прие ГЕРБ, колко такива закона прие Тройната коалиция и как в тандем превърнаха обществото ни в общество на хора ходещи в блато, където всеки момент могат да пропаднат. Именно добрият гражданин е жертвата на тия неща, той не може да се развива, не може да очаква сигурност, а личната власт на най-различни нива взема превес и се използва според отделните нужди, но винаги в употребата има един и същи лайт мотив - "ти си по-важен, ако другите са по-слаби". Това ни прави слаби всички заедно, бедни всички заедно, защото от това произволно тълкуване вече никой що годе честен (или поне желаещ да е такъв) човек не може да си позволи да забогатее. Богатството не е само яхти и коли, а контрол над живота на другите - контрол, който ако идва от амбициозни и кадърни хора създава блага за всички, но ако идва от свикнали на хранилка служители тъпче инициативата в името на случайния улов като бонус.

Уважаема Елисавета, дори и да имате лични интереси към или в ГЕРБ, разберете че няма бъдеще, където водещата роля на хората с хоризонт на интересите си опиращ в личните им луксове може да създаде благоприятни условия за всички - дори и тях самите. Мястото на такива като Цветанов не е в министерството, дори не е и в МВР, мястото на такива които му уйдисват в дребнавите битки също не е там - те режат клона, на който седят, но и нашия. Съгласете се - перверзно е да даваш примери за грешки на законодателната власт обвинявайки съдебната - те го правят всеки ден, а вие? Корупцията може да се дефинира ясно, само когато ние разбираме правилата правилно, ако сме настроени да гиизвръщаваме според емоции и предразсъдъци - ние сме по-корумпирани от тия, които обвиняваме.
   

оценка

+3 -3

Регистриран на: 26.07.2011, 20:01

9 Елисавета Домовчийска | 19.01.201316:13

ААА, чакайте, сетих се и за още нещо тотално сбъркано в съдебната ни система, че престъпника, ако се признае за виновен и всичко мине по бързата процедура, получава половината от заложеното в Наказателния кодекс наказание. Та познайте някой такъв /къвто е случая с въпросния рецидивист/ като го хванат - признава, признава, признава, всичко си признава, даже и неизвършени престъпления. Но МВР е доволно, че разкриваемостта на престъпленията е добра, а пък истинските извършители тайно потриват ръце, продължават нагло да крадат, а пък и цигарки и луканки пращат на осъдения в затвора, за това че се е съгласил да им поеме престъпления на свой гръб. Щото нали там където едно, там и единайсет, че и сто и единайсет кражби - все е едно наказанието. Хайде да отменим режима на комулациите, да построим още пет шест големи затвори в страната, сигурно ще са по-евтини от пет шест хотела, да хвърлим в страх съдии и прокурори с няколко осъдителни присъди за корупция и да видим дали тогава престъпността няма да спадне с едно 50 процента минимум. На кой обаче му стиска, очевидно на ГЕРБ поне малко им стиска, защото тази тема никога преди не е поставяна на дневен ред. Може да е малко, но е нещо.
   

оценка

+3 -1

Регистриран на: 26.07.2011, 20:01

8 Елисавета Домовчийска | 19.01.201315:07

Отдавна Уебкафето се отличи като анти-герберска медия, няма нищо лошо в което, също и аз не харесвам много, най-вече от икономическата политика на правителството, както и др., но да ги оставим на страна. Показността и милиционерщината сащо не са ми любими, СРС-тата ни най-малко, обаче това е втора статия за седмицата с думата милиционер в заглавието и вече ми идва множко. Сопрете се. Този път поне вече наистина не сте прави. Проблемът на държавата не е МВР толкова, колкото съдебната система. Крайно време е да ударят по подкупните съдии, прокурори, ако щете и надзиратели в затвора. Защото знаете ли, че за бандюгите затвор от 2 години например е нещо като курорт, кеф ти наркотици, кеф ти телефони зад решетките, ракия, само мацки дето нямат. И с подкупи и предсрочно условно може да получат. Това ако изобщо бъдат осъдени. А знаете ли например, че съвсем официално със закона е постановено, че за няколко присъди от едно и също естество на престъпленията, когато нито една от тях не е влязла в сила /тоест изтърпяването и в затвор не е започнало/ се налага едно общо наказание - в размер на най-голямото от присъдите. Комулации му викат. Не знам що я има тая гадост в Наказателния кодекс, сигурно, защото няма достатъчно места по затворите и без това, но накратко тя означава, че докато се водят следствия и дела и пр. можеш да си правиш още мноооого престъпления, и накрая ще получиш 1,5-2 затвор. Хората вече и за прехрана го ползват - ударят нещо по-тлъсно за 20-30 хиляди, после в рамките на месец докато ги издирват - грабеж на поразия и накрая - опаааааа 2 годинки, ок, ама с парите може да си купи апартамент човека. Колко от вас с бачкаторство за две години може да си купи апартамент. Моля ви се!!!! И това е официално и е практика в много широк кръг от престъпни среди, и после тези хора как няма да подкупват съдии и прокурори, като имат средствата за това???
   

оценка

+3 -2

Регистриран на: 07.05.2010, 04:54

7 MacAllister | 19.01.201311:33

А представяте ли си колко деморализиращо действа на обикновените полицаи и следователи (имам пред вид що годе читавите) това, че началството се държи не като МВР, а като някаква партия или тайно общество обсебено от манията да издърпа все повече власт в ръцете на свои хора...
   

оценка

+1 -1

Регистриран на: 15.11.2012, 09:35

6 Ханибал Барка | 19.01.201309:55

Хаха. много добре казано Много щастлив. Тия тъпи милиционери няма ли да почнат да си вършат работата. Преди две седмици един беззъб мангал (шофьор на такси) се опита два пъти да ме прегази и то умишлено пред около 10 свидетели. Записах му номера звъннах на 112. От там казаха, че ще се отнесат серионно към случая, имайки предвид че шофьора е действал съзнателно. Е до ден днешен нищо. И нищо няма и да стане.

Важното е че родната милиция ни пази.
   

оценка

+0 -1

Регистриран на: 15.11.2012, 09:35

5 Ханибал Барка | 19.01.201309:55

Хаха. много добре казано Много щастлив. Тия тъпи милиционери няма ли да почнат да си вършат работата. Преди две седмици един беззъб мангал (шофьор на такси) се опита два пъти да ме прегази и то умишлено пред около 10 свидетели. Записах му номера звъннах на 112. От там казаха, че ще се отнесат серионно към случая, имайки предвид че шофьора е действал съзнателно. Е до ден днешен нищо. И нищо няма и да стане.

Важното е че родната милиция ни пази.
   

оценка

+0 -1

Webcafe търси асистент-реклама

Wecafe

Екипът на WEBCAFE.bg се разширява.

Търсим асистент-реклама. Задълженията включват грижа за успешното протичане и отчитане на кампаниите, комуникация по текущите проекти с рекламни агенции и рекламодатели.

Ако имате интерес към позицията, изпратете CV на мейл: dani@webcafe.bg

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.