Вилата на Медведев - три пъти по-голяма от Кремъл | webcafe.bg
Webcafe

Вилата на Медведев - три пъти по-голяма от Кремъл

Webcafe 17.09.2016, 18:53 (обновена 20.09.2016, 18:19)
вилата на медведев

Снимка: © Youtube

Разследване на Алексей Навални уличи в корупция Медведев

Фондът за борба с корупцията на Алексей Навални публикува разследване, в което за пръв път показва вилата на премиера на Русия Дмитрий Медведев.

Става дума за имението Миловка, която се намира на няколко километра от центъра на град Пльос.

Информацията за редовните посещения на Медведев и семейството му в Миловка беше известна и досега, но никога преди не бяха публикувани снимки на самата резиденция, която е обградена с 6-метрова ограда.

В блога на Навални са качени кадри, заснети с дрон над имението.

Опозиционерът посочва, че площта на комплекса е цели 80 хектара - "три пъти колкото Кремъл или 30 пъти колкото Червения площад".

На територията му се намира частно пристанище с излаз на р. Волга, склон за ски-спускания, три вертолетни площадки, няколко къщи, хотел и други сгради и паркови обекти - включително гигантска шахматна дъска и къщичка за патици.

Самата историческа вила Миловка е централната къща в комплекса и е затворена с допълнителни ограждения. Стойността на реставрацията и строителството в останалата част от имението се оценява на 25-30 млрд. рубли (330 млн. евро), твърди Навални.

Според разследването целият имот принадлежи на фондация "Дар", която го е закупила със средства, предоставени от акционерите на компанията "Новатек" под формата на дарения за "благотворителност".

Фирмата е вторият по големина производител на природен газ в Русия. От тези средства е платена реставрацията на имението и строителството на останалите обекти.

Фондация "Дар" е тясно свързана със съпругата на Медведев - Светлана, а председател на надзорния й съвет е съученикът на премиера Иля Елисеев.

През 2011 г. комплексът е включен във Фонда за опазване на историко-културното наследство. Това означава, че формално имотът не е собственост на Медведев, но той продължава редовно да отсяда в него, което се потвърждава и от активността му в социалните мрежи.

Говорителката на Медведев Наталия Тимакова обяви, че имотът в Пльос не принадлежи на министър-председателя.

Тя отбеляза, че обектите, в които "Медведев се разполага поради временно или постоянно местожителство", се намират под охраната на Федералната служба за сигурност - независимо дали са хотели или резиденции, държавна или частна собственост.

"Посочените обекти, както и другите обекти на времнно местожителство, не са собственост на Дмитрий Анатолиевич Медведев и не се използват от него или от семейството му на друго правно основание, например под наем", каза Тимакова.

Алексей Навални обаче продължава да твърди, че историята на имението е видим пример за корупционна схема.

Oще: благотворителност  вилата на медведев  дмитрий медведев  иля елисеев  кой е дмитрий медведев  корупция  новатек  ограда  реставрация  светлана медведева  строителство  фондация дар 


Още от Свят

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 14.09.2011, 21:56

30 deowin | 20.09.201616:43

>видно е че хабер си нямаш

Ми казва човекът, който мисли етилена за течност.. Наистина трябва да има един момент, в който усещаш, че нивото ти в конкретната тематика е плачевно ниско и преставаш да се репчиш с глупостта си. Тя не е за хвалене.

Нито знаеш агрегатното състояние на етина в нормални условия, нито знаеш кое точно вещество е "карбид", нито знаеш каква е реакцията за добиване на етин от него, нито знаеш каква е разликата между етен/етилен и етин/ацетилен, нито знаеш какъв точно ефект има върху зреещи плодове и защо.

Единственото, което знаеш, е думата "карбид", и това, че някак си се използва за зреене на плодове по кораби.

Това, че такива отделни несвързани и неразбирани в същността си факти често минават за "знания" в наше време, може да ти дава някакви шансове в "Стани богат" ако се случи да се падне точно такъв факт, който си запаметил без да разбираш, но не го бъркай с истинското знание на образования човек, какъвто ти явно не си. Придържай се към материята, за която имаш ценз - например, търкането на палуби.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 28.09.2010, 14:22

29 Pavur Pezev | 20.09.201611:15

прасюгер,видно е че хабер си нямаш:

There are three main ways to produce ethylene: 1) gas from a cylinder, 2) catalytic generator, and 3) ethephon

познай кой се ползва на хладилните параходи.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 07.01.2016, 12:46

28 7 | 20.09.201609:31

Аз го казах- виноват.
Но съотношението пак е 3:1 в полза на вилния комплекс.
Което е по-същественото.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 01.07.2011, 15:53

27 KingoftheROAD | 19.09.201623:52

А да, и някой каза 80 хектара не 80 декара, а по-скоро 800 декара.

1 хектар = 10 декара. Иначе колко точно е голям Кремъл, не знам, но едва ли е 25 декара, по-скоро 250.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 14.09.2011, 21:56

26 deowin | 19.09.201623:28

Етин, етен, етилен, карбид, пестициди, ГМО, то всичко е едно и също, а?
Да, съгласен съм, че за 90% от публиката тук звучиш напълно логично и даже образовано тъй някак.
Останалите сме учили химия в средното и знаем, че точно две от изброените са едно и също.

>пръскат с етилен

Ама верно ли етиленът се "пръска"? Не го ли ринат с лопата?
За човек, който работи на кораб, имаш доста сериозни дупки в знанията за технологиите в транспорта.

>карбида е забранен в америка

Не, не е.
Ето първия срещнат (и подходящо/минималистично именуван) сайт на фирма в Невада, която продава карбид по пощата в целите щати: http://www.calcium-carbide.com/
Дори в употребата си на източник на етин за зреене на плодове не е забранен в САЩ, да не говорим, че има купища други приложения.
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 28.09.2010, 14:22

25 Pavur Pezev | 19.09.201623:12

прасюгер,къш бре.карбида е забранен в америка.ползвал се е на хладилните кораби за създаване на етилен,за изкуствено зреене на банани и мангота.затуй направо пръскат с етилен,а другарите от ДОЛЕ издават сертификати,че бананите не са третирани с карбид,а всъщност са и голяма част стигат до кауфланда непроверени.да не говорим за пестицидите,с които ги пръскат в самия еквадор докато ги съберат и натоварят на хладилника.банан в ойропа или северна америка си е химическа бомба.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 07.01.2016, 12:46

24 7 | 19.09.201623:07

>А недобронамерените хора какво ги правим?

Оставяме ги да узреят. Намига

Ако не го направят- намират подобни на тях и...товарищ Сталин е пример, както и Берия, и всички други, взаимноизтребили се. Защото се говори, че т. Сталин е отровен, да? Логично. И заслужено.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 01.07.2011, 15:53

23 KingoftheROAD | 19.09.201622:58

А недобронамерените хора какво ги правим?

Естествено има и по-просто решение на проблема с диктатурата, демокрацията, или каквато и да било форма обществено устройство.
Другаря Йосиф Виссарионович го е казал - есть человека-есть проблемм, нету человека - нет проблемм.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 07.01.2016, 12:46

22 7 | 19.09.201620:37

Докс,

Изобщо не недоумявам как така може да се отхвърлят и двата вида диктатури. Подкрепям точно такава позиция. Свободното общество е винаги за предпочитане. Но- това трябва да стане без насилие. И, съответно- първо вътрешната свобода на разума.

Сложните решения. Да, когато сме в "заварено положение", нещата обикновено са доста усложнени. Има, обаче, едно просто решение в общуването и то се нарича " добронамереност". Трудно, но просто решение. Въпрос на зрялост. Принципно, стремя се да признавам грешките си и да търся искрено прошка от хората, на които те са навредили. И очаквам същото от другите. Стремя се, също така, да се уча от своите грешки и тези на другите, и да не ги повтарям. Смятам, че е полезно. Не ми харесва, когато някой бърка и при това вреди на другите, но се прави, че е прав или пък се преструва ,че нищо не се е случило. Или се оправдава с това, че някой друг бил още по-лош и от него. Това е лицемерие и страхливост.По-добре е да си признае и, по възможност, да коригира лошите неща, които е причинил.

На същия принцип, смятам, че трябва да се градят и обществените отношения.- Вярно е, че има един такъв стремеж за "венцехвалене" и реакцията да сте в "опозиция" е съвсем разбираема. Но е вярно и това, че обществените грешки на системата и хората, които защитавате, не бяха признати. Нито коригирани. по-скоро бяха задълбочени.И сега сме в такава една ситуация, както когато някой взел парите на хубавата си, добра жена,бие я,кара я да му слугува като добиче, пък се чуди, защо тя бяга при съседа, който я ухажва. Много естествено, че ще направи така, нали? И тук никакви приказки за морал и съпружески дълг не важат. Мъжът просто трябва да спре да бие жена си, да и се извини и да започне да се отнася с нея както трябва. Или- да се разведе с нея, да й върне откраднатото и да я остави на мира. Вярвам, че ме разбирате...

"Напънът", апропо, е двустранен, нямах предвид само едната страна, а вълната на взаимна омраза.

Относно покривката- Дзен /?/- да, това е една възможност, но може би Той и не иска от нас пясъчни мозайки и къщички, а нещо съвсем друго- ще трябва да Го питаме. Чуди се
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 14.09.2011, 21:56

21 deowin | 19.09.201620:02

>бананите ги третират с етилен или заместителя му-калциев карбид

http://i.imgur.com/iWKad22.jpg
Не е лоша идея да се върнеш се в гимназията и този път да се опиташ да внимаваш в час по химия, защото говориш пълни глупости.
   

оценка

+2 -0

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.