Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Фотографът на Benetton и други звезди на ФАРА 2016

Семинарният ден ще се проведе на 16 септември в Пловдив
Семинарният ден ще се проведе на 16 септември в Пловдив

Седемнадесетото издание на рекламния фестивал ФАРА 2016 чука на вратата. Тази година фестивалът се трансформира и се мести в Полвдив, а участието на интересни международни лектори обещава да направи семинарния ден интригуващ.

Основна тема на събитието ще бъде "Трансформацията на комуникациите и бизнес средата".

Пет международни звезди и топ експерти различни сфери на комуникационния бизнес ще вземат участие в семинарния форум, който ще се проведе в залата на Културния дом "Борис Христов".

Ето кои са те:

Оливиеро Тоскани е фотографът, който се явява креативен двигател на някои от най-отличителните и атрактивни бранд кампании на Benetton, Esprit, Valentino, Chanel, Fiorucci.

Неговите противоречиви и смели фотосесии, вдъхновени от логото United Colors of Benetton, институционализират бранда Benetton по света. Неговата работа е добре позната и запомняща се, а креативният му почерк - разпознаваем.

Друг лектор е Хамиш Макрей - футуролог и визионер с доказано влияние за глобалната икономика. Той е сред най-уважаваните бизнес и финансови редактори в англоезичните медии и работи като коментатор за английското издание The Independent. Макрей e и преподавател в Ланкастърския университет във Великобритания, както и член на борда на директорите на Кралското икономическо дружество (Royal Economic Society).

Последните му анализи са посветени на трансформациите в световната икономика, промените в икономическата мощ на Азия, както и на темата как технологиите си взаимодействат с човешкия капитал, за да създават конкурентни предимства.

Лекцията му по време на ФАРА ще бъде посветена на темата за бъдещето на комуникациите.

Сента Слингерланд е друг от лекторите. В продължение на години тя е директор бранд стратегии за Lions Festivals - организатор на международно значими събития, сред които и престижния международен рекламен фестивал Cannes Lions.

Тя изиграва важна роля в трансформацията на Cannes Lions от едноседмично събитие за рекламисти в Кан, до институция и глобален стандарт за креативността.

Слингерланд е също и главен редактор на месечното списание за реклама The Reel и редовен автор на Contagious Magazine.

Сента редовно изнася вдъхновяващи лекции на теми като креативност и иновации на различни международни форуми.

В своята лекция на ФАРА тя ще говори по темата "Как да печелим: бъдещето на печелившите проекти".

Лектор във форума на ФАРА ще бъде и Лукас Конте - професионалист със сериозен и разнообразен опит в креативната сфера, дизайна и стратегическото планиране.

Сред креативните агенции, за които е работил, са DDB (Berlin, Hamburg, Vienna, Milan), Jung von Matt Elbe, BRAINDS и Saatchi & Saatchi (London, Geneva, Milan, Rome).

В момента той работи в Saatchi & Saatchi в Европа и Азия и изпълнява ролята на директор Стратегическо планиране и член на управителния съвет на Saatchi & Saatchi Италия.

Конте отговаря основно за препозиционирането и преоткриването на брандове с потенциал за реализиране на идеи, които променят целия бизнес.

Проектите му имат десетки награди от фестивали като Cannes, D&AD, NY Festivals, Eurobest, EPICA, ADC и Golden Drum.

Лукас Конте съвместява работата си с редовни лекции като гост-преподавател в Университета за изящни изкуства в Берн, където преподава Комуникационен дизайн.

Списъкът на лекторите предстои да бъде обогатен с още едно име, което тепърва предстои да бъде обявено.

Ето и програмата на семинарния петък, 16-ти септември, по време на ФАРА 2016:

11:00 - 12:00 Хамиш Макрей
12:00 - 13:00 Сента Слингерланд
13:00 - 14:30 oбедна почивка
14:30 - 15:30 Оливиеро Тоскани
15:30 - 16:30 Лукас Конте
16:30 - 17:30 името предстои да бъде обявено
17:30 - 18:30 Cannes Lions 2016 - Film Lions Winners

В другите два дни на фестивала ще съдържат конкурсната програма, демо зоната и още професионални дискусии и работилници.

Фестивалът предлага два вида акредитации - пропуск само за семинарната част, отворена за по-широка публика (професионалисти, студенти, ученици и хора с интерес в сферата на рекламата и креативните индустрии) и акредитация за целия фестивал, който включва и покана за гала церемонията в съботната вечер.

http://www.baca.bg/fara2016/
https://www.facebook.com/FARABulgaria/

 

Най-четените