Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

BMW Group с нов Маркетинг мениджър за България

Анастасия Янчева е новият маркетинг мениджър на BMW за България
Анастасия Янчева е новият маркетинг мениджър на BMW за България

BMW Group има нов Маркетинг мениджър за България. Анастасия Янчева идва от сферата на тютюневата индустрия. През последните две години тя заема позицията на маркетинг мениджър за развитието на европейските пазари, Балканите и Близкия изток в тютюневата компания KTI, позната на българския пазар oсновно с марката цигари King.

Анастасия Янчева поема поста от Даниела Димитрова, която след почти девет години работа в компанията заминава за Дубай, за да заеме позицията Регионален маркетинг мениджър на BMW Group в Близкия изток.

Анастасия Янчева е завършила специалност "Международни икономически отношения и международен бизнес и посредничество" в Стопанската академия в Свищов през 2001 година.

Професионалният си опит придобива в "Карлсберг България", където в продължение на 13 години заема различни позиции в отдел "Маркетинг", фокусирайки се върху въвеждането, стратегическото позициониране и изграждане на локални и международни марки - "Шуменско пиво", "Холстен", "Карлсберг", "Будвайзер".

Играе съществена роля за въвеждането на българския пазар и развитието на брандовете "Туборг" и "Самърсби".

С трите си марки BMW, MINI и Rolls-Royce, BMW Group е сред водещите производители на луксозни автомобили и мотоциклети и доставчик на премиум услуги за мобилност и финансиране в света.

BMW Group управлява 30 предприятия за производство и сглобяване на автомобили в 14 държави и има мрежа за продажби в над 140 държави.

 

Най-четените