AdCafe

Плешивият Дъг от House of Cards хейти хората с коса

AdCafe
11.07.2019, 14:57 (обновена 13.07.2019, 12:47)

Това ли е идеалното рекламно лице за верига фризьорски салони?

Кой по-добър да ти каже, че трябва да цениш косата си и да се грижиш за нея, от един вече оплешивял мъж?

Това изглежда е идеята зад новата рекламна кампания на щатската верига фризьорски салони Supercuts.

Новото рекламно лице на компанията е актьорът Майкъл Кели, познат на зрителите с ролята си на Дъг Стампър – вярната дясна ръка на Франк Ъндърууд (Кевин Спейси) в сериала House of Cards.

В рекламните спотове на Supercuts Кели, който отдавна се е простил с по-голямата част от косата си, не крие своята неприязън към хората, които все още имат коса. Не харесва най-вече тези, които не обръщат внимание на окосмението на главите си и се отнасят с него неуважително.

Как? Подстригвайки се сами, бръснейки главите си, пренебрегвайки грижата за косите си и пр., без да съзнават какви късметлии са, че изобщо имат нещо на главата. Съветът, естествено, е, че трябва да посетят Supercuts, а посланието – "Не приемайте косата си за даденост".

Сериозното изражение на Кели и сухото поднасяне на реплики, добре познато на феновете на House of Cards, носят изненадващо сполучлив комедиен ефект в рекламите, дело на продуцентската компания O Positive.

В друг рекламен клип актьорът посещава двама братя. Единият от тях е на път да обръсне главата си заради облог, свързан с видео игра. Кели им обяснява, че ако имаше коси като техните, е щял да отиде при специалист, който да му направи невероятна прическа.

В трета реклама борецът за справедливо отношение към косите заговаря непознат мъж в метрото и му обяснява, че по-лошото от това косата ти да е непослушна, е да я няма изобщо. Актьорът, все така сериозен, обяснява, че когато отиде във фризьорски салон, хората там си мислят, че всъщност е търсил клуба по карате в съседство.

Друг плешив мъж на близка седалка го подкрепя за тъжната реалност в живота на хората като тях.

Създателите на рекламната кампания споделят пред AdAge, че целта е не само да се рекламира веригата фризьорски салони като предоставяща достъпна услуга, но и да покаже на следващото поколение мъже каква е реалността, с която може да се сблъскат някой ден.

Въпреки че в България няма Supercuts, не приемайте косата си за даденост.

Oще: house of cards  дъг  забавление  коса  къща от карти  майкъл кели  прически  развлечение  фризьор 


Още от Маркетинг

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 24.06.2012, 08:51

1 http | 11.07.201917:55

Ще ходя както си искам и някакъв си да ми дава наклон. Няма нужда.
Имам, но ходя без коса, защото ми е по - удобно, а и забързаното ми ежедневие не го позволява. Нямам време да прекарвам толкова време пред огледалото, оформяйки модерната си прическа.
Тоя като кисне само по гримьори и коафьори да вземе да си посее малко косми на темето и ще си реши проблема. Пари ли няма?
   

оценка

+0 -0