Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Разходка по покривите на Париж или когато рекламата е сбъднат сън

Няма нищо по-френско от малката черна рокля. О, не, всъщност има. И това е разходка по покривите на най-романтичния град на света - Париж.

Естествено, това е възможно единствено на кино... Но дори да сме наясно, че единствено чрез монтаж могат да се получат сложните каскади, които прави парижката акробатка (облечена с малка черна рокля, клин и маратонки) по покривите във видеото по-нагоре - пак си струва да помечтаем.

Най-малкото за деня, в който бихме могли да рекламираме собствената си страна или най-малкото столица по начина, по който прави това базирания в Париж уебсайт My Little Paris.

Така, докато българското Министерството на туризма търси поредното лого, може би не е лошо да потърси и други алтернативни начини за реклама на родните красоти. Би могло да почне със създаването на подобно видео.

Огромният интерес към акробатичните изпълнения на младата парижанка (над 5 млн гледания във Facebook само за последните дни), показва, че има шанс покривите на града успеят да върнат туристите в културната столица на Европа. Според проучванията, градът е загубил 846 млн. долара приходи след терористичните атаки от ноември...

Във видеото, една усмихваща се жена тича по покривите с лекотата на газела на фона на песента на Венеса Паради "I love Paris".

Цялата режисура имитира поведението на героя от видеоиграта Assassin's Creed. Докато камерата проследява момичето или пък снима от височината на нейния поглед (да живее Go Pro!), ние виждаме колко красив е от високо града с неизбежната Айфелова кула.

В лудия си бяг героинята влиза в няколко дома (и дори успява да грабне сандвич за закуска от един апартамент). А на финала на своя маратон тя стига до пощеска кутия. Чак тогава разбираме, че става дума за реклама на My Little Box - месечен пакет за красота на сайта My Little Paris, който се изпраща до абонатите.

My Little Box е инициатива, чрез която феновете на My Little Paris получават реални пакети с подаръци: обикновено козметика - това, разбира се, срещу своя абонамент от 15.50 евро на месец.

Всяка кутия съдържа подаръци от партньорите на сайта и е опакована ръчно от служителите на My Little Paris. Последната кутия на My Little Paris се нарича Mademoiselle и е в партньорство с модната линия Claudie Pierlot.

 

Най-четените