Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Пътешественици, които мислят "мащабно", или откачалки?

Големият скандинавски авиопревозвач SAS (Scandinavian Airlines) пусна серия реклами, които таргетират пътуващите редовно и ги поощряват да следват "големите си мечти". "Travelers Think Big" e продължение на успешната рекламна кампания на SAS от 2014-та "We Are Travelers".

Серията реклами, която се излъчва по по телевизиите в Дания, Норвегия и Швеция между 10 и 30 октомври, е насочена към онези пътуващи, които лесно прекрачват границите, за които светът е отворен и които боравят свободно с английски, успоредно със своя роден език.

Рекламите са дело на агенцията Åkestam & Holst - Стокхолм, а видеата са отличават с чувство за хумор, добре развит сюжет с много реплики и с факта, че актьорите в тях са американци, а диалогът се води на английски.

Изборът на американски актьори е обоснован, според агенцията, с това, че английският е езикът, който най-лесно "преминава" границите и по този начин засилва усещането за това да "мислиш в голям мащаб".

Английският също така е международен език, който в най-голяма степен е насочен към таргет групата - често пътуващите по бизнес или за забавление.

"Travelers Think Big" e в чест на истинските пътешественици", казва Йени Неслунд, проджект-мениджър за кампанията в SAS. "С тази кампания ние извеждаме концепцията "We Are Travelers" до ново ниво - ниво, където използваме хумор, който да ни доближи до пътуващите и до тяхната гледна точка за света. Свят, в който всичко се изживява с пълна сила и където предвижването по въздуха е много повече просто от начин да се придвижиш от точка А до точка Б".

В рекламата "Big bike ride" (видеото най-отгоре) баща учи дъщеря си да кара колело.

Когато пуска колелото на детето, той му пожелава да "върви напред..." и се унася в пожелания за бъдещето на дъщеря си чак до нейната сватба. И след това. Бащата не осъзнава, че твърде много се е унесъл в мечти, чак докато детето му не го сепва: "Тате?"...

Във втората реклама от серията - "Bizcation" - двама пътници си говорят. Жена пита мъжа до себе си дали пътува до Ню Йорк по "бизнес" (Business) или на ваканция (Vacation) и той отговаря, че отива на "Bizcation", като се унася в мечти:

В третата реклама от серията, една жена споделя на спътницата си, че отива в Лос Анджелис за да стане голяма филмова звезда, но не знае още точно какво ще прави там. "Аз съм звезда... Звездите са непредвидими и яки... Нали знаете":

 

Най-четените