Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Renault Twingo също получи GT версия

Renault Twingo GT излиза на пазара с мощност 109 конски сили
Динамичният мъник има много общо със Smart ForFour Brabus
Максималният въртящ момент е увеличен от 135 на 170 Nm
Не забравяйте, че става въпрос за автомобил със задно предаване и разположен отзад двигател
Премиерата на Twingo GT ще е на Фестивала на скоростта в Гуудууд

Слуховете за подсилването на Renault Twingo, които обикалят специализираната преса и форумите на марката в интернет от месеци насам, се оказаха верни. Градският автомобил на френската компания получи сериозна доза допинг под формата на версия GT, което означава увеличаване на мощността с 19 конски сили, подобряване и промени на шасито, добавяне на спортни елементи към дизайна на екстериора и бляскав дебют на Фестивала на скоростта в Гуудууд това лято.

Най-заклетите фенове на динамичните и мощни френски машини очакваха нещо повече, но фактите са следните: мощността на 0,9-литровия 3-цилиндров турбо мотор TCe е увеличена от 89 на 109 конски сили, а увеличение има и при максималния въртящ момент - от 135 на 170 Nm. С тези подобрения Twingo GT отстъпва със съвсем малко на законодателя на модата в този клас - Abarth 595.

Twingo GT е много близък до Smart ForFour Brabus - двата модела са разработени върху едно и също шаси и имат почти 70 процента общи компоненти и агрегати. Но Twingo GT излиза на пазара само с 6-степенна механична кутия, което обещава, че френският продукт ще е доста по-динамичен от проекта на Brabus, който най-често се поръчва с роботизирана трансмисия. Което означава, че Twingo GT би трябвало да се ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 10 секунди, но все още техническите данни на автомобила не са публикувани от Renault.

Другите промени звучат доста радващо за бъдещите собственици на Twingo GT - промени в окачването за по-точно управление и „специфични настройки" на ESP системата, а от Renault обещават „изключително пътно поведение". Да не забравяме, че става въпрос за доста динамичен мъник със задно предаване и разположен отзад двигател, което винаги е интересна комбинация.

Спортното излъчване на интериора се формира от 17-цоловите лети джанти, снижаването на окачването и допълнителните отвори за насрещните въздушни потоци. Налице са и емблемите на Renault Sport („поверието", че всеки модел на Renault трябва да бъде доработен от Renault Sport най-накрая ще се окаже самата истина), въпреки че Twingo GT не е „истински RS". Към това добавяме двете ауспухови тръби, новите прагове и алуминиевите подложки на педалите.

И накрая, Twingo GT ще се предлага в интересно описани четири цвята: оранжево, сиво, черно и бяло, които обаче в оригинал звучат така: Piment Orange, Lunaire Grey, Profond Black и Glacier White.

 

Най-четените