Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Красиво купе от Mercedes

CSC обещава красив и интересен CLA
Сегментът, в който ще се появи CLA е важен за Mercedes
Новият модел е по-голям от C-класата
Интериорът е зает от новата А-класа, но е допълнително евоюлирал
Елегантните форми масово настъпват при моделите на Mercedes

Малко преди официалната премиера на автомобилното изложение в Пекин, Mercedes представи новия си концепт - Concept Style Coupe (CSC), който показва какво бихме могли да очакваме от новия компактен седан на марката - CLA.

Продажбите на автомобили в по-евтините и масови класове стават все по-важни за Mercedes и това беше отбелязано от боса на марката Дитер Цетче.

„Даваме ясна заявка за силно присъствие в този сегмент - заяви Цетче. - Това е моделът, по който ще се равняват всички негови пазарни съперници в бъдеще."

А съперниците на CLA няма да са никак малко, нито ще са слаби - седан версията на новия Audi A3, която също трябва да се появи през следващата година, както и все още тайната версия на 1-ата серия на BMW с четири врати, но тя е на етап „развитие на концепцията" и най-вероятно ще излезе на пазара през 2015.

Mercedes CLA смята да се бори и с VW Jetta - особено на пазарите в Северна Америка и Китай, който на практика ще са решаващи за успеха на модела.

От доста време насам CLA е наричан „джуниър CLS" и определено ще бъде позициониран под С-класата на Mercedes - може би по цена, но не и по размери.

Концептът CSC е с 47 мм по-дълъг, с 121 мм по-широк и с 47 мм по-нисък от актуалната С-класа, което означава, че следващото поколение на популярния модел сериозно ще нарасне на размери.

CLA дели една платформа с новата А-класа, но е доста по-голям от този модел - по-дълъг е с 345 мм, има същата широчина, но е с 35 мм по-нисък от А-класата.

В Пекин CSC ще бъде представен със същия 2-литров 4-цилиндров бензинов двигател с турбо, с който дебютира А250 на автомобилното изложение в Женева през март.

С този мотор с мощност 208 конски сили CSC е на нивото на VW Golf GTI, но двигателят задвижва и четирите колела чрез 7-степенна трансмисия с двоен съединител.

При серийния CLA клиентите ще могат да избират между серийното предно предаване и опцията 4х4. 6-степенна механична трансмисия ще се предлага серийно, а автоматичната със 7 предавки и двоен съединител - като опция.

Моторът, с който ще бъде показан CSC в Пекин ще се появи в серийния CLA250. Освен него Mercedes ще предлага модела с още два бензинови 4-цилиндрови двигателя с турбо - 1,6 литра със 120 конски сили за CLA180 и още един 2-литров със 154 конски сили за CLA200.

При дизелите също има интересно разнообразие: два 1,8-литрови мотора - 108 конски сили за CLA180 CDI и 134 конски сили за CLA200 CDI. Предвиден е и 2,2-литров агрегат със 168 конски сили за CLA220 CDI.

На върха на гамата на CLA  ще е позиционирана AMG версията със задвижване на четирите колела и 2-литров 4-цилиндров мотор с 340 конски сили. Все още обаче не се знае означението на този автомобил. Може би ще се казва CLA45 AMG заради 45-ата годишнина на AMG.

 

Най-четените