Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Фейслифт и нов двигател за Range Rover Evoque

Обновеният Range Rover Evoque ще дебютира другата седмица на автомобилното изложение в Женева
Кросоувърът получава нов изцяло алуминиев двигател
Промените дават ново излъчване на предницата на модела
Интериорът се отличава с модернизирана инфотейнмънт система с 8-инчов екран
Обърнете внимания на новия спойлер на ръба на покрива на Evoque

Броени дни преди дебюта на обновения Range Rover Evoque на автомобилния салон в Женева, марката показа промените по кросоувъра.

Evoque за моделната 2016 година получава предна броня с нов дизайн, по-големи отвори за насрещната въздушна струя, осъвременена радиаторна решетка и адаптивни LED светлини. С това предницата на автомобила получава ново излъчване, а промените са засегнали и дизайна на задната част: нов спойлер на ръба на покрива, нова графика на задните LED светлини, както и нов дизайн на летите джанти.

В интериора нови са седалките, както и модернизираната инфотейнмънт система, оборудвана с 8-инчов тъчскрийн. Системата All-Terrain Progress Control (ATPC) e заета директно от по-големия модел Range Rover и с нея Evoque може да спазва предварително зададената скорост при движение по пресечен терен.

Най-голямата промяна обаче е под предния капак - тук се появява алуминиевият турбодизелов TD4 двигател, който е по-лек с 30 килограма в сравнение със своя предшественик и ще се предлага в два варианта на мощност: 150 и 180 конски сили. В гамата влиза и бензиновият мотор Si4 с турбокомпресор и мощност 240 конски сили - с него Evoque ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,6 секунди и има максимална скорост 217 км/ч.

Обогатена е и гамата системи, които се грижат за безопасността на пасажерите на Evoque, както и за сигурността на другите участници в движението. Кросоувърът получава система за спазване на посоката на движение в лентата - при излизането извън очертанията й системата автоматично коригира позицията на волана. За точната преценка се грижи дигитална стерео камера, която следи позицията на автомобила спрямо пътната маркировка.

На борда се появява и автономна система, която задейства спирачките при аварийно спиране в случай на потенциален сблъсък. Водачът пък ще бъде следен от система, която отчита движенията му с волана и изчислява риска от заспиването му. Когато се случи нещо подобно, системата реагира със звукови и светлинни сигнали, за да привлече вниманието на задрямалия шофьор.

 

Най-четените