Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Париж 2018 - кои автомобили очакваме с нетърпение

 Mercedes-AMG A 35 

Mercedes иска да покаже спортната страна на A-класата си с един от най-компактните си модели от това поколение. Той изглежда по-агресивно от стандартната А-класа и е с масивен спойлер отзад. В Париж хечбегът ще е първият, който ще бъде представен от 35-серията. На официалните снимки, пуснати от компанията, колата е в жълт цвят, но на изложението ще дебютира в тъмносиньо.

Автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от пет секунди или, ако трябва да сме напълно точни, за 4,7 секунди. Максималната му скорост е 250 км/ч. А 35 идва с 320 конски сили и пет варианта на управление, между които водачът ще може да избира. Сред тях е такъв за мокра настилка, комфортен и спортен. 

Колата ще е на западноевропейския пазар през януари 2019-а. Към момента обаче от Mercedes не планират моделът да се предлага на пазара в САЩ. Снимка: mercedes-benz.com
Mercedes-AMG A 35

Mercedes иска да покаже спортната страна на A-класата си с един от най-компактните си модели от това поколение. Той изглежда по-агресивно от стандартната А-класа и е с масивен спойлер отзад. В Париж хечбегът ще е първият, който ще бъде представен от 35-серията. На официалните снимки, пуснати от компанията, колата е в жълт цвят, но на изложението ще дебютира в тъмносиньо.

Автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от пет секунди или, ако трябва да сме напълно точни, за 4,7 секунди. Максималната му скорост е 250 км/ч. А 35 идва с 320 конски сили и пет варианта на управление, между които водачът ще може да избира. Сред тях е такъв за мокра настилка, комфортен и спортен.

Колата ще е на западноевропейския пазар през януари 2019-а. Към момента обаче от Mercedes не планират моделът да се предлага на пазара в САЩ.
 Ново Porsche 911 

Вестта за нова серия от модела 911 накара много от феновете да претърсват упорито интернет в желанието си да научат повече подробности. Някои твърдят, че това ще е последното Porsche на гориво, след което компанията ще се насочи изцяло към електромобили. Това би направило новия 911 още по-ексклузивен. Един клип на предполагаемото ново Porsche на пистата Монца в Монако дава известна представа как би изглеждал моделът. 

Тестовият автомобил е в тъмносиньо и доста прилича на Panamera. Масивният спойлер изглежда по-различен от досегашния, но като че ли няма много други разлики по дизайна. Много е възможно обаче на изложението в Париж да бъде представен прототип, а новото поколение 911 да бъде на пазара чак през 2020-а. Снимка: porsche.com
Ново Porsche 911

Вестта за нова серия от модела 911 накара много от феновете да претърсват упорито интернет в желанието си да научат повече подробности. Някои твърдят, че това ще е последното Porsche на гориво, след което компанията ще се насочи изцяло към електромобили. Това би направило новия 911 още по-ексклузивен. Един клип на предполагаемото ново Porsche на пистата Монца в Монако дава известна представа как би изглеждал моделът.

Тестовият автомобил е в тъмносиньо и доста прилича на Panamera. Масивният спойлер изглежда по-различен от досегашния, но като че ли няма много други разлики по дизайна. Много е възможно обаче на изложението в Париж да бъде представен прототип, а новото поколение 911 да бъде на пазара чак през 2020-а.
 Audi e-tron 

С този модел Audi имат амбициите да влязат в пряка надпревара с Tesla X и Jaguar I-Pace. Според компанията e-tron предлага до 260 км пробег с едно зареждане, докато конкурентите му осигуряват до около 230 км. Това е и първият изцяло електрически автомобил на Audi. 

В рекламния клип, който се разпространяваше в Германия, колата беше бяла на черни шарки, наподобяващи QR-код. В разпространените промоционални кадри е тъмносиня. Целта на дизайнерите е била и да постигнат максимално изчистени и спортни форми на SUV-то. E-tron ускорява от 0 до 100 км/ч за 6 секунди. Той ще се произвежда във фабриката в Брюксел, където се произвежда и Audi A1. Снимка: audiusa.com
Audi e-tron

С този модел Audi имат амбициите да влязат в пряка надпревара с Tesla X и Jaguar I-Pace. Според компанията e-tron предлага до 260 км пробег с едно зареждане, докато конкурентите му осигуряват до около 230 км. Това е и първият изцяло електрически автомобил на Audi.

В рекламния клип, който се разпространяваше в Германия, колата беше бяла на черни шарки, наподобяващи QR-код. В разпространените промоционални кадри е тъмносиня. Целта на дизайнерите е била и да постигнат максимално изчистени и спортни форми на SUV-то. E-tron ускорява от 0 до 100 км/ч за 6 секунди. Той ще се произвежда във фабриката в Брюксел, където се произвежда и Audi A1.
 Toyota Camry 

След 14 години отсъствие от по-голямата част от европейския пазар, явно Camry най-накрая планира голямото си завръщане на Стария континент в сегмента на седаните. До момента все пак Camry се радваше на доста голяма популярност в САЩ. 

Toyota ще предлага модела в с два вида двигатели, както и в хибриден вариант. Ускорява от 0 до 100 км/ч за малко над 8 секунди и ще може да вдига до 200 км/ч. Дължината на новото Camry e 4,8 метра, а широчината 1,84 метра. Вътре е оборудван с 8-инчов инфотеймънт екран, а опциите за интериора са бежов и черен. Снимка: toyota.com
Toyota Camry

След 14 години отсъствие от по-голямата част от европейския пазар, явно Camry най-накрая планира голямото си завръщане на Стария континент в сегмента на седаните. До момента все пак Camry се радваше на доста голяма популярност в САЩ.

Toyota ще предлага модела в с два вида двигатели, както и в хибриден вариант. Ускорява от 0 до 100 км/ч за малко над 8 секунди и ще може да вдига до 200 км/ч. Дължината на новото Camry e 4,8 метра, а широчината 1,84 метра. Вътре е оборудван с 8-инчов инфотеймънт екран, а опциите за интериора са бежов и черен.
 Suzuki Jimny 

Jimny има леко старомоден чар и огромен офроуд капацитет. Това не е ниският, компактен градски SUV, а истински 4x4 за хора, които понякога карат в абсурдни пътни условия. Ръбатият дизайн напомня на джиповете от едно време и най-вече на Mercedes G-Class. Купето се поддържа от солидна рамка, според японската компания – почти два пъти по-здрава отпреди. 

Въпреки първото впечатление Jimny всъщност е със сравнително компактни размери – дължина от 3,48 метра и ширина 2,25 метра. Моделът е с 1,5-литров бензинов двигател. Скоростната кутия е в два варианта – 5-степенна ръчна или 4-степенна автоматик. От Suzuki вече започнаха продажбите на Jimny на японския пазар. Снимка: globalsuzuki.com
Suzuki Jimny

Jimny има леко старомоден чар и огромен офроуд капацитет. Това не е ниският, компактен градски SUV, а истински 4x4 за хора, които понякога карат в абсурдни пътни условия. Ръбатият дизайн напомня на джиповете от едно време и най-вече на Mercedes G-Class. Купето се поддържа от солидна рамка, според японската компания – почти два пъти по-здрава отпреди.

Въпреки първото впечатление Jimny всъщност е със сравнително компактни размери – дължина от 3,48 метра и ширина 2,25 метра. Моделът е с 1,5-литров бензинов двигател. Скоростната кутия е в два варианта – 5-степенна ръчна или 4-степенна автоматик. От Suzuki вече започнаха продажбите на Jimny на японския пазар.
 Seat Arona TGI 

По време на изложението в Париж ще бъде и световната премиера на новия Seat Arona TGI. Това ще е четвъртият автомобил на испанската марка, който ще има вариант да бъде задвижван от алтернативно гориво. При температури под -10 градуса обаче автомобилът първоначално използва стандартното си гориво. 

Допълнителният бензинов резервоар може да осигури и допълнителни 160 км пробег при необходимост. Двигателят е трицилиндров. Мощността на този SUV е 90 конски сили и ускорява от 0 до 100 км/ч за 12,8 секунди. Максималната скорост, която ще развива, е 172 км/ч. Arona е малко по-голяма от Seat Ibiza – по-дълга е с 8 сантиметра и е по-висока с над 9 сантиметра. Снимка: seat-mediacenter.com
Seat Arona TGI

По време на изложението в Париж ще бъде и световната премиера на новия Seat Arona TGI. Това ще е четвъртият автомобил на испанската марка, който ще има вариант да бъде задвижван от алтернативно гориво. При температури под -10 градуса обаче автомобилът първоначално използва стандартното си гориво.

Допълнителният бензинов резервоар може да осигури и допълнителни 160 км пробег при необходимост. Двигателят е трицилиндров. Мощността на този SUV е 90 конски сили и ускорява от 0 до 100 км/ч за 12,8 секунди. Максималната скорост, която ще развива, е 172 км/ч. Arona е малко по-голяма от Seat Ibiza – по-дълга е с 8 сантиметра и е по-висока с над 9 сантиметра.
 Skoda Kodiaq RS 

Kodiaq ще бъде SUV-то с най-мощен дизелов двигател, който брандът е произвеждал. Моделът ще бъде официално представен за първи път на автошоуто в Париж, въпреки че автомобилът вече беше изпробван на пистата Нюрбургринг в Германия. Снимките разкриват 7-местен SUV с 20-инчови алуминиеви джанти, но от Skoda допълват, че ще има и 5-местен вариант. 

Автомобилът направи една обиколка на пистата за 9 минути и 29 секунди, което е рекорд за кола от този клас. Пълните специфики на Kodiaq RS тепърва ще станат ясни. За момента се знае, че ускорява от 0 до 100 км/ч за около 6,5 секунди, а максималната му скорост е 230 км/ч. Амбициите на компанията са колата да изглежда колкото се може, по-спортно, което си личи от формата на джантите, на седалките и червените им шевове. Снимка: skoda-auto.com
Skoda Kodiaq RS

Kodiaq ще бъде SUV-то с най-мощен дизелов двигател, който брандът е произвеждал. Моделът ще бъде официално представен за първи път на автошоуто в Париж, въпреки че автомобилът вече беше изпробван на пистата Нюрбургринг в Германия. Снимките разкриват 7-местен SUV с 20-инчови алуминиеви джанти, но от Skoda допълват, че ще има и 5-местен вариант.

Автомобилът направи една обиколка на пистата за 9 минути и 29 секунди, което е рекорд за кола от този клас. Пълните специфики на Kodiaq RS тепърва ще станат ясни. За момента се знае, че ускорява от 0 до 100 км/ч за около 6,5 секунди, а максималната му скорост е 230 км/ч. Амбициите на компанията са колата да изглежда колкото се може, по-спортно, което си личи от формата на джантите, на седалките и червените им шевове.

Мотоизложението в Париж обикновено е едно от най-бляскавите и важни събития в света на автомобилите. Тази година то отбелязва и 120-тия си юбилей, което кара феновете да очакват с още по-голямо вълнение дните между 4 и 14 октомври - времето, в което широката публика ще може да посети събитието.

Своеобразни домакини ще бъдат французите от Renault Group и PSA (Peugeot, Citroen и DS).

Освен тях нови предложения ще има и от Mercedes-Benz и Audi. Очаква се премиум марките да влязат в конкуренция с Tesla със своите хибриди и електрoмобили. С интерес се очаква и представянето на евентуален нов модел на Porsche от серията 911.

Изложението ще се проведе в центъра на френската столица в "Порт дьо Версай" - на няколко километра от Айфеловата кула.

Въпреки юбилея обаче 16 от големите автомобилни брандове отсъстват. Сред тях са Volkswagen, Fiat, Opel и Volvo. Любителите на спортните коли няма да могат да видят Aston Martin, Bentley и Lamborghini.

Основният аргумент, който тези производители изтъкват, е, че нямат какво ново да покажат, а разходите по участието в автосалона са доста солидни. Повечето от тях предпочитат да организират собствени събития и премиери, когато имат с какво да заинтригуват публиката.

А в галерията ще видите премиерата на кои автомобили очакваме с интерес и нетърпение.

 

Най-четените