Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Twingo ще е с мотор отзад

Третото поколение на Twingo ще е с разположен отзад двигател
Третото поколение на Twingo ще е с разположен отзад двигател

Третото поколение на Renault Twingo ще дебютира другия месец на салона в Женева и ще отвори нова страница в развитието на компактните модели на френската марка.

Проектът носи името Edison или поне така го наричат в компанията, откъдето обещават, че дизайнът му ще е вдъхновен от успешните концепти Twin'Run и Twin'Z. Вече е потвърдено, че за първи път в историята на модела новото Twingo ще е с пет врати, въпреки че автомобилът ще е по-къс от актуалния модел.

Новото Twingo ще е изградено на обща платформа със следващото поколение на Smart ForFour и ще се задвижва от 3-цилиндров бензинов двигател с работен обем 0,9 литра с мощност 90 конски сили. Така в Renault ще продължат традицията да предлагат автомобили с разположен отзад двигател, която беше прекъсната с края на жизнения цикъл на модела 8, настъпил през 1973 година. Трицилиндровият двигател вече се предлага в гамата на Clio и отзивите за него са повече от добри.

Моторът ще е разположен под ъгъл от 20 градуса, за да може да се събере в компактното пространство зад задния мост на новото Twingo. Не се планира Twingo да има дизелова версия, първо защото малкият бензинов мотор конкурира по икономичност дизелите и второ, в това пространство не може да побере dCi двигател.

Създателите на Twingo обещават почти безкрайни възможности за персонализиране на автомобила, за да отговорят на търсенията и желанията на по-младежката публика. Автомобилът ще е позициониран по-високо като цена в сравнение с второто поколение на Twingo и се очаква да се бори с клиентите на FIAT 500.

 

Най-четените