Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Porsche 718 Boxster идва в Женева

Освеженият Boxster идва с ново име - 718
Продажбите на модел с фейслифт започват през юни
Промените в дизайна са по-скоро акценти
Моделът получава два нови 2-литрови 4-цилиндрови турбо мотори
И двата са с по 35 конски сили по-мощни от предшествениците си
Воланът е вдъхновен от супер автомобила 918 Spyder
Porsche 718 печели първо място в класа си в "24 часа на Льо Ман" през 1958 година
Днес са запазени много малко бройки от оригиналния 718

Porsche Boxster получава фейслифт за предстоящия автомобилен салон в Женева в началото на март, както и ново име - 718 Boxster. Другата важна промяна е свързана с двигателите, с които ще се предлага моделът.

Базовият 718 получава 2-литров 4-цилиндров турбо мотор с мощност 300 конски сили, който идва на мястото на атмосферния 2,7-литров 6-цилиндров боксер. По-мощната версия 718 Boxster S се задвижва от 2,5-литров 4-цилиндров турбо двигател с мощност 350 конски сили. И в двата случая новите мотори са с по 35 конски по-мощни от своите предшественици.

И при двете версии на обновения модел 6-степенната механична трансмисия е част от стандартното оборудване, а като опция може да се поръчва 7-степенен автоматик с два съединителя.

Така 718 Boxster вече ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди, когато е оборудван с опционалния пакет Sport Chrono и споменатата трансмисия с два съединителя. Със същото оборудване версията S покрива ускорението от 0 до 100 км/ч точно за 4 секунди, което е с половин секунда по-бързо в сравнение с актуалния Boxster S.

В допълнение на промените инженерите на Porsche са осигурили на освежения модел ново окачване и по-ефективни спирачки.

В екстериора на 718 трябва да бъдат отбелязани по-острите форми на фаровете, по-големите въздухозаборници в предницата и пред задните колела. LED светлините са вече по-тънки, за да се подчертае широчината на купето, 19-инчовите лети джанти са част от стандартното оборудване, а 20-инчовите са екстра.

В интериора присъства последното поколение на инфотейнмънт системата на Porsche с тъчскрийн, както и нов волан с три спици, вдъхновен от волана на вече напълно разпродадения 918 Spyder. Навигацията е екстра, а гюрукът на кабриолета е същият като при сегашния Boxster.

След дебюта на модела в Женева, продажбите започват през юни.

Закритата версия на модела - Cayman, също ще получи означението 718, както и същите механични и дизайнерски промени и подобрения. Така Porsche изпълнява плана си двата модела да се „слеят" и вече ще присъстват на пазара като кабрио и купе версия на новия модел 718.

Най-вероятно 718 Cayman ще дебютира през април на изложението в Ню Йорк.

718 не е ново означение за Porsche. Така се е казвал състезателен автомобил на марката, дебютирал през 1957 година. 718 е бил задвижван от 4-цилиндров боксер, а болидът печели два пъти състезанието „Тарга Флорио", а през 1958 година финишира на първо място в класа си в „24 часа на Льо Ман".

 

Най-четените