Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Българите виждат страната като роза, море и минерален извор

След като за старото лого, което предизвика скандал, бяха отделени повече от милион и половина лева, новото ще бъде готово до 10 дни
След като за старото лого, което предизвика скандал, бяха отделени повече от милион и половина лева, новото ще бъде готово до 10 дни

До десет дни ще бъде готово туристическото лого на България, обяви министърът на туризма Николина Ангелкова. Вече е изчистена творческата концепция и ще бъдат предложени няколко варианта на графичното изображение. Концепцията е направена на база на социологически проучвания в 11 страни сред 8 000 респонденти.

Новото лого ще бъде изработено от същите изпълнители на стария бранд, като ще бъдат взети резултатите от мащабно проучване. През 2013 година за създаването на логото бяха отделени повече от милион и половина лева, затова сега министерството няма да плаща повече за услугата.

Направените до момента изследвания показват, че 93 процента от българите възприемат страната като роза, 83 на сто като море и 73 процента като минерални извори. По думите на Ангелкова за 49 процента от чужденците, които не са идвали у нас България е море, 39 процента - слънце и около 30 на сто - роза", каза тя.

Модернизацията на туристическия сайт на България, е спряна, тъй като той е неефективен и се мисли за промяна на концепцията му. Планира се на този сайт да се качва информация за всички туристически атракции в България и културните програми на общините. Досега информация за туристическите обекти са подали 160 общини.

„Обсъжда се за всеки туристически обект да се заплаща такса вход, а приходите от тази такса да отиват единствено за поддръжката на обекта", предлага Ангелкова.

Тя посочи и че ски туризмът привлича много висок клас туристи и е източник на високи приходи за държавата.

 

Най-четените