Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Белгийска PR компания ще рекламира европредседателството

Обществената поръчка е на стойност 475 хил. лв. без ДДС
Обществената поръчка е на стойност 475 хил. лв. без ДДС

Белглийският клон на американсата пиар компания APCO Worldwide ще промотира българското председателство, след като спечели обществена поръчка на Министерството на външните работи (МВнР) за "осигуряване на медийно и комуникационно обслужване извън България".

Фирмата е била единственият кандидат, явил се на проведената от външно министерство обществена поръчка.

APCO е основана във Вашингтон през 1984 г. като дъщерно дружество на адвокатска кантора Arnold & Porter. От 1991 г. до 2004 г. APCO e собственост на рекламната компания Grey.

Офертата, предложената от APCO, е за 475 хил. лв. без ДДС при прогнозна стойност на поръчката от 500 хил. лв. Срещу тази сума фирмата ще трябва да изготви концепция, да организира събития, кампании, да представи водещи фигури от екипа на председателството, да организира пътувания на журналисти от чуждестранни медии в България, става известно от обявлението на поръчката.

Освен това АРСО ще трябва разработи и комуникира ключови послания.

В условието е записано, че комуникационното обслужване на българското председателство "представлява съвкупност от действия и услуги, целящи да изградят разпознаваем и обективен образ на страната и да популяризира приоритетите на председателството".

Основните дейности по изпълнението на поръчката ще се извършват в Брюксел, а съпътстващите в София. Компанията ще трябва да изготви и механизъм за координация и комуникация с говорителите на българското председателство и българските институции.

APCO Worldwidе няма офиси в България, но в екипа й има няколко българи, пише сайтът Prweek.com, които съобщават за спечеления търг. Компанията има екипи в Лондон, Германия, Франция и Италия.

Никалъс Уайт, старши директор по международните въпроси в APCO, е поставен на 37-о място в годишната класация на Euroactiv за топ 40 на хората, които определят водещите теми в дигиталната среда в Европа.

 

Най-четените