Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Политици на билборда

Един от известните рекламни билбордове на сайта за извънбрачни връзки Ашли Мадисон е с печално известния Берлускони Снимка: Getty Images
Един от известните рекламни билбордове на сайта за извънбрачни връзки Ашли Мадисон е с печално известния Берлускони

"Бенетон" не е единствената компания, която си прави скандална реклама на гърба на политиците и не спира да провокира поносимостта им към гъбаркане. Сериозна конкуренция в това отношение е сайтът "Ашли Мадисон", който предлага нова и прогресивна услуга, а именно запознанства само за... женени хора.

Целева група са всички, които искат да запазят брака си, а също така радостта си от живота по един обществено порицаем, но толкова популярен начин. Не е тайна, че те не са малко и че повечето тях са... мъже. "Ашли Мадисон" се хвали с над 12 000 000 анонимни потребители. Като приспадат едно 20-25 % рекламна раздувка, медиите му признават около 10 000 000, което си е сериозен бизнес.

Един от известните рекламни билбордове на сайта за извънбрачни връзки е с печално известния Берлускони. Рекламното изречение гласи: "Ние няма да ви предадем!", което напомня за злощастната съдба на известния прелюбодеец. Друг подобен билборд е с портрети на принц Чарлз, Хуан Карлос и Бил Клинтън (всъщност не съм чувала за нищо скандално окол Хуан Карлос, но кой знае...).

Резултатът е остри възражения от кабинетите на Хуан Карлос и Берлускони и последвало сваляне на билбордовете. А Бил Клинтън - какво да каже човекът? Дето се вика всичко вече беше казано. Чарлз изглежда също е отминал рекламата с кралско презрение.

Последният любимец на "Ашли Мадисон" е един от кандидатите за президент на републиканците - Нют Гингрич. В родния му щат Пенсилвания те са го изтипосали върху билборд, баш по време на вътрешните избори на републиканците, със слогана: "Верен републиканец - неверен съпруг." Човекът имал неблагоразумието да си признае, че изневерявал по време на първите си два несполучливи брака.

Естествено Гингрич няма никакви шансове да пребори вътрешната конкуренция на фона на половин дузина републиканци с по една съпруга и 4-5 сина зад гърба си. Да не говорим, че рекламата на "Ашли Мадисон" в този случай си е по-скоро черен PR.

Тъй като сайтът има регионален подход в рекламите си, той използва международно известни, но и местни политици със склонност към изневери, станали обществено достояние в съответната държава. В Германия например на билборда стоят Клинтън и Шварценегер (намигване към австрийския му произход), но и известен немски политик - кръшкач.

С две думи всяка страна, в която "Ашли Мадисон" реши да стъпи, трябва да може да предложи някое известно политическо лице за реклама на скандалния сайт. Сетете се от три пъти кого ще изтипосат у нас? Вече не е на висок пост, но пък беше достатъчно дълго на него...

 

Най-четените