Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Старт на конкурса за ново туристическо лого на България

Този вариант на "туристическо лого" на България беше роден при предходния опит за конкурс
Този вариант на "туристическо лого" на България беше роден при предходния опит за конкурс

Анонсираният преди повече от една година конкурс за ново лого на България вече е факт.

Министерството на туризма очаква идеи с "концепция за графична визия на туристическото лого на България", като крайният срок за подаване на предложения е 4 април 2016 г.

Състезанието ще премине в два основни етапа. В първия професионалното жури ще разгледа всички предложения и ще избере проекти за "късата листа", която ще се представи на обществеността.

Във втория етап широко жури, в което ще бъдат включени представители на медиите, туристическия бизнес, рекламните и PR агенции, маркетолози, ще избере с тайно гласуване идеен проект за туристическо лого.

Професионалното жури е с председател проф. Божидар Йонов и членове: доц. д-р Кристина Борисова (шрифт и калиграфия, НХА), Теодор Лулчев (графичен дизайн, НХА), проф. д-р Николай Младенов (ръководител на рекламно-информационна дейност, НХА), проф. Георги Янков (плакат и визуална комуникация, НХА), Любен Генов (председател на СБХ), Димитър Трайчев (член на СБХ и преподавател по графичен дизайн) и доц. д-р Стефан Серезлиев (преподавател по графичен дизайн, зам. -председател на Българската академична асоциация по комуникации).

Наградата за победителя ще бъде изработката на т. нар. brand book с графичната концепция и изисквания за използване на графичната визия на логото, която вероятно вече ще е срещу възнаграждение.

Предишният опит за туристическо лого на България се провали, след като се оказа, че снимките са откраднати, а заради неизползването на логото страната беше глобена със 160 хил. лв. от ЕК.

 

Най-четените