Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Топ 5 на премиерите в Детройт

Акцентът в Детройт падна върху практичните модели
Acura/Honda NSX ще се произвежда в Европа
Турбо версията на Velister беше посрещната ентусиазирано в Детройт
Dodge Dart осигурява на американците емоция в стил Alfa Romeo, но на по-ниска цена
ATS на Cadillac ще трябва да се бори с BMW 3 и Audi A4
Ford Fusion има потенциал да преобрази средния клас автомобили в Щатите

На автомобилния салон в Детройт изненадите в световен мащаб не бяха кой знае колко, но това се очакваше - времената на бляскави и изненадващи изненади отминаха. Сега всичко е много по-практично и лишено от претенциозност, че понякога е скучно. И все пак, супер спортните автомобили могат да развълнуват всички в „Кобо Сентър", макар и за ден. Другото се оказаха интересни идеи за близкото бъдеще на масовите автомобили.
Но, да видим, които са петте премиери, които имаха най-голям ефект в прес дните на автомобилния салон в Детройт.

5. Acura NSX Concept

Завръщането на Acura NSX (всъщност Honda NSX за останалата част на света) се очакваше с огромен интерес от доста време и най-после е факт - макар и под формата на концептуален модел. Остава да разберем каква ще е реакцията на верните фенове на NSX на следната формула: супер автомобил с двигател, разположен пред задния мост с хибридно задвижване - с бензинов двигател и електромотор, като колата ще се произвежда в Северна Америка. Интересно, нали?
Но в рамките на салона репортерите не можеха да свалят очи от красивия концептуален модел, а и всички са единодушни, че завръщането на NSX е добра новина. Всъщност, NSX е единственият концепткар, който стигна до Топ 5.

4. Hyundai Veloster Turbo

По това време миналата година Hyundai Veloster за моделната 2012 беше звездата на автомобилния салон в Детройт. Новата турбо версия продължава развитието на модела - с помощта на 4-цилиндров редови двигател с турбо и мощност 201 конски сили, както и с по-агресивен дизайн на автомобила. Новият спортен хечбек (ако това е правилното определение за този интересен модел) от Корея изглежда фантастично и определено е един от моделите, за които купувачите нямат намерение да излязат на пазара.

3. Dodge Dart

Chrysler Group определено трупа негативи от факта, че няма силен модел в бурно развиващия се сегмент С на американския пазар. Това обаче ще се промени с идването на Dart, който носи означението за моделната 2013 година. По някакъв начин, този модел напомня за някогашния хит Neon и е готов да продължи традициите му. Освен това, Dart е изграден на базата на Alfa Romeo Guilietta, макар и шасита да е вече по-дълго и по-широко, което означава, че продуктът на Dodge ще е един от най-приятните и интересни за шофиране компактни седани на пазара. Автомобилът ще е при дилърите през лятото, а базовата му цена ще е под 16 000 долара.

2. Cadillac ATS

Най-интересното събитие на автомобилния салон в Детройт в неделя вечерта беше пресконференцията на президента на GM Северна Америка Марк Рюс, който представи Cadillac ATS. Рюс вложи много емоция в обясненията си за новия седан, като обясни, че от него се очаква само едно - пълна доминация на пазара в неговия клас. Задачата е невероятно трудна, все пак в този пазарен сегмент лидери са 3-тата серия на BMW и Audi A4. Но, честно казано, ATS е един от малкото модели в дългата история на GM, които наистина са създали някакво вълнение у пресата - можем само да се надяваме, че колата е толкова добра, колкото твърди и Рюс.

1. Ford Fusion/Mondeo

Без съмнение, новото поколение на Ford Fusion събра най-много точки в импровизираната класация на медиите, а и моделът е изключително важен, не само за своя производител. Fusion е приносът на Ford към това автомобилите от този сегмент да изглеждат по-красиви, по-елегантни и дори - по-секси.
Освен това, изборът на двигатели, поне за американския пазар е доста богат - 5 мотора - един атмосферен бензинов, два с турбо, един с хибридно задвижване и един plug-in хибрид. Ако прогнозите на Ford се окажат верни, Fusion ще е най-икономичният седан от средния клас, при това с огромен аванс пред своите съперници на пазара. Огромен потенциал, който предстои да се реализира.

 

Най-четените