Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Дебитна карта, вдъхновена от "Игра на тронове"

Дизайнерската дебитна карта цели да комбинира лесното ежедневно банкиране със забавлението
Дебитна карта, вдъхновена от "Игра на тронове" Снимка: Webcafe.bg
Мариела Атанасова, директор "Индивидуално банкиране" в Райфайзенбанк
Димитър Нойков регионален мениджър на HBO
Александър Бакалов за въпросите в играта Снимка: Webcafe.bg
Александър Бакалов за въпросите в играта

Докато почитателите на сериала на HBO Game of Thrones ("Игра на тронове") очакват финала на сериала, компанията, съвместно с Райфайзенбанк, предоставя на истинските фенове възможността да ползват тематична дизайнерска дебитна карта, вдъхновена от епизодите.

Тя обещава да е „С теб в огън и лед" и е част от партньорската програма между HBO и Райфайзенбанк - първата в Европа за банкови услуги, насочени към феновете на развлекателната индустрия. Картата е част от пакета с банкови услуги „Сметка за всеки ден", който включва и достъп до стрийминг платформата HBO GO.

По време на медийно събитие HBO и Райфайзенбанк представиха и данните от предварителните поръчки на банковата карта.

За един месец броят на поръчките за дебитни карти въобще е нараснал с 20 процента, а поръчките на услугата „Сметка за всеки ден" - със 126%. Половината от поръчките за услугата идват от София, следвани от Варна, Русе, Плевен и Панагюрище.

Специалният дизайн на картата включва лика на Нощния крал от Game of Thrones, а самата дебитна карта и услугата към нея предоставят възможност за теглене без такса от банкомати на Райфайзен (както и до 3 тегления без такса от други банки), 3D защита при онлайн покупки и плащания, безплатно SMS/e-mail известие при всяка транзакция с картата, както и 1 месец безплатен абонамент и 2 месеца без такса обслужване за „Сметка за всеки ден" при регистрация за HBO GO.

По време на събитието Мариела Атанасова, директор "Индивидуално банкиране" в Райфайзенбанк, и Димитър Нойков, регионален мениджър на HBO, акцентираха върху факта, че това е първото подобно партньорство в Европа между представители на банковия и развлекателния сектор.

"Такава карта се прави за пръв път в рамките на европейска страна, в която има официално представителство на HBO. С това даваме на нашите клиенти и феновете на сериала още един артефакт от "Игра на тронове" и възможност да банкират със силната карта още по-лесно и приятно в огън и лед, лято и зиме, 24/7", каза Атанасова.

Димитър Нойков допълни, че феноменът, в който „Игра на тронове" се превърна за 9 години, не подминава и България.

"У нас по последни данни от този месец сериалът е най-гледаното съдържание в онлайн стрийминг платформата ни HBO GO. Сумарно сезоните му до момента достигат дял по гледаемост от 60% от цялото ни съдържание, като имаме предвид, че в платформата има над 6000 часа под формата на филми и сериали", каза още той.

Според представените от Нойков данни най-гледани у нас са сезони са осмият, седмият и първият като последното се дължи на факта, че много хора са започнали да гледат сериала за първи път едва тази година, когато излезе неговият финален сезон.

На събитието бяха представени и резултатите от съвместна игра с въпроси за сериала, в която са участвали 18 450 души с общо 241 103 изиграни игри. За създаването на въпросите отговаря известният във фентзи и гейминг средите в България Александър Бакалов - Snake.

Димитър Нойков обеща, че партньорството между HBO и банката ще продължи и след края на Game of Thrones.

Последният осми сезон на „Игра на тронове", чието излъчване в България започна на 15 април в HBO GO и по HBO, ще завърши на 20 май с финалния въобще за сагата 6-и епизод.

 

Най-четените