Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

DS показа концепт от бъдещето

Концептуалният DS E-Tense дебютира в Женева
За съжаление, концептите на DS и Citroen рядко стигат до серийно производство
E-Tense е изцяло електрически с мощност 402 конски сили
Внушителният дифузьор подсказва ефективна аеродинамика
Батериите са разположени под пода на колата
Интериорът е повече от модернистичен
Можем да се надяваме, че отделни елементи от E-Tense ще намерят място в бъдещите модели на DS
Дизайнът на концепта е твърде смел за сериен модел
Премиерата на E-Tense предизвика сериозен интерес в Женева

Концептуалният E-Tense на луксозната марка на Citroen - DS, показва как в концерна PSA виждат бъдещето на GT автомобилите, а ако съдим само по дизайна на E-Tense, то определено ще е вълнуващо.

Естествено, дизайнът на концепта ще бъде сериозно „омекотен и обран", когато и ако моделът стигне до серийно производство, но не трябва да се пропуска още нещо - E-Tense е изцяло електрически модел. Но с оглед на историята на концептуалните модели на DS, ще е твърде много да очакваме, че точно този ще стигне до серийно производство.

Електрическото задвижване осигурява интересна динамика и E-Tense не е изключение от това правило - тегло 1800 килограма, но пък ускорението му от 0 до 100 километра в час става за точно 4 секунди, а максималната му скорост е 250 км/ч. Пакетът батерии е разположен под пода на колата - отлично решение за снижаване на центъра на тежестта, а с едно зареждане E-Tense може да измине 310 километра в смесен режим или 360 километра в града.

От DS Automobiles потвърдиха, че E-Tense има мощност 402 конски сили и въртящ момент 516 Nm, а концептът стъпва на стилни 20-инчови лети джанти, обути със специални гуми Michelin Pilot Super Sport.

В купето има само две места, а модерната атмосфера се допълва от 10-инчовия екран на инфотейнмънт системата, който обаче седи като добавен впоследствие. Но серийните модели вече показват, че без подобни таблети е трудно да се спечели вниманието на клиентите.

Само тапицерията на интериора на E-Tense е отнела 800 часа за проектиране и изпълнение, а аудио системата е Focal с девет говорителя и мощност 640 вата.

Добрата новина за феновете на DS и Citroen е, че няма как последните концепти на луксозната марка да не окажат влияние върху следващите модели на най-новото поделение на PSA.

 

Най-четените